Så gik mit vand ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

H+S Skjolgborg.

Jibbe skriver:

Seneste update; ingen veer, fint farvet fostervand og livlig baby. Så jeg skal møde ind kl 18 hvis intet ændrer sig til antibiotikakur og igang sætning. Det gode er at jeg får lov til at føde ved hende som jeg gerne vil føde hos. Ellers synes jeg bare der er laaang tid til kl 18

snart kun 2 timer til kl er 18 spændennnnnnnnnnn..

xxx alt jeg kan stadig for du føder i dag...

Held og lykke

Mvh henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Jibbe

Henriettemortil4 skriver:

snart kun 2 timer til kl er 18 spændennnnnnnnnnn..

xxx alt jeg kan stadig for du føder i dag...

Held og lykke

Mvh henriette

Ja der er kun 45 min til vi skal køre nu og veerne er lige så stille begyndt... iiih hvor gør de avs...

Men stadig fint farvet fostervand der siver og livlig dreng derinde...

Jeg kommer med en update når han er ude og vi er lidt ovenpå igen... det er smart med det der internet til mobilen

Knus fra den snart nervøse Lisbeth!

Anmeld

29. juli 2010

NoName

Jibbe skriver:

Tja så er der vist ingen tvivl om det er lige om lidt... Mærkede sådan nogle mærkelige små pop i min mave da jeg rejste mig efter aftensmaden og 20 min efter så gik vandet og der var meget... Helt normal farve, og ingen veer endnu, men skal ind på fødegangen til tjek 1930...

Lars havde også sagt igår at det ville ske idag... lige midt i hans fodboldkamp Og ja kampen var kun lige startet...

Helt vildt og helt fantastisk... jeg er lidt rundt på gulvet lige nu men glæder mig bare til at se min lille søn!

Orv, har først set dit indlæg nu... spændende... Nu vil jeg lige kigge resten af tråden igennem for at se om det gemmer sig en opdatering et sted....

knus NoName - der ikke har så meget tid til baby.dk ligt for tiden...

Anmeld

29. juli 2010

NoName

Jibbe skriver:

Ja der er kun 45 min til vi skal køre nu og veerne er lige så stille begyndt... iiih hvor gør de avs...

Men stadig fint farvet fostervand der siver og livlig dreng derinde...

Jeg kommer med en update når han er ude og vi er lidt ovenpå igen... det er smart med det der internet til mobilen

Knus fra den snart nervøse Lisbeth!

orv mand.... Feeeeed... jeg ønsker dig alt mulig held og lykke og ønsker dig en fantastisk fødsel...

Anmeld

29. juli 2010

Shibby

Jeg hepper..!!!!

Anmeld

29. juli 2010

Lone Jakobsen

uhh så spændende. håber du snart er igennem det

Anmeld

29. juli 2010

Jibbe

HJEMME IGEN...

Ingen veer, stadig et par centimeter livmoderhals så har fået en stikpille og skal afvente veer indtil imorgen tidlig kl 9... og jeg gider ikke ligge deroppe og kukkelure, så vi er hjemme igen. Ikke lige sådan jeg troede det ville være Jeg troede jeg ville være godt i gang med at føde nu!

Anmeld

29. juli 2010

Mor-til-asta-09

Jibbe skriver:

HJEMME IGEN...

Ingen veer, stadig et par centimeter livmoderhals så har fået en stikpille og skal afvente veer indtil imorgen tidlig kl 9... og jeg gider ikke ligge deroppe og kukkelure, så vi er hjemme igen. Ikke lige sådan jeg troede det ville være Jeg troede jeg ville være godt i gang med at føde nu!

da mit vand gik, fik jeg også stikpille den fik jeg kl.14 og de sagde kom du bare tilbage kl. 19 og få endnu en.. Ja ja det var også fint.. Men kl. 16 var jeg på sygehuset igen, med MEGET kraftige veere Såh lige pludselig går det stærkt

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jibbe skriver:

HJEMME IGEN...

Aiiii!!!

Nå, men så håber jeg du får blundet lidt i nat og jeg krydser selvfølgelig fingre for en skøn fødsel og for at bebser selvfølgelig smutter ud i god behold Spændende - husk at opdatere hvis det pludselig går løs - hvis du ellers kan overskue det

Anmeld

29. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh hvor er det spændende!!! Håber du får en skøn fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.