Tanja78 skriver:
Som spørgsmålet lyder, hvornår svandt din mave ind efter fødslen?
Nu har jeg præsteret at få af vide 3 gange inden for 5 dage, om jeg er gravid.

1: gang hos lægen til 5 dages kontrol med Freya - den "gamle idiot" siger så - nå der kommer så Freya og lillesøster eller lillebror, hvorefter jeg siger - øhhh nej - Freya er altså kun 5 dage gammel, burde maven være skrumpet ind? for det er min sku ikke.
2: En tidl. kollega ser mig på sygehuset, hvor jeg er med Olivia og Freya - Olivia skal have dræn. Hun spørger så hvornår har du termin, hvorefter jeg peger på liften, som står på bordet, hvor både mand og piger sidder og siger, jamen hun kom skam for 12 dage siden.
3: Samme sygehus - vi kommer så endelig ind til lægen som skal tilse Olivia og han udbryder hold da op i har mange unger - hvorefter vi siger nej vi har skam kun to - og stadigvæk der ligger lillepigen på 12 dage i liften... og han tror at vi venter os en mere 

Undskyld mig - men, hvad sker der for de
t - man må da kunne se at hun ikke engang er 14 dage gammel og så skulle jeg være med rogn igen??!! haha måtte bare lige ud med det - var lige ved at få et føl på tværs.
Hvornår forsvandt jeres maver? så den blev flad igen.. Sidste gang kæmpede jeg også et stykke tid før livmoderen havde trukket sig sammen til normal størrelse - det samme denne gang - begge efter kejsersnit. Denne gang har alt vægten siddet mest på maven - jeg tog omkring 16,5 kg på..
Øv er bare at være træt af at ligne en åbenbart gravid! se biledet der var hun 6-7 dag gammel.
Sorry girls det var bare lige et lille surt opstød
Hav en dejlig aften alle..
Sikke da et fjols!!!! Kunne godt forestille mig, at jeg ville føle mig noget trådt på. Ufatteligt, at manden ikke selv kan tænke sig til at øøøøh nej....jeg er så IKKE gravid, da din datter lå i liften, tsk tsk!! Mænd....!
Jeg er en af de heldige, der ikke rigtigt havde en mavse, da hun var kommet ud. En delle var vist det hele, men min datter døjede så også med, at 25% af moderkagen ikke virkede ved fødslen, så hun var noget tynd, såååå..... ville jeg nok hellere have haft en mavse, end at hun skulle halv-sulte derinde
!
Men nå.....mavserne skulle da forsvinde sådan efter et par måneder, såvidt jeg ved. Men derfor bliver man da stadigt irriteret, når folk tror der er en baby i mavsen, når nu hun lige er kommet ud.
SIDST.....STORT TILLYKKE med din lille datter ;-) 
Kram