Caroline86 skriver:
Ja, overskriften siger næsten sig selv 
Hvor længe ammede du/planlægger du at amme og hvorfor stoppede du/vil du stoppe?
Laura er nu 5½ måned og bliver stadig primært ammet... hun får 2 grødmåltider om dagen og vi planlægger at gå op til 3 om dagen når hun bliver 6 mdr 
Min umiddelbare plan er at amme hende indtil hun skal i institution (men så er det helt slut), hvis jeg da er heldig at kan amme så længe...
Jeg er interesseret i at høre hvordan I andre har gjort/har tænkt Jer at gøre!
Knus Caroline
Hej søde
)
Jeg ammede Nicolai fuldt til han var 4,5måned.. Dog begyndte han på grød og mos ved siden af da han var 4mdr...
Jeg var nødsaget til at stoppe da jeg skulle starte efter barsel igen da han var 4,5måned.. Så her begyndte han at få MME i de timer vi var væk fra hinanden om dagen, og så fik han stadig ved mig når jeg var hjemme.. Dette stoppede da han var knap 6mdr, da han fik tænder.. Han sagde selv fra og blev flere gange tilbudt, men vil ikke ha ved mig..
Når der engang måske kommer en lille mere, så satser jeg på længere barsel og længere amning ;o)
Jeg synes det var hyggeligt at amme, og var en af de heldige uden problemer.. Ingen ømme brystvorter... Ingen revner/sår.. Mælk løb til på andendagen, og jeg havde mælk nok til at fodre et helt fodboldhold..
Anmeld