Så gik mit vand ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

MarieMor

ihh ... hvor er det altså spændende .. held og lykke idag !!!

hmm ... men det er altså også lidt snyd  hvor bliver mine veer af ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Willa's mor

Jibbe skriver:

Ih altså. Mere end 12 timer siden vandet gik og stadig ingen veer. Øv. Vil gerne snart igang og slippe for at blive sat igang

Taaak for vee-støvet..*SS*

hele dagen for at du kommer igang og har en fantastisk fødsel.

Knus fra Lillian

Anmeld

29. juli 2010

LotteN

msax skriver:

Kan godt forstå du gerne snart vil have lillemanden ud. Men sov da for pokker - SOV så længe du kan. Jo mere frisk og udhvilet du er når veerne kommer jo "lettere" er det. Sørg også for at fylde energidepoterne op, for det er ikke sikkert du har lyst til at spise når først du for alvor er igang.

Jeg glæder mig til at høre mere om den selvfølgelig snart forestående fødsel og lillemandens vej til verden.

SMIL fra Mette 39+1

Lige nøjagtig - sov sov sov, for det ommer nok et tidspunkt hvor du ville ønske du gerne måtte sove

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

Jibbe skriver:

Tusind tak:-) vi håber på at han snart vil UD!

ØV!

JEg fik at vide jeg ville blive sat igang hvis veerne ikke var gået igang af sig selv efter 4 timer!

Anmeld

29. juli 2010

Bolette

Neej hvor er det bare spændende!!! 1000 gange held og lykke med det hele!!  

- Bolette 30+3

Anmeld

29. juli 2010

mybaby-girl

Ihh, det er så spændende det hele

Held og lykke i dag !!

Anmeld

29. juli 2010

Jibbe

Seneste update; ingen veer, fint farvet fostervand og livlig baby. Så jeg skal møde ind kl 18 hvis intet ændrer sig til antibiotikakur og igang sætning. Det gode er at jeg får lov til at føde ved hende som jeg gerne vil føde hos. Ellers synes jeg bare der er laaang tid til kl 18

Anmeld

29. juli 2010

Shibby

Hmm..hvor råddent at man skal vente så lang tid..der er jo evighed til kl 18

Anmeld

29. juli 2010

Jibbe

Shibby skriver:

Hmm..hvor råddent at man skal vente så lang tid..der er jo evighed til kl 18

I Nordjylland er det åbenbart sådan... De sætter tidligst igang 6 timer efter vandafgang og ellers er det 24 timer de gerne vil vente og se om man ikke kan få naturlige veer. Og jeg vil så gerne selv få de veer.

Og jeg er mest utålmodig nu, jeg er egentlig tryg nok ved situationen stadigvæk når jeg kan mærke ham tumle derinde. Så nu skal jeg bare sove alt det jeg kan (hvis man kan) og slappe af.

Igår havde vi ellers snakket om hvad der kunne ske hvis jeg var en lynføder som min mor, fra hun fik veer til hun fødte er der 6 ud af 8 af gangene gået mindre end 4 timer... Og man kunne jo godt risikere at ligne sin mor... MEN MEN jeg ligner åbenbart ikke min mor... jeg kan ikke engang selv lave veer

Knus fra Lisbeth som nu har indstillet sig på at hun måske først bliver mor i morgen... 

Anmeld

29. juli 2010

line melias mor

ih hvor spændene. ja det er lang tid men bare få nydt roen inden detgår i gang hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.