Så gik mit vand ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.931 visninger
56 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Jibbe

Tja så er der vist ingen tvivl om det er lige om lidt... Mærkede sådan nogle mærkelige små pop i min mave da jeg rejste mig efter aftensmaden og 20 min efter så gik vandet og der var meget... Helt normal farve, og ingen veer endnu, men skal ind på fødegangen til tjek 1930...

Lars havde også sagt igår at det ville ske idag... lige midt i hans fodboldkamp Og ja kampen var kun lige startet...

Helt vildt og helt fantastisk... jeg er lidt rundt på gulvet lige nu men glæder mig bare til at se min lille søn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Koen.

juhhhuuue hvor spænende, held og lykke

Anmeld

28. juli 2010

Frk. Himmelblå

Skønt!

Du må ha' en god fødsel!

Under alle omstændigheder bliver det den største oplevelse, og husk nu klassikeren: For hver ve du har, er der en ve mindre tilbage!

Anmeld

28. juli 2010

B&J

Jibbe skriver:

Tja så er der vist ingen tvivl om det er lige om lidt... Mærkede sådan nogle mærkelige små pop i min mave da jeg rejste mig efter aftensmaden og 20 min efter så gik vandet og der var meget... Helt normal farve, og ingen veer endnu, men skal ind på fødegangen til tjek 1930...

Lars havde også sagt igår at det ville ske idag... lige midt i hans fodboldkamp Og ja kampen var kun lige startet...

Helt vildt og helt fantastisk... jeg er lidt rundt på gulvet lige nu men glæder mig bare til at se min lille søn!

spænde spænde ej hvor er det dejligt for jer... håber der kommer gang i veerne masser af veeeeee støv til dig

Anmeld

28. juli 2010

tb

god fødsel til dig

Anmeld

28. juli 2010

Ann.

Ej hvor skønt

Veeeeeeestøv til dig Håber det bliver en god fødsel

Anmeld

28. juli 2010

Jibbe

Tusind tak Jeg kommer med en update så hurtigt som muligt.. rigtig skøn dag til jer alle!!

Anmeld

28. juli 2010

Tanja84

I hvor spændene, rigtig god fødsel

Ser frem til en opdatering og en masse billedespam

Anmeld

28. juli 2010

Mor-til-asta-09

Jibbe skriver:

Åh hvor spændende.. Glæder mig til update

Anmeld

28. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

næææh hvor skønt!

Tillykke med at fødslen nu officielt er i gang

Jeg vil bare ønske dig en rigtig rigtig god fødsel! Jeg håber den bliver lige som du ønsker og at vi får lov til at høre om det hele så snart du vender tilbage med en skøn skøn bebs i favnen!

Mange knus og bunker af vestøv fra Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.