Tullebobs skriver:
Hej
Hvor tit ammer I jeres børn om natten?
Jeg ammer William hver anden time
natten igennem - nogle gange mere
Jeg vil høre om det er normalt, for så behøver jeg jo ikke have ondt af mig selv...
Forslag til mere søvn modtages med kyshånd.
Kh Trine
Neeeej nej nej, det er løgn - SÅ meget!? Ej, Trine, det er ikke for at være hende den nedslående, og nu ammer jeg jo ikke selv, men jeg synes saftsuseme det lyder af meget for en baby på 4 måneder. Kan huske da de var nyfødte, der blev det anbefalet at man ammede hver 3. time, men vil baby lægges til hyppigere skal den selvfølgelig det. Men stadigvæk!!?? Kommer der en sundhedsplejerske hos dig eller skipper man det helt når det ikke er første barn? Men hvis hun gør, hvad siger hun til det spisemønster? Jeg er sikker på at min sp ville synes dte er for meget. Netop også fordi det jo er DRØNhårdt for dig at blive ved med at køre i det mønster. Min sp sagde ved sidste besøg at Anthon skal til at starte på noget grød og noget her ved 4 måneders alderen. Og jeg ved at det bla også er noget man kan bruge i forbindelse med når babyer vil spise mange gange om natten. Altså så han spiser sig mere mæt i løbet af dagen. Jeg tror godt man kan sige at det er sådan gennemsitligt normalt at en baby spiser 1, måske 2 gange om natten i Williams alder. Men der er jo altid undtagelser, og det er jo også fint. Men jeg synes altså du skal snakke med sp eller evt læge om hvordan du evt kan regulere hans madindtag om dagen for at få skruet ned på det der natteroder, for det er da alt for hårdt søde. Ih, du godeste, jeg er stadig helt i chok, jeg bøjer mig sgu i støvet for dig, jeg var altså knækket for længst. 

Anmeld