Åh, for en røv dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2008

ka li ja

go tur, og gi den max gas8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Åh BM det er jeg ked af at høre, men kender det kun ALT for godt selv desværre :'( Altså det med pengene! Dennis måtte også ta et job i harald Nyborg hvor han får 113,- i timen og jeg har ikke særlig mange vagter. F.eks i den her uge skal jeg kun arbejde torsdag fra 16.20.15! Men jeg tager så revance i næste uge, hvor jeg har fri tirsdag og søndag, men så er der jo lige 3 ugers ferie hvor jeg ikke får tjent noget :( Ej det skulle jo ikke handle om mig, men ville bare sætte dig ind i at jeg udemærket godt forstår dine frustrationer o følelser omkring det! Vi arver jo nogle penge nu her efter Dennis' mor, s vi forhåbentlige kan blive gældsfrie, for vi har simpelthen været nødet til at låne penge i banken ellers kan vi ikke få det til at fungere. Tror faktisk at vi ligger under fattigdomsgrænsen 8( I skal nok klare det, jeg tror I er sådan en familie der kan leve af kærlighed og kildevand hvis det skulle være (L) Held og lykke med det hele. (H) herfra, du var jo knusehungrende ;) -Nadia [/citat] Åårh, hvor er du sød, Nadia (L)(L) Og jeg er ked af at høre, at I også kører med røveren i vandskorpen :( Øv med den med arven i grunden. Det må være en mærkelig blandet fornemmelse at stå der og have så hårdt brug for pengene og så skulle få dem, fordi ens mor/svigermor er død :'( Men det er sgu alligevel godt, at hun efterlod en hjælp til jer, så jeres liv kunne blive lidt lettere midt i alt det triste ifht hendes død. Ja den der fattigdomsgrænse, den har vi godt nok også cyklet rundt omkring i mange år efterhånden. Den er trættende... Men du har fuldstændigt ret og jeg er så glad for, at du minder mig om det: Jeg tror også godt, at vi kunne overleve under en sten så længe vi har hinanden (L) Det er selvfølgelig også fordelen ved at have levet uden penge i så mange år. Man lærer lige som at klare sig fra hånden til munden. Og nu skal jeg simpelthen over at spille, så hvis I skriver mere søde piger, så svarer jeg senere (L) Stor krammer fra Birgitte - nu ganske mæt-knuset (H)

Anmeld

1. juli 2008

Nadi

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Åårh, hvor er du sød, Nadia (L)(L) Og jeg er ked af at høre, at I også kører med røveren i vandskorpen :( Øv med den med arven i grunden. Det må være en mærkelig blandet fornemmelse at stå der og have så hårdt brug for pengene og så skulle få dem, fordi ens mor/svigermor er død :'( Men det er sgu alligevel godt, at hun efterlod en hjælp til jer, så jeres liv kunne blive lidt lettere midt i alt det triste ifht hendes død. [/citat] Jo det er meget mærkeligt, for vi har [k]virkelig[/k] brug for pengene, men jeg ville jo helt klart hellere have min svigermor her end hendes penge. Så jo det er mange underlige følelser jeg har omkring det hele! Og velbekom, jeg minder dig gerne på det igen, hvis du skulle få brug for det (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.