Åh, for en røv dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2008

birgittemarie

jamen jeg er da glad for at kunne hjælpe lidt!! det plejer jo at være dig der hjælper mig!!

mht banken, så får vi også de dersens trusselsbreve konstant!! jeg glemmer nogle gange at åbne dem..... vi skal til samtale i banken på torsdagså må vi se om vi bliver ekskluderet lol!!!!

fibernet, er noget vi kan få gravet ned så vi kan få hurtig internet, fri fastnet telefoni, og alle tvkanalerne, for det samme som vi gir nu næsten... og vi har ikke en skid nu!
det hedder FiberBredbånd. jeg vil tro du kan søge på det på nettet, det er energi midt der udbyder det

dejligt hun lige nappede en go lur i dag hva

HaHAAhaa 8D Herligt at høre, at det ikke kun er os, der har dårlig økonomi og ærgerlig bankmoral 8D

Det skal sørme lige googles, det fiberbredbånd!!

Og ja, det var FEDT, hun tog sig en skraber!! Men da hun vågnede havde hun lavet en ordentlig blekage, som jeg under afvaskningen af, fik en del af i øjet 8(+o(8D Så begyndte jeg faktisk at grine, for så kunne det sgu kun gå fremad derfra 8D Det gjorde det så også, for jeg har faktisk været ganske godt tilfreds med tilværelsen siden (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

ivfmarie

Jamen der er simpelthen ikke noget så godt som en klat lort i øjet til at få verden til at lysne!! LOL 8D

fnis... tak for et godt grin, og tak fordi du har fået det lidt mere muntert..

Anmeld

1. juli 2008

birgittemarie

linemus skriver:

Søde Birgitte

Godt at høre at du er blevet i lidt bedre humør. Det hjælper nogengange at få det ud af hovedet, når det hele hober sig for meget op.

Men øv da, sådan en lortesituation I er i lige nu.

Jeg har ikke noget at sige, der ikke allerede er blevet sagt af alle de kloge tøser, men vil bare sende en kæmpe krammer (H) Håber alting er lysere imorgen.

Stort knus Line

Tusind tak for tankerne, søde Line og ja, det hjælper virkelig at få det ud af hovedet, så man kan tænke lidt klart igen og komme til at grine lidt af det. Synes i hvert fald, at lorten i øjet, som var dagens bundskraberklimaks fik tingene til at se en del lysere ud. Da jeg havde fået vasket den af igen vel at mærke 8(8D+o( . Og nu ved fremtidige bleskift: (C)

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

LOL ja tak for et godt grin!!!8D
jeg tror aldrig jeg har haft lort i øjet! det må jeg sgu ha til gode... det var da fantastisk!!!

jeg havde også ungerne i samme badekar i dag, og måtte lige fortælle xander at han ikke skulle drikke vandet, da arthur kunne komme til at tisse i vandet!!! så det gjorde han så næsten heller ikke.
det havde så ikke betydet så meget, for arthur ventede med at tisse til han kom op og lå foran sin moar8(8(:D tak!:))

Anmeld

1. juli 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Tusind tak, søde Loggi (L) Det luner svært med en opbyggelig tale fra Ålborg (L)(L)

Var du virkelig ikke kommet til NB endnu, da jeg havde min store klynke-fase?!? Nej, det må du ikke have været, for så tror jeg ikke, du ville have forbundet mig med ro og overskud 8D

Jeg vil forøvrigt meget gerne høre, hvad det er for et tele-IT selskab, du benytter dig af...

Mht. jobbet på fredag, kan vi desværre ikke kun spille dem, vi kan, for vi skal spille i to timer 8(
Men jeg er kommet mig over det værste humør takket være jer og en halvanden times lur fra ormens side (L), så nu ser jeg en anelse mere lyst på situationen (H)

Knus fra Birgitte (H)

så er jeg lige på banen igen...Michael siger lige at de vist er ved at sætte priserne op...altså TDC...de er da ikke for kloge i deres i forvejen forkrøblede hjerner...

men det vi bruger hedder Fullrate...og jeg vil gætte på deres hjemmeside hedder fullrate.dk...det kan ihvertfald googles...

jeg håber inderligt du har fået lidt mere ro i sindet.

omkring den 13. er du så helt sikker på du har nerver til det ræs?

og nej jeg har ikke set dig knække før...så jeg blev helt paf og åbnede og lukkede dit indlæg flere gange...! jeg anede ikke lige hvad jeg skulle med det, så meget kom det bag på mig!

og hov, hvor er jeg åndsvag...for ingen er jo fuldkommen og overskudsagtig hele tiden ;) så jeg burde da ikke blive så paf over dit indlæg!

Anmeld

1. juli 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

birgittemarie skriver:

Tusind tak for alle dine tanker og ord (L)(L)(L)

Vi har også dankort, men det er bare maxet helt derud, at bankdamen sender trusselsbreve, når vi trækker 100,- kroner ekstra, så det går nok heller ikke :$

Fibernet... Hvad er det monstro?

