[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f]
Åh BM det er jeg ked af at høre, men kender det kun ALT for godt selv desværre :'( Altså det med pengene! Dennis måtte også ta et job i harald Nyborg hvor han får 113,- i timen og jeg har ikke særlig mange vagter. F.eks i den her uge skal jeg kun arbejde torsdag fra 16.20.15! Men jeg tager så revance i næste uge, hvor jeg har fri tirsdag og søndag, men så er der jo lige 3 ugers ferie hvor jeg ikke får tjent noget :( Ej det skulle jo ikke handle om mig, men ville bare sætte dig ind i at jeg udemærket godt forstår dine frustrationer o følelser omkring det! Vi arver jo nogle penge nu her efter Dennis' mor, s vi forhåbentlige kan blive gældsfrie, for vi har simpelthen været nødet til at låne penge i banken ellers kan vi ikke få det til at fungere. Tror faktisk at vi ligger under fattigdomsgrænsen 8(
I skal nok klare det, jeg tror I er sådan en familie der kan leve af kærlighed og kildevand hvis det skulle være (L) Held og lykke med det hele.
(H) herfra, du var jo knusehungrende ;)
-Nadia
[/citat]
Åårh, hvor er du sød, Nadia (L)(L)
Og jeg er ked af at høre, at I også kører med røveren i vandskorpen :( Øv med den med arven i grunden. Det må være en mærkelig blandet fornemmelse at stå der og have så hårdt brug for pengene og så skulle få dem, fordi ens mor/svigermor er død :'( Men det er sgu alligevel godt, at hun efterlod en hjælp til jer, så jeres liv kunne blive lidt lettere midt i alt det triste ifht hendes død.
Ja den der fattigdomsgrænse, den har vi godt nok også cyklet rundt omkring i mange år efterhånden. Den er trættende...
Men du har fuldstændigt ret og jeg er så glad for, at du minder mig om det: Jeg tror også godt, at vi kunne overleve under en sten så længe vi har hinanden (L) Det er selvfølgelig også fordelen ved at have levet uden penge i så mange år. Man lærer lige som at klare sig fra hånden til munden.
Og nu skal jeg simpelthen over at spille, så hvis I skriver mere søde piger, så svarer jeg senere (L)
Stor krammer fra Birgitte - nu ganske mæt-knuset (H)
Anmeld