Natteamning (4mdrs baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.136 visninger
36 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Tullebobs

Hej

Hvor tit ammer I jeres børn om natten?

Jeg ammer William hver anden time  natten igennem - nogle gange mere  Jeg vil høre om det er normalt, for så behøver jeg jo ikke have ondt af mig selv...

Forslag til mere søvn modtages med kyshånd.

Kh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Risen

Tullebobs skriver:

Hej

Jeg ammer William hver anden time  natten igennem - nogle gange mere  Jeg vil høre om det er normalt, for så behøver jeg jo ikke have ondt af mig selv...

Kh Trine

Nå er min baby jo 1 måned på søndag.. Så der er måske forskel på behov, men kan trøste dig med at jeg MINIMUM står op 3 gange om natten for at amme.. 

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

Jeg synes umiddelbart det lyder af meget... Er han virkelig sulten hver gang han vågner?

Nu er det jo længe siden, men min fik ikke mad om natten fra han var 3 mdr (sov fra ca. 23-7...)

Men jeg har desværre ikke nogen gode råd til dig

Anmeld

29. juli 2010

XXSS

Tullebobs skriver:

Hej

Kh Trine

hejsa Trine

Jeg tror det er meget forskelligt, hvor meget de små skal ammes også om natten. Flere fra min tidligere mødregruppe var oppe mange gange om natten for at amme.. Min første sov 4-5 timer mellem amningerne, og det samme gør Freya på 14 dage indtil videre også.

Det må være hårdt at skulle være på hver 2. time især om natten, jeg håber rytmen ændre sig. Kan du ikke snart begynde at give vælling eller lignende inden sengetid, så han har fyldt mave en time eller to inden han skal sove? Måske kan det tage toppen af det..

Knus Fra Tanja

Anmeld

29. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Med så meget amnig, skal du virkelig overvejer om grød én om dagen ikke vil være løsningen.
Jeg kan desværre ikke tale med om det med amning om natten, har aldrig selv gjort det. :s
Men min SP har snakket meget om grød. Og når nu din er 4 mdr, så prøv det Det giver længer tids mæthed..

Anmeld

29. juli 2010

Tullebobs

Risen skriver:

Nå er min baby jo 1 måned på søndag.. Så der er måske forskel på behov, men kan trøste dig med at jeg MINIMUM står op 3 gange om natten for at amme.. 

Rart med en lidelsesfælle

Anmeld

29. juli 2010

Dictes mor

Jeg ammer slet ikke om natten længere, Dicte (som også er 4 mdr.) sover fra 20-8 uden at vågne. Det kan være at han ikke får nok, og vågner fordi har er mere sulten. Dicte får flaske med mme inden hun skal sove, og så spiser hun grød en til to gange i løbet af dagen, for hun er meget sulten, og jeg kan simpelthen ikke følge med længere.

Anmeld

29. juli 2010

Tullebobs

Mor til David skriver:

Jeg synes umiddelbart det lyder af meget... Er han virkelig sulten hver gang han vågner?

Nu er det jo længe siden, men min fik ikke mad om natten fra han var 3 mdr (sov fra ca. 23-7...)

Men jeg har desværre ikke nogen gode råd til dig

Det tror jeg faktisk ikke altid at han er - bruger nok mig som sut/trøst/hygge Vi arbejder på at få han til at tage en sut og flaske...

Må være dejligt med en lille sovetryne...

Anmeld

29. juli 2010

Tullebobs

Tanja78 skriver:

hejsa Trine

Jeg tror det er meget forskelligt, hvor meget de små skal ammes også om natten. Flere fra min tidligere mødregruppe var oppe mange gange om natten for at amme.. Min første sov 4-5 timer mellem amningerne, og det samme gør Freya på 14 dage indtil videre også.

Det må være hårdt at skulle være på hver 2. time især om natten, jeg håber rytmen ændre sig. Kan du ikke snart begynde at give vælling eller lignende inden sengetid, så han har fyldt mave en time eller to inden han skal sove? Måske kan det tage toppen af det..

Knus Fra Tanja

Tak for svar. Vi arbejder på at lære ham at tage en flaske - det går trægt, men jeg er stædig - osse mere end drengen  Og så må han vist snart have noget mere fast føde...

Anmeld

29. juli 2010

Tullebobs

LouiseVous skriver:

Med så meget amnig, skal du virkelig overvejer om grød én om dagen ikke vil være løsningen.
Jeg kan desværre ikke tale med om det med amning om natten, har aldrig selv gjort det. :s
Men min SP har snakket meget om grød. Og når nu din er 4 mdr, så prøv det Det giver længer tids mæthed..

Jep, det skal prøves med noget aftengrød - har købt ind til det. Han bliver 4 måneder på mandag - men mon ikke det er ok at starte nu...

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.