Åh, for en røv dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

birgittemarie

Jeg skal lige af med lidt røg her, så lad bare være med at læse det, hvis du er i godt humør og ikke har lyst til at høre på dystre tanker. Nu vågner hun FANDEME igen >( Nå. Jeg har lige brugt halvanden time på at få Nova Maria til at falde i middagssøvn og jeg har travlt og har bare slet ikke tid til at stå og slås med en genstridig baby, der sparker SleeBee'en i stykker, barnevognsdækkenet af, vikler sig ind i myggenettet og skriger som en galning! Jeg føler mig nedslidt og tudevorn og stresset og bare generelt ved dårligt lune og jeg aner ærligt talt ikke, hvad jeg skal gøre ved det, andet end at læsse lidt af på jer. Det har bare været sådan et møgdøgn. Michael mistede sit arbejde i maj og det var sådan set fint nok, syntes vi, for så havde vi lidt mere tid til musik, mens han fandt et nyt arbejde. Der var bare ikke noget at få. Til sidst fik han så et job i ALDI til 107,- kroner i timen - jahrmeeen... Hvordan skal nogen leve af det? - og der har han slavet rundt og overarbejdet op til 40 timer om ugen i en måneds tid nu, for at kunne få udbetalt en nogenlunde normal løn her d. 1. Så får han fandeme kun udbetalt 8500,- kroner, fordi de har lavet nogle regnefejl, som sikkert tager tid at rette, hvis jeg kender sådan en lortedag her ret. Og det lige i en måned, hvor jeg næsten ikke har tjent nogle penge og vi skal betale telefon og forsikring og jeg skal komme efter dig. Det er i hvert fald endt med, at vi allerede har betalt regninger for "alle" de penge, vi havde til måneden og nu ikke aner, hvad vi skal leve af. ÅH, det gør mig bare så TRÆT, sådan noget, hvordan skal vi få mad på bordet noget :'( NM sov en time til middag fra 11 til 12 og den tid brugte jeg på at sidde og hænge i kø i telefonen til TDC, for at finde ud af, hvor vidt vi kan opsige vores fastnet abonnement og stadig have internet. Hun vågnede så før jeg kom igennem. Derudover skal vi ud at spille igen på fredag på en café, som vi da gud ske lov får penge for, men vi er gennem uforberedte, fordi ormen sgu heller ikke gider at sove om natten. Siden i lørdags har vi været ude at øve tre gange efter 22.30 om aftenen og det er bare for anstrengende og vi har ikke fået ret meget ud af det og vi har 30 sange, hvoraf vi aldrig har spillet de 10 af dem før. Så nu er jeg arrig og træt og ked af det og har bare lyst til at råbe eller græde, men jeg gider ikke. Tak fordi du har læst med så langt og hvis du er mystificeret over, hvad jeg ville med det indlæg, så fortvivl ej, for det er jeg også... Men det hjalp, tror jeg. Og det er derfor jeg ikke lige er her så meget for tiden også BTW. Knus fra knusehugrende Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

ka li ja

ååhhh for fanden bm!!!!!!
hvor er det bare typisk at alt lortet skal komme på en gang!!!
vi har dankort, og det gløøøøder!!!! det ser helt skidt ud for tiden, vi har heller ikke en krone... men jeg gider ikke gøre penge til et problem hvis ikke det er nødvendigt!
men kan godt se, at hvis man ikke har det ansrengende dk, så HAR man bare ikke noget at leve for!!
det med tdc, kan godt lade sig gøre, men så er ? om det kan betale sig at ha internet hos dem, for det er vidst dyrt når man ikke har fastnet! har i ikke mulighed for at få fibernet oppe hos jer, det kan sagten betale sig her!! og vi har eller billig internet...
kan godt se det er en lorteløn han får, men det er sgu bedre end dagpenge.... hvis man da fik det hele udbetalt!!!

mht nm, så gør det det overhovedet ikke nemmere for dig, at du har 1000ting at se til, så du stresser over at hun ikke vil sove.. arthur er også en klovn til at sove for tiden, og hvis jeg så skal et eller endet og stresser over at få ham til at sove, ja så vil drengen da ikke. men tager jeg det hele stille og roligt, så er der ingen ko på isen....

så mit eneste råd er; slaaaaaaap heeeeeeelt af og stress af, ta den med ro!! dethele skal helt sikkert nok gå søde birgittemarie(L)(L)

Anmeld

1. juli 2008

birgittemarie

Tusind tak for alle dine tanker og ord (L)(L)(L)

Vi har også dankort, men det er bare maxet helt derud, at bankdamen sender trusselsbreve, når vi trækker 100,- kroner ekstra, så det går nok heller ikke :$

Fibernet... Hvad er det monstro?

Og du har fuldstændigt ret med den vågne orm! Det er godt at blive mindet om det. Men pokkers, at de skal være så sk... følsomme, de kære små kræ (L)

Tusind tak, du har lige gjort mig betragteligt mindre grædefærdig ved at give mig en spand medfølelse (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

1. juli 2008

Loggidut

dahm, så ramte himlen mig direkte i hovedet!Bang!

du er jo den der plejer at ose af overskud og ligevægt, og lige pludselig kommer der det her ud af dig...jeg må lige samle mig i to minutter!

