Bimmer 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Nanna1985

Super flot mavse

Tror der gemmer sig en lillesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

DK

Nanna1985 skriver:

Super flot mavse

Tror der gemmer sig en lillesøster

Uhhh det håber Kirstine så meget på. I dag ringede hendes far og fortalte at hans kæreste venter en dreng, hvortil hun svarede "nå okay, jamen det går nok far, jeg er jo ikke hjemme hos dig så tit!" Såååå lillebrødre er bare ikke pt super højt på hitlisten. Bagefter sagde hun "bare Bimmeren ikke er en lillebror også mor, så kommer jeg til at lege med traktorer resten af mit LIV!". Uhhh så er det altså svært ikke at begynde at grine, he he...

Anmeld

5. august 2010

Miamaja

DK skriver:

Uhhh det håber Kirstine så meget på. I dag ringede hendes far og fortalte at hans kæreste venter en dreng, hvortil hun svarede "nå okay, jamen det går nok far, jeg er jo ikke hjemme hos dig så tit!" Såååå lillebrødre er bare ikke pt super højt på hitlisten. Bagefter sagde hun "bare Bimmeren ikke er en lillebror også mor, så kommer jeg til at lege med traktorer resten af mit LIV!". Uhhh så er det altså svært ikke at begynde at grine, he he...

Hahahaha.. ej, hvor sjovt. jeg haaber du faar en lille dreng. storesoster vil helt sikkert opleve at en dreng er slet ikke saa tosset endda og hun kan stadig putte makeup paa ham (det gjorde jeg selv). selvfolgelig en pige eller dreng. bare det bliver et eller andet saa er alt godt

Anmeld

6. august 2010

MM1987

DK skriver:

Hvor er det dejligt sagt, både til hendes far (som sikkert blev lidt skuffet) og til dig...

Elsker børns logik og deres måde at være så ligefrem på...

Anmeld

6. august 2010

line melias mor

DK skriver:

haha hvor er hun herlig og det var da pudsigt hendes fars kæreste også er gravid. endnu engang tillykke med bebs glæder mig til at hører hvad det er der ligger i maven og gemmer sig

Anmeld

6. august 2010

Nanna1985

DK skriver:

HEHE Hvor godt sagt

Anmeld

6. august 2010

Missi

DK skriver:

Din mave bliver lige så stor!! Det er bare fordi det er anden gang for mig så går det meeeget hurtigere. Giv din mave et par uger så skal du bare se!

Vi følger hinanden meget godt er 15+2 nu men jeg har enormt meget løs hud efter et stort vægttab så den er slet ikke så flot endnu

Anmeld

6. august 2010

DK

Ja de skal nok sige deres ærlige mening de små pus! Heldigvis fortog chokket sig da lidt, og da vi senere på dagen var i H&M, spurgte hun om vi ikke skulle købe en gave til hendes lillebror, så hun valgte en babapapa body og en gammeldags spencer kasket og så da vi gik derfra at hun var glad! Pyhhh...

Og hvad angår kønnet på vores baby, så er jeg vist nået dertil at bare det er en køn en, så er det ligegyldigt, he he....

Anmeld

6. august 2010

DK

Missi skriver:

Vi følger hinanden meget godt er 15+2 nu men jeg har enormt meget løs hud efter et stort vægttab så den er slet ikke så flot endnu

Det er da også ligemeget. Et stort vægttab er de suuuper flot!!

Anmeld

6. august 2010

Malonde1985

Super fin mavse

Jeg er kun ca. 1 uge efter dig, og min mave er slet ikke vokset halvt så meget som din.. Bliver lidt nervøs. Er begyndt at kunne mærke at den er ved at blive lidt hårdere, og der er kommet en lillebitte bule, men slet ik på størrelse med din og jeg er også 2. gangs fødende.. .. Hmm.. det kommer vel snigende lige pludselig .

Hvornår skal du have lavet kønscanning? Kan man ik få kønnet at vide til den der misdannelsesscanning? Ellers må jeg lige booke mig ind på en klinik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.