Hvornår svandt din mave ind efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

XXSS

Tina2 skriver:

Ja, det synes jeg godt nok også er utroligt at læger spørger!!! Hvor dumme er det lige de er!!?

Altså jeg havde jo taget mange kg på- især der 2. gang, tabte 15 kg den første uge efter fødslen og da Milas var 9 uger havde jeg tabt 22 kg..... Tog 9 mdr at tabe alle 31 kg....

Maven var jo også NOGET mere udspilet 2. gang, havde en KÆMPE mave der målte 130 cm rundt om! Sætter lige billede på  Og Milas vejede 4800 g, så han har fyldt livmoderen godt ud må man sige, så egentlig meget logisk det tog længere tid før den trak sig sammen.....

Her er maven 1½ time før han blev født.....

Lige præcis lige som at se mig  hmm. og hun vejede 3790...

Håber godt nok snart der sker noget mere, men ja det burde da egentlig også være logisk, når den har været så udspilet  

Sjovt at man er så forskellig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

XXSS

MariaE skriver:

hmm, jamen vil da til din ærgelighed sige at du SER meget gravid ud...Og selv om det gik LÆNGE før min mave skrumpede ind, især efter nr 2, så så den slet slet ikke ud som din. Min så bare stor og slasket ud, din ser højgravid ud.

Så kan sørme godt forstå folk tror du er gravid, men måske skulle man i de tilfælde kigge sig omkring og så holde munden lukket:-)

Er godt nok også sikker på nogen må have fået sig nogle røde ører:-)

hehe ja, det er jo lige præcis det, den er ikke slasket men buler bare  Men opdagede det egentlig først rigtig da manden tilfældigvis tog et billede, som jeg ikke lige var klar på..  (det første billede).

Det undrede mig bare også sidst kan jeg huske, derfor oprettede jeg denne tråd for at høre, hvor man der egentlig "mister" maven hurtigt, selvfølgelig synes jeg jo bare at det er snyd

Anmeld

29. juli 2010

Tina2

Tanja78 skriver:

Lige præcis lige som at se mig  hmm. og hun vejede 3790...

Håber godt nok snart der sker noget mere, men ja det burde da egentlig også være logisk, når den har været så udspilet  

Sjovt at man er så forskellig

Er sikker på din mave svinder ind meget snart... Prøv at måle den rundt om ca hveranden dag, så skal du nok kunne se fremskridt :-)

Anmeld

29. juli 2010

XXSS

Mette-Marie skriver:

Min mave blev ret hurtigt flad.

Dette billede er taget 3,5 dag efter jeg havde født Frederik. Jeg tog 10 kg på og havde tabt det hele efter 5 dage.

kh

Mette mor til Frederik 28.05.10 og Oskar 22.12.06

Hvem der bare var så heldig

Anmeld

29. juli 2010

Lady Marion <3

Er du sikker på din livmoder har trukket sig ordentligt sammen ??  Har du blødt meget ?? Min mave var også rimelig stor et stykke tid efter , røg til scanning og min livmoder var stadig stor og der var en masse blod derinde .. Fik piller så den kunne trække sig sammen , ud kom en masse blod og maven punkterede ,, Hmm næsten ,,    Nu 15 mdr efter er der nogen der spørger om jeg venter mig igen

Anmeld

29. juli 2010

XXSS

Tina2 skriver:

Er sikker på din mave svinder ind meget snart... Prøv at måle den rundt om ca hveranden dag, så skal du nok kunne se fremskridt :-)

Det vil jeg prøve  Er selvfølgelig optimistisk har jo fået en dejlig guldklump ud af den

Anmeld

29. juli 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Er du sikker på din livmoder har trukket sig ordentligt sammen ??  Har du blødt meget ?? Min mave var også rimelig stor et stykke tid efter , røg til scanning og min livmoder var stadig stor og der var en masse blod derinde .. Fik piller så den kunne trække sig sammen , ud kom en masse blod og maven punkterede ,, Hmm næsten ,,    Nu 15 mdr efter er der nogen der spørger om jeg venter mig igen

What???? Det var sku da ikke særlig fedt!!!

Tror slet ikke den har trukket sig sammen. Har næsten ikke blødt overhovedet - blødningen stoppede dagen efter og der kommer kun noget når jeg overanstrenger mig (fik jo ks)...

Anmeld

29. juli 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

What???? Det var sku da ikke særlig fedt!!!

Tror slet ikke den har trukket sig sammen. Har næsten ikke blødt overhovedet - blødningen stoppede dagen efter og der kommer kun noget når jeg overanstrenger mig (fik jo ks)...

Det skal du sgu få undersøgt , jeg blødte nærmest også kun et par dage ,,,   Du har ikke sådan nogle underlige jag op igennem endetarmen vel ??

Anmeld

29. juli 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Det skal du sgu få undersøgt , jeg blødte nærmest også kun et par dage ,,,   Du har ikke sådan nogle underlige jag op igennem endetarmen vel ??

Ikke sådan rigtig - har hård mave af pommeren til.

Anmeld

29. juli 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

Ikke sådan rigtig - har hård mave af pommeren til.

Ok det var nemlig pga de jag jeg gik til lægen og de var der pga min livmoder , hvis du får sp snart så kan du også få hende til at mærke på din mave ellers ring til lægen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.