Så gik mit vand ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Jibbe

Rosa skriver:

Aiiii!!!

Nå, men så håber jeg du får blundet lidt i nat og jeg krydser selvfølgelig fingre for en skøn fødsel og for at bebser selvfølgelig smutter ud i god behold Spændende - husk at opdatere hvis det pludselig går løs - hvis du ellers kan overskue det

Jeg skal nok opdatere alt hvad jeg orker Nu vil jeg smutte iseng og sove så jeg er frisk til han kommer ud!!

Og det skal nok blive en skøn fødsel... det tror jeg stadig på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Jibbe

forældre-til-Asta skriver:

da mit vand gik, fik jeg også stikpille den fik jeg kl.14 og de sagde kom du bare tilbage kl. 19 og få endnu en.. Ja ja det var også fint.. Men kl. 16 var jeg på sygehuset igen, med MEGET kraftige veere Såh lige pludselig går det stærkt

Uuuh så håber jeg da også det går sådan for mig... Men troede jo også jeg skulle have vedrop nu her til aften, men åbenbart ikke...

Men det viser jo bare hvor forskellige fødsler er... Min mor er en lynføder og det er jeg bestemt ikke ud fra det her at dømme!

Anmeld

29. juli 2010

Shibby

Helkd og lykke med udrugningen lisbeth

Anmeld

29. juli 2010

Jibbe

Shibby skriver:

Helkd og lykke med udrugningen lisbeth

Mange tusind tak...

Anmeld

29. juli 2010

Mor-til-asta-09

Jibbe skriver:

Uuuh så håber jeg da også det går sådan for mig... Men troede jo også jeg skulle have vedrop nu her til aften, men åbenbart ikke...

Men det viser jo bare hvor forskellige fødsler er... Min mor er en lynføder og det er jeg bestemt ikke ud fra det her at dømme!

Hehe ja man kan jo altid håbe.. Glæder mig ti, opdatering af bettemanden og evt en lækker billedspam

Anmeld

30. juli 2010

Shibby

Noget nyt????

Anmeld

30. juli 2010

MarieMor

ihh det er altså spændende !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.