Hmm, det er træls at NM skaber sig når lige man har behov for et øjeblik med sig selv...og det er klart du bliver stresset med alle de problemer!

nu flere problemer, nu mere skab fra børnene...de kan sgu mærke når man ikke helt fungere.

nu vil jeg lige fortælle dig om et lille tilobud...jeg ved self ikke om i kan benytte jer af det, men det er da værd at undersøge...

vi giver (jeg mener) omkring 400 kr. om måneden for internet og fastnet telefon, fastnet telefonen er gratis, så lang tid vi holder os til at ringe til andre fastnettelefoner...ellers smsér jeg bare...var det noget? og vil du have navnet på stedet?

jeg håber godt nok du snart kommer oven på igen, for nu savner jeg da helt dit glade smil, og glade indlæg :(

ang. de der numre, så hold jer da fra at spille dem i ikke har øvet jer på, kan i ikke bare det?

og så håber jeg godt nok at din husbond snart får en ordenlig løn, for det der er sguda at latterliggøre folk!

du får lige et stort knus fra mig af...og et ordentlig pust af lykke på din vej!

Anmeld

1. juli 2008

Siber

Fuck en møg dag! Jeg ved ikke lige hvad jeg kan sige af opløftende ord, så derfor sender jeg dig de varmeste tanker og det største trøste knus

Knus fra Siber

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

århhh sødeste lille skat!! :'( Det var da en værre elendighed - og det er jo rigtigt: en lort kommer sjældent alene! >( Tror du ikke at den bette Orm ka mærke at du stresser? Det er garanteret derfor hun stejler... Prøv lige at rykke en dag ud af kalenderen hvor du kun koncentrerer dig om NM. Og lad nu være med at tænke på alle de ting du [k]burde[/k] ordne - det kan hun lugte langt væk! Hva ka jeg sige... nada, andet end at det er pisse synd for jer at alting ramler lige nu. Det største trøsekram er hermed sendt fra Try, det burde ankomme netop NU! (H)(L) Marie;)

Anmeld

1. juli 2008

birgittemarie

Tusind tak, søde Loggi (L) Det luner svært med en opbyggelig tale fra Ålborg (L)(L)

Var du virkelig ikke kommet til NB endnu, da jeg havde min store klynke-fase?!? Nej, det må du ikke have været, for så tror jeg ikke, du ville have forbundet mig med ro og overskud 8D

Jeg vil forøvrigt meget gerne høre, hvad det er for et tele-IT selskab, du benytter dig af...

Mht. jobbet på fredag, kan vi desværre ikke kun spille dem, vi kan, for vi skal spille i to timer 8(
Men jeg er kommet mig over det værste humør takket være jer og en halvanden times lur fra ormens side (L), så nu ser jeg en anelse mere lyst på situationen (H)

Knus fra Birgitte (H)

Anmeld

1. juli 2008

birgittemarie

Siber skriver:

Fuck en møg dag! Jeg ved ikke lige hvad jeg kan sige af opløftende ord, så derfor sender jeg dig de varmeste tanker og det største trøste knus

Knus fra Siber

århhh sødeste lille skat!!
Det var da en værre elendighed - og det er jo rigtigt: en lort kommer sjældent alene!
Tror du ikke at den bette Orm ka mærke at du stresser? Det er garanteret derfor hun stejler... Prøv lige at rykke en dag ud af kalenderen hvor du kun koncentrerer dig om NM. Og lad nu være med at tænke på alle de ting du burde ordne - det kan hun lugte langt væk!
Hva ka jeg sige... nada, andet end at det er pisse synd for jer at alting ramler lige nu.
Det største trøsekram er hermed sendt fra Try, det burde ankomme netop NU!

Marie

Åårh, tusind tak for de to dejlige opbyggeligheder også (L) Iih, hvad skulle jeg gøre uden jer dejlige tøser (L)(L)(L)

Og ja, det er altså sært, det med, at loprte altid rejser i flok ;)

Kæmpe krammer til jer to også (H)

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

Tusind tak for alle dine tanker og ord (L)(L)(L)

Vi har også dankort, men det er bare maxet helt derud, at bankdamen sender trusselsbreve, når vi trækker 100,- kroner ekstra, så det går nok heller ikke :$

Fibernet... Hvad er det monstro?

Og du har fuldstændigt ret med den vågne orm! Det er godt at blive mindet om det. Men pokkers, at de skal være så sk... følsomme, de kære små kræ (L)

Tusind tak, du har lige gjort mig betragteligt mindre grædefærdig ved at give mig en spand medfølelse (L)

Knus fra Birgitte

jamen jeg er da glad for at kunne hjælpe lidt!! det plejer jo at være dig der hjælper mig!!(L)

mht banken, så får vi også de dersens trusselsbreve konstant!! jeg glemmer nogle gange at åbne dem..... vi skal til samtale i banken på torsdag8(så må vi se om vi bliver ekskluderet lol!!!!

fibernet, er noget vi kan få gravet ned så vi kan få hurtig internet, fri fastnet telefoni, og alle tvkanalerne, for det samme som vi gir nu næsten... og vi har ikke en skid nu!
det hedder FiberBredbånd. jeg vil tro du kan søge på det på nettet, det er energi midt der udbyder det

dejligt hun lige nappede en go lur i dag hva(L)(L)(L)

Anmeld

1. juli 2008

linemus

Søde Birgitte

Godt at høre at du er blevet i lidt bedre humør. Det hjælper nogengange at få det ud af hovedet, når det hele hober sig for meget op.

Men øv da, sådan en lortesituation I er i lige nu.

Jeg har ikke noget at sige, der ikke allerede er blevet sagt af alle de kloge tøser, men vil bare sende en kæmpe krammer (H) Håber alting er lysere imorgen.

Stort knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.