Bimmer 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

mybaby-girl

DK skriver:

Første brud på linjen, et billede taget lørdag og ikke fredag! Jeg var på ferie, meeen mon ikke det går

Maven er bulet SUPER meget! Det ses ikke så meget på billedet (hvad er der med de billeder) men man har næsten kunne se hver morgen jeg er stået op at den lige er blevet lidt større! Jeg har nu ingen jakker der kan lukkes mere, men så bliver de bare lukket i halsen og i bunden, og en enkelt knap under brystet og så kører det, he he!!

Kun 9 dage til kønsscanning, uhhhhh.....

Dejlig stor mave  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Sofia

Nej hvor er din mave bare vokset, så fin. Og 9 dage til kønsscanning - ihh jeg synes det er VILDT!

Anmeld

2. august 2010

Kruse90

super lækker mave.
Ihh virkelig flot

Anmeld

2. august 2010

Sally Nielsen

DK skriver:

Første brud på linjen, et billede taget lørdag og ikke fredag! Jeg var på ferie, meeen mon ikke det går

Maven er bulet SUPER meget! Det ses ikke så meget på billedet (hvad er der med de billeder) men man har næsten kunne se hver morgen jeg er stået op at den lige er blevet lidt større! Jeg har nu ingen jakker der kan lukkes mere, men så bliver de bare lukket i halsen og i bunden, og en enkelt knap under brystet og så kører det, he he!!

Kun 9 dage til kønsscanning, uhhhhh.....

Super flot mave

Anmeld

2. august 2010

Tina2

Hold op det går stærkt nu, hvor ser du bare smækker-lækker ud  Total sprød kost der

Hvor bli'r det mega spændende at høre hvad der gemmer sig derinde!!!!!

Anmeld

2. august 2010

PeruBaby

Laekker mave! Jeg har forsoemt baby.dk et stykke tid, saa jeg kan virkelig godt se at der er sket noget med maven. Skoent

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Ja den er gået amok. Sammen med mine ledbånd i lænden/bækkenet. Av av av... Hvis jeg bøjer mig for at binde sko/ samle noget op eller lign. mere end 3 gange om dagen så kan jeg ikke gå efter kl. 20.30! Så jeg får allerede kongelig handicap-behandling, da fysioterapuet-veninden siger det er den direkte vej mod bækkenbundsløsning hvis jeg ikke passer på. Så ballerinaer, flip-flops og stilletter er lagt på hylden og jeg render rundt i mine pink-nike-løbesko der støtter så dejligt.... Ligner crap til alle de blomstrede sommerkjoler, men skoene er tilgengæld lykkelige for at blive brugt lidt, og Mikkel får et smil på læben hver gang han får øje på mig i kondier og sommerkjole der ser muggen ud, he he....

Ih, det vil jeg da også se!!! (og grine lidt af)  jeg vil godt garantere lidt "kongelig handicapbehandling" hvis du får tid og overskud til at kigge forbi?

Anmeld

2. august 2010

DK

Taaak for alle komplimenterne! I er sååå søde!

Anmeld

5. august 2010

Missi

Damn en super flot mave... er helt misundelig hehe

Held og lykke med din kønsscanning

Anmeld

5. august 2010

DK

Missi skriver:

Damn en super flot mave... er helt misundelig hehe

Held og lykke med din kønsscanning

Din mave bliver lige så stor!! Det er bare fordi det er anden gang for mig så går det meeeget hurtigere. Giv din mave et par uger så skal du bare se!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.