Hvornår svandt din mave ind efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Ok det var nemlig pga de jag jeg gik til lægen og de var der pga min livmoder , hvis du får sp snart så kan du også få hende til at mærke på din mave ellers ring til lægen ...

ok har alligevel en tid i næste uge så må hun lige mærke der tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

lisbethita

Tanja78 skriver:

Tja det undre også mig at man ikke tænker lidt længere  Normalt er jeg ikke så nærtagende ovefor sådan nogle kommentarer, men nu fik jeg jo lige 3 i rap og så blev jeg egentlig lettere irriteret til sidst.

Hmmm! Nåå jeg er glad for at høre at hun har det godt alligevel bettepigen Freya havde spist og spist - min mave var kuglerund større end sidst og det sad faktisk primært der foran... Så den har også været godt spændt ud.  

men ja jeg misunder da lidt de piger, hvor maven nærmest forsvinder ind med baby der kommer ud

Hold da op den var flot :-) Ja...det er sgu noget mærkeligt noget. Jeg lover dig, at jeg er nærtagen som nybagt mor. Min hår er 3 mrd efter fødslen begyndt at falde af. Ikke det hele, men jeg fælder som bare fanden....og er MEGET nærtagen omkring det... suk. Håber det snart holder op. Men nå...man kan ikke få det hele. Jeg fik en lille mavse...og tyndt hår , he he... men sådan er det jo.

Ha en skøn aften og håber, at det går godt med den lille.

KRAM 

Anmeld

30. juli 2010

XXSS

lisbethita skriver:

Hold da op den var flot :-) Ja...det er sgu noget mærkeligt noget. Jeg lover dig, at jeg er nærtagen som nybagt mor. Min hår er 3 mrd efter fødslen begyndt at falde af. Ikke det hele, men jeg fælder som bare fanden....og er MEGET nærtagen omkring det... suk. Håber det snart holder op. Men nå...man kan ikke få det hele. Jeg fik en lille mavse...og tyndt hår , he he... men sådan er det jo.

Ha en skøn aften og håber, at det går godt med den lille.

KRAM 

Mit hår er også umuligt og har altid været rigtig fint - jeg kan huske at da jeg holdte med at amme blev den helt gal sidst  og lige der er det godt nok også et ømt punkt for mig - for det er jo ikke noget man på nogen måde kan ændre...

Så øv  

tak tak det går heldigvis godt med bettepigen jeg klager ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.