så er jeg lige på banen igen...Michael siger lige at de vist er ved at sætte priserne op...altså TDC...de er da ikke for kloge i deres i forvejen forkrøblede hjerner...
men det vi bruger hedder Fullrate...og jeg vil gætte på deres hjemmeside hedder fullrate.dk...det kan ihvertfald googles...
jeg håber inderligt du har fået lidt mere ro i sindet.
omkring den 13. er du så helt sikker på du har nerver til det ræs?
og nej jeg har ikke set dig knække før...så jeg blev helt paf og åbnede og lukkede dit indlæg flere gange...! jeg anede ikke lige hvad jeg skulle med det, så meget kom det bag på mig!
og hov, hvor er jeg åndsvag...for ingen er jo fuldkommen og overskudsagtig hele tiden så jeg burde da ikke blive så paf over dit indlæg!
Ja, det er nemlig det, de er og det var derfor, at jeg fristet af Peter Belli reklamen og en artikel i Søndagsavisen, havde tænkt mig at gå over til yndlingsnummer hos Sonofon. Jeg kigger lige på det Fullrate der, tak for tip!
Og du kan tro, jeg har nerver til d. 13.!! Jeg glæder mig helt vildt 8D Og NM har fødselsdag om fredagen, så jeg betragter også træffet som en slags første fødselsdags fest og det er I alle sammen velkomne til at gøre også! Altså for jeres børn selvfølgelig (L) Så skal vi have lagkage og flag på bordet 8D
Jeg troede sørme, du lavede lidt sjov med, at du nærmest ikke troede dine øjne over mit indlæg! Jeg er bestemt ikke særligt overskudsagtig, men jeg bliver da helt glad over, at jeg er i stand til at virke sådan... Kan være, man går omkring og er mere overskudsagtig end man selv tror... Det vil jeg da i hvert fald forsøge at fortælle mig selv, at jeg er næste gang en situation vokser mig over hovedet!
Knus fra Birgitte - som nu skal i øveren med babyalarmen, for endelig sover hun og Michael har fri i morgen, så nu skal vi sørme spille musik 8D
Anmeld