Jeg skal lige af med lidt røg her, så lad bare være med at læse det, hvis du er i godt humør og ikke har lyst til at høre på dystre tanker.
Nu vågner hun FANDEME igen >(
Nå. Jeg har lige brugt halvanden time på at få Nova Maria til at falde i middagssøvn og jeg har travlt og har bare slet ikke tid til at stå og slås med en genstridig baby, der sparker SleeBee'en i stykker, barnevognsdækkenet af, vikler sig ind i myggenettet og skriger som en galning! Jeg føler mig nedslidt og tudevorn og stresset og bare generelt ved dårligt lune og jeg aner ærligt talt ikke, hvad jeg skal gøre ved det, andet end at læsse lidt af på jer.
Det har bare været sådan et møgdøgn. Michael mistede sit arbejde i maj og det var sådan set fint nok, syntes vi, for så havde vi lidt mere tid til musik, mens han fandt et nyt arbejde. Der var bare ikke noget at få. Til sidst fik han så et job i ALDI til 107,- kroner i timen - jahrmeeen... Hvordan skal nogen leve af det? - og der har han slavet rundt og overarbejdet op til 40 timer om ugen i en måneds tid nu, for at kunne få udbetalt en nogenlunde normal løn her d. 1. Så får han fandeme kun udbetalt 8500,- kroner, fordi de har lavet nogle regnefejl, som sikkert tager tid at rette, hvis jeg kender sådan en lortedag her ret. Og det lige i en måned, hvor jeg næsten ikke har tjent nogle penge og vi skal betale telefon og forsikring og jeg skal komme efter dig. Det er i hvert fald endt med, at vi allerede har betalt regninger for "alle" de penge, vi havde til måneden og nu ikke aner, hvad vi skal leve af.
ÅH, det gør mig bare så TRÆT, sådan noget, hvordan skal vi få mad på bordet noget :'(
NM sov en time til middag fra 11 til 12 og den tid brugte jeg på at sidde og hænge i kø i telefonen til TDC, for at finde ud af, hvor vidt vi kan opsige vores fastnet abonnement og stadig have internet. Hun vågnede så før jeg kom igennem.
Derudover skal vi ud at spille igen på fredag på en café, som vi da gud ske lov får penge for, men vi er gennem uforberedte, fordi ormen sgu heller ikke gider at sove om natten. Siden i lørdags har vi været ude at øve tre gange efter 22.30 om aftenen og det er bare for anstrengende og vi har ikke fået ret meget ud af det og vi har 30 sange, hvoraf vi aldrig har spillet de 10 af dem før.
Så nu er jeg arrig og træt og ked af det og har bare lyst til at råbe eller græde, men jeg gider ikke.
Tak fordi du har læst med så langt og hvis du er mystificeret over, hvad jeg ville med det indlæg, så fortvivl ej, for det er jeg også... Men det hjalp, tror jeg.
Og det er derfor jeg ikke lige er her så meget for tiden også BTW.
Knus fra knusehugrende Birgitte
Anmeld