Så vil jeg åbne ballet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Nat

Hej Mettemaj,

Sikken en slem forskrækkelse. Jeg håber for dig, at HCG tal stiger, og at du snart kan få lov at se den lille og blive rolig.

Mht. bødninger så kender jeg flere, som har bødt igennem graviditeten. En af mine veninder blev skannet ugentligt igennem hele graviditeten, da hun blødt meget. Men alt var fint!!

Så det behøver ikke at betyde, at noget er galt.

Jeg vil sende dig de bedste tanker!!

Mange hilsner

Nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

mettemaj

Tak Nat!

Det var lige det jeg havde brug for at høre   Jeg ved også flere af mine veninder har blødt lidt, så håber da også det bedste.

Det "gode" er at jeg er begyndt at få kvalme og de helt rigtige tegn på at være gravid, så det er ikke helt galt

Så fik jeg min indkaldelse til NS idag, og så bliver man jo meget fuld af håb  Skal den 14/9, så der er lidt over en måned til at glæde sig i.

Håber også at alt går som det skal for dig.

Kh. Mette

Anmeld

9. august 2010

ledermus

Hvor går de 12 første uger bare langsomt. Er i 6+2 og synes tiden snegler sig afsted men krydser fingre for at alt er som det skal være og det hele vil forløbe godt...Glæder mig til at blive mor

Anmeld

9. august 2010

Rødhætte

Hej alle sammen.

Tillykke med jeres jeres positive test. Jeg var også så heldig at teste positiv i lørdag og har termin den 15 april.

Glæder mig rigtig meget, men er vildt nervøs for om lille manden vil blive i maven, synes desværre ikke ikke rigtig jeg kan glæde mig. De 12 uger SKAL bare gå hurtige.

Anmeld

9. august 2010

mettemaj

Stort tillykke til jer Ledermus og Rødhætte! og velkommen til

Ja ventetiden er ganske forfærdelig her i starten, jeg er nu i min 8. uge kan slet ikke vente en måned endnu til jeg skal ti NS..

Har været til lægen idag og få taget en blodprøve for at se om mit Hcg eer stigende, så håber meget på et positivt svar på onsdag. Det betyder nemlig at fostret stadigvæk vokser og er sundt! Kan slet ikke vente!

Smil herfra

Anmeld

9. august 2010

ledermus

mettemaj skriver:

Ja ventetiden er ganske forfærdelig her i starten, jeg er nu i min 8. uge kan slet ikke vente en måned endnu til jeg skal ti NS..

Har været til lægen idag og få taget en blodprøve for at se om mit Hcg eer stigende, så håber meget på et positivt svar på onsdag. Det betyder nemlig at fostret stadigvæk vokser og er sundt! Kan slet ikke vente!

Smil herfra

Håber for dig at blodprøven viser et stigende tal og at den lille har det godt og vokser

Anmeld

9. august 2010

ledermus

mettemaj skriver:

Smil herfra

Håber for dig at blodprøven viser et stigende tal og at den lille har det godt og vokser

Anmeld

10. august 2010

_-Kathrine-_

Hej med jer... Så melder jeg mig også som gravid... Med termin d 15/4-2011...

Det er meget uvirkeligt, da jeg ikke troede det ville gå så stærkt...! Håber virkelig den bliver derinde :-)

Hilsen Kathrine :-)

Anmeld

10. august 2010

mettemaj

Mange tak ledermus! Jeg giver en melding når jeg får svar...

Velkommen til Kathrine, ja det er utrolig uvirkeligt, kan så godt forstå dig. Jeg er nu i 8. uge og det er stadigvæk ikke rigtig gået helt op for mig. Tror det er meget normalt indtil man har været til NF scanning  Glæd dig over den lille spunk, og kan anbefale at slappe af (mentalt), ellers kan man stresse den bette...

Har selv stesset for meget i starten, hvilket resulterede en pletblødning. Nyd det og slap af

Anmeld

10. august 2010

_-Kathrine-_

Jeg har heldigvis ferie de næste 3 uger, så den står på total afslapning herhjemme...! Men kan nu godt blive lidt stresset oppe i hovedet alligevel...! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.