Så vil jeg åbne ballet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Rødhætte

Stort tillykke! Fantastisk med de 2 streger . Kan se jeg ikke er den eneste der er sat til den 15 april  

Håber så meget den lille bliver i maven!

Jeg skal til læge på torsdag og tjekkes for om jeg har haft lussingsyge som lille (jeg arbejder i en daginstiution). Håber lægen kan berolig mig en smule - synes godt nok at nervøsiteten har overtaget det meste af glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

_-Kathrine-_

Ja, jeg lagde også lige mærke til at du ogs havde termin d. 15.. :-) Jeg skal til lægen imorgen og ha det bekræftet med en urinprøve... frygter lidt at den er negativ oppe hos ham.. Men hvorfor skulle den være det...! Og så skal vi aftale tid til den 1 første lægeundersøglese... SPÆNDENDE :-)

Anmeld

10. august 2010

Rødhætte

Det bliver da spændende og selvfølgelig er den også positiv oppe ved lægen!

Dejligt med noget positiv energi!

Anmeld

10. august 2010

_-Kathrine-_

Ja, jeg burde tænke lidt mere postivt, men er bare så bange for at blive skuffet... må hellere tillade mig at være lidt glad :-)

Anmeld

10. august 2010

mettemaj

Så har jeg fået en tid til scanning imorgen.. Er så nevøs, for lægen sagde at man burde kunne se hjerteblink nu hvor jeg er i 8.uge. Er spændt, men også rigtig nervøs for svaret.

for mig

Anmeld

10. august 2010

Rødhætte

Er sikker på at det hele nok skal gå!

Anmeld

11. august 2010

mettemaj

mange tak rødhætte!  

Jeg opdater senere

Anmeld

11. august 2010

_-Kathrine-_

Så har jeg fået det bekræftet hos lægen... jubiii :-) Skal til 1 lægeundersøgelse når jeg er 9 uger henne.. puuhhh. der er lang tid til :-)

Anmeld

11. august 2010

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Så har jeg fået det bekræftet hos lægen... jubiii :-) Skal til 1 lægeundersøgelse når jeg er 9 uger henne.. puuhhh. der er lang tid til :-)

Skønt! Tillykke! Jeg fik også lige en ide om at tage en g test igen - Den er heldigvis stardig positiv og nu endnu tydeligere!

Anmeld

11. august 2010

mettemaj

Tillykke til jer begge. Det er bare så dejligt når det hele bliver lidt mere sikkert

Og lige når det er sagt, så har jeg set hjerteblink idag til scanningen! Hvor var det bare vildt at se den lille spunk, som lignede en ostereje, og så kunne man se at det flimrede... Helt fantastik, så nu skulle der være ca. 95% chance at den lille bliver derinde  Kan slet ikke få armene ned igen!

Jeg vil sige at de penge er givet såå godt ud, og man får virkelig en indre ro, selvom det måske er lidt noget pjat.

ALT for jer tøser, og tro på det, så skal det nok gå godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.