Hvornår svandt din mave ind efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Pige2009

Min mave så normal ud 14 dage efter jeg havde født. Jeg tog 10 kg. på under graviditeten og inden jeg blev gravid, vejede jeg 73 kg.

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Muffinmus

hmm, jamen vil da til din ærgelighed sige at du SER meget gravid ud...Og selv om det gik LÆNGE før min mave skrumpede ind, især efter nr 2, så så den slet slet ikke ud som din. Min så bare stor og slasket ud, din ser højgravid ud.

Så kan sørme godt forstå folk tror du er gravid, men måske skulle man i de tilfælde kigge sig omkring og så holde munden lukket:-)

Er godt nok også sikker på nogen må have fået sig nogle røde ører:-)

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min forsvandt relativt hurtigt. Nu efter 3 måneder er der stadig en livmoderbule tilbage, men jeg ser ikke længere gravid ud..

Anmeld

29. juli 2010

XXSS

lisbethita skriver:

Sikke da et fjols!!!! Kunne godt forestille mig, at jeg ville føle mig noget trådt på. Ufatteligt, at manden ikke selv kan tænke sig til at øøøøh nej....jeg er så IKKE gravid, da din datter lå i liften, tsk tsk!! Mænd....!

Jeg er en af de heldige, der ikke rigtigt havde en mavse, da hun var kommet ud. En delle var vist det hele, men min datter døjede så også med, at 25% af moderkagen ikke virkede ved fødslen, så hun var noget tynd, såååå..... ville jeg nok hellere have haft en mavse, end at hun skulle halv-sulte derinde !

Men nå.....mavserne skulle da forsvinde sådan efter et par måneder, såvidt jeg ved. Men derfor bliver man da stadigt irriteret, når folk tror der er en baby i mavsen, når nu hun lige er kommet ud.

SIDST.....STORT TILLYKKE med din lille datter ;-) 

Kram

Tja det undre også mig at man ikke tænker lidt længere  Normalt er jeg ikke så nærtagende ovefor sådan nogle kommentarer, men nu fik jeg jo lige 3 i rap og så blev jeg egentlig lettere irriteret til sidst.

Hmmm! Nåå jeg er glad for at høre at hun har det godt alligevel bettepigen Freya havde spist og spist - min mave var kuglerund større end sidst og det sad faktisk primært der foran... Så den har også været godt spændt ud.  

men ja jeg misunder da lidt de piger, hvor maven nærmest forsvinder ind med baby der kommer ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2010

2721

Tanja78 skriver:

Ja du er også heldig  Ved ikke hvorfor min mave bare ikke trækker sig sammen - heldigvis kan man se det lidt for lidt hver dag, men det føles jo som evigheder

kan jeg godt forstå. Kan ikke være særlig sjovt. Men tilgengæld altid noget du kan se fremskridt

Anmeld

29. juli 2010

Tina2

Puha kender det godt.... Første gang forsvandt min mave ret hurtigt, jeg tog 25 kg på.....

2. gang tog jeg 31 kg på og der gik noget længere tid!

Jeg var inde i byen da min søn var 2 dage gammel og sku ha amme BH.... Min mand stod udenfor butikken med barnevognen og min højgravide veninde og jeg var inde i butikken. Ekspedienten spurgte mig så hvor lang tid der var til termin.... Hm, han ligger ude i barnevognen!

Da jeg kom ud kom der nogle af vores venners bekendte og de er RET specielle.....

Så sagde hun "sig mig lige hvor mange børn har I med jer"?? Jeg kiggede surt på hende og sagde: "Ja 2 sgu da, hvad synes du det ser ud til"??!

"Ja, hvad så der", spurgte hun og pegede på maven (havde endda løs trøje på)

Så blev jeg total muggen og sagde "Ja, ham i barnevognen er 2 dage, så kan du jo se om du selv kan regne ud hvor gammel den i maven er"!!!! Og SÅ gik jeg!!!!

Huha, det var sgu lige for meget....!!!!

Mindes jeg lignede en der var gravid i 5-6. måned længe men fandt lige et billede der er taget 3 uger efter min søns fødsel og der er den da svundet noget ind, men der er stadig meget.....

Anmeld

29. juli 2010

XXSS

Tina2 skriver:

Puha kender det godt.... Første gang forsvandt min mave ret hurtigt, jeg tog 25 kg på.....

2. gang tog jeg 31 kg på og der gik noget længere tid!

Jeg var inde i byen da min søn var 2 dage gammel og sku ha amme BH.... Min mand stod udenfor butikken med barnevognen og min højgravide veninde og jeg var inde i butikken. Ekspedienten spurgte mig så hvor lang tid der var til termin.... Hm, han ligger ude i barnevognen!

Da jeg kom ud kom der nogle af vores venners bekendte og de er RET specielle.....

Så sagde hun "sig mig lige hvor mange børn har I med jer"?? Jeg kiggede surt på hende og sagde: "Ja 2 sgu da, hvad synes du det ser ud til"??!

"Ja, hvad så der", spurgte hun og pegede på maven (havde endda løs trøje på)

Så blev jeg total muggen og sagde "Ja, ham i barnevognen er 2 dage, så kan du jo se om du selv kan regne ud hvor gammel den i maven er"!!!! Og SÅ gik jeg!!!!

Huha, det var sgu lige for meget....!!!!

Mindes jeg lignede en der var gravid i 5-6. måned længe men fandt lige et billede der er taget 3 uger efter min søns fødsel og der er den da svundet noget ind, men der er stadig meget.....

Lige præcis mine tanker  Hvad tænker folk på?!?! og især når man kan se, at den bette i vognen eller liften ikke fylder så meget..

Jeg er glad for at høre at jeg ikke er alene om det  til sidst bliver man sku lidt muggen over det... øv..  og så især mhs til de læger der har kommentereret det - helt ærligt burde de ikke vide bedre?!?!

Anmeld

29. juli 2010

Mette-Marie

Min mave blev ret hurtigt flad.

Dette billede er taget 3,5 dag efter jeg havde født Frederik. Jeg tog 10 kg på og havde tabt det hele efter 5 dage.

kh

Mette mor til Frederik 28.05.10 og Oskar 22.12.06

Anmeld

29. juli 2010

nannanadja

jeg måogså sige at du ser gravid ud på billedet med den stramme bluse og fin stram rund mave...   efter min fødsel var det slasket og blævret...  jeg tror det gik en måneds tid før den forsvandt

Anmeld

29. juli 2010

Tina2

Tanja78 skriver:

Lige præcis mine tanker  Hvad tænker folk på?!?! og især når man kan se, at den bette i vognen eller liften ikke fylder så meget..

Jeg er glad for at høre at jeg ikke er alene om det  til sidst bliver man sku lidt muggen over det... øv..  og så især mhs til de læger der har kommentereret det - helt ærligt burde de ikke vide bedre?!?!

Ja, det synes jeg godt nok også er utroligt at læger spørger!!! Hvor dumme er det lige de er!!?

Altså jeg havde jo taget mange kg på- især der 2. gang, tabte 15 kg den første uge efter fødslen og da Milas var 9 uger havde jeg tabt 22 kg..... Tog 9 mdr at tabe alle 31 kg....

Maven var jo også NOGET mere udspilet 2. gang, havde en KÆMPE mave der målte 130 cm rundt om! Sætter lige billede på  Og Milas vejede 4800 g, så han har fyldt livmoderen godt ud må man sige, så egentlig meget logisk det tog længere tid før den trak sig sammen.....

Her er maven 1½ time før han blev født.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.