Og du har fuldstændigt ret med den vågne orm! Det er godt at blive mindet om det. Men pokkers, at de skal være så sk... følsomme, de kære små kræ (L)

Tusind tak, du har lige gjort mig betragteligt mindre grædefærdig ved at give mig en spand medfølelse (L)

Knus fra Birgitte

jamen jeg er da glad for at kunne hjælpe lidt!! det plejer jo at være dig der hjælper mig!!(L)

mht banken, så får vi også de dersens trusselsbreve konstant!! jeg glemmer nogle gange at åbne dem..... vi skal til samtale i banken på torsdag8(så må vi se om vi bliver ekskluderet lol!!!!

fibernet, er noget vi kan få gravet ned så vi kan få hurtig internet, fri fastnet telefoni, og alle tvkanalerne, for det samme som vi gir nu næsten... og vi har ikke en skid nu!
det hedder FiberBredbånd. jeg vil tro du kan søge på det på nettet, det er energi midt der udbyder det

dejligt hun lige nappede en go lur i dag hva(L)(L)(L)

de der breve...dem kender jeg sørme også godt :$

lige nu venter jeg på mail fra min bankdame om hun vil lade min kassekredit kører et år ekstra...og jeg tør ikke åbne min mail...kender i det?

Anmeld

1. juli 2008

Nadi

Åh BM det er jeg ked af at høre, men kender det kun ALT for godt selv desværre :'( Altså det med pengene! Dennis måtte også ta et job i harald Nyborg hvor han får 113,- i timen og jeg har ikke særlig mange vagter. F.eks i den her uge skal jeg kun arbejde torsdag fra 16.20.15! Men jeg tager så revance i næste uge, hvor jeg har fri tirsdag og søndag, men så er der jo lige 3 ugers ferie hvor jeg ikke får tjent noget :( Ej det skulle jo ikke handle om mig, men ville bare sætte dig ind i at jeg udemærket godt forstår dine frustrationer o følelser omkring det! Vi arver jo nogle penge nu her efter Dennis' mor, s vi forhåbentlige kan blive gældsfrie, for vi har simpelthen været nødet til at låne penge i banken ellers kan vi ikke få det til at fungere. Tror faktisk at vi ligger under fattigdomsgrænsen 8( I skal nok klare det, jeg tror I er sådan en familie der kan leve af kærlighed og kildevand hvis det skulle være (L) Held og lykke med det hele. (H) herfra, du var jo knusehungrende ;) -Nadia

Anmeld

1. juli 2008

birgittemarie

de der breve...dem kender jeg sørme også godt

lige nu venter jeg på mail fra min bankdame om hun vil lade min kassekredit kører et år ekstra...og jeg tør ikke åbne min mail...kender i det?

JA!! Og jeg er helt opløftet over, at I kender det også 8D Her gik jeg og troede, at mig og den hjemløse stiknarkoman med fem fængselsdomme (undskyld, hvis jeg fornærmer nogle med min tykke fordom :$) var de eneste i verden med så pinlige bankoplevelser 8D

(H) til dig Loggi

Anmeld

1. juli 2008

Loggidut

gu er i da ej...da jeg snakkede med michael om at vi skulle have tif /ja vi havde lige som ikke muligheden for andet end bare at tage i mod...lol) så sagde jeg til ham, og han var enig...jeg er ligeglad med hus og hjem, jeg er lige glad med en fyreseddel...så lang tid vores lille familie holder sammen...jeg bor gerne i en jordhule...bare vi har hinanden...derfra pustede vi begge ud, og tog det med ro igen...

så i er lang fra den eneste...min bankdame er sgu da ved at få grå hår over mig...mit dankort er slidt ned til sokkeholderen, og jeg tænker sguda hvergang jeg køre det igennem...at nu snupper de det sgu nok...lol

Anmeld

1. juli 2008

birgittemarie

så er jeg lige på banen igen...Michael siger lige at de vist er ved at sætte priserne op...altså TDC...de er da ikke for kloge i deres i forvejen forkrøblede hjerner...

men det vi bruger hedder Fullrate...og jeg vil gætte på deres hjemmeside hedder fullrate.dk...det kan ihvertfald googles...

jeg håber inderligt du har fået lidt mere ro i sindet.

omkring den 13. er du så helt sikker på du har nerver til det ræs?

og nej jeg har ikke set dig knække før...så jeg blev helt paf og åbnede og lukkede dit indlæg flere gange...! jeg anede ikke lige hvad jeg skulle med det, så meget kom det bag på mig!

og hov, hvor er jeg åndsvag...for ingen er jo fuldkommen og overskudsagtig hele tiden så jeg burde da ikke blive så paf over dit indlæg!

Ja, det er nemlig det, de er og det var derfor, at jeg fristet af Peter Belli reklamen og en artikel i Søndagsavisen, havde tænkt mig at gå over til yndlingsnummer hos Sonofon. Jeg kigger lige på det Fullrate der, tak for tip!

Og du kan tro, jeg har nerver til d. 13.!! Jeg glæder mig helt vildt 8D Og NM har fødselsdag om fredagen, så jeg betragter også træffet som en slags første fødselsdags fest og det er I alle sammen velkomne til at gøre også! Altså for jeres børn selvfølgelig (L) Så skal vi have lagkage og flag på bordet 8D

Jeg troede sørme, du lavede lidt sjov med, at du nærmest ikke troede dine øjne over mit indlæg! Jeg er bestemt ikke særligt overskudsagtig, men jeg bliver da helt glad over, at jeg er i stand til at virke sådan... Kan være, man går omkring og er mere overskudsagtig end man selv tror... Det vil jeg da i hvert fald forsøge at fortælle mig selv, at jeg er næste gang en situation vokser mig over hovedet!

Knus fra Birgitte - som nu skal i øveren med babyalarmen, for endelig sover hun og Michael har fri i morgen, så nu skal vi sørme spille musik 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.