Så vil jeg åbne ballet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.695 visninger
43 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

mettemaj

Hej alle jer, som har termin i 2. kvartal!!!

Jeg har først lige fundet ud af at jeg er gravid i weekenden, så jeg er så lykkelig, men også bange...

Lige nu er jeg i 4+4 uge, og kan slet ikke vente til jeg er i "sikkerhed" Håber at der er andre som er i samme situation som mig, og som har lyst til at skrive.

Min termin har jeg beregnet til d.1 april 2011

Kh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

ledermus

Hej Mette

Har selv lige opdaget idag at jeg er gravid og min termin har jeg beregnet til d.2-4-2011 det føles dejligt og spændende men også lidt skræmmende.

Knus Linda

Anmeld

31. juli 2010

nullepigen91

termin den 9/4-2011 næstved (nullepigen91)

Anmeld

1. august 2010

lille83

hej.

har også lige fundet ud af jeg er gravid pga en SA i starten af juli, ved jeg ikk hvornår jeg har termin. men måske midt i april.

kram..

Anmeld

2. august 2010

SmillaN

Hej

Kom lige forbi 2 kvartal. Tillykke med graviditeten . Jeg håber jeg kan komme i denne gruppe inden længe. Jeg kan godt forstå du også er bange/nervøs. Vi mistede for 2 uger siden, så kender udemærket godt din følelse og ved at når jeg bliver gravid igen vil jeg være lige så nervøs .

Jeg håber det lykkedes jer

Anmeld

2. august 2010

mettemaj

Dejligt med alle de søde indlæg  Stort tillykke til jer, som også er så heldige at være gravide.

Jeg har idag været til min første lægesamtale og fået oprettet en vandrejournal. Det viser sig at jeg er i 5+6 idag, altså 6. snart  7.uge Kan bare ikke vente til det bliver 12.uge og det føles som om der  er flere år til... Man er vel lidt utålmodig hehe.

Har nogle af jer overvejet at få lavet en tidlig scanning?

Glæder mig til at høre fra jer!

Kh. Mette

Anmeld

3. august 2010

Nat

Jeg kan også være med her. Jeg er 8+5 og skal have en skanning i morgen pga en del tidligere aborter. Denne gang er jeg dog ret sikker, da jeg allerede så et lille blinkende hjerte i uge 7, hvor jeg tidligere kun har et et sort hul "suk".

Trods kvalme er jeg bare så lykkelig!!

Mange hilsner Natasja

Anmeld

3. august 2010

Nat

Hej igen,

Vedr. den tidligere skanning, hvis ikke der kan presses en igennem det offentlige, så kan jeg anbefale Lilian fra Ultralydsklinikken. Selvom det koster omkring 1000 kr., så er det det hele værd at se den lille.

Mange hilsner

Natasja

Anmeld

3. august 2010

lille83

hej.

jeg skal til en tildlig scanning her d 18 pga aborter.

men uhh jeg håber da ikke jeg kommer til at betale så meget, det er hos min gynækolog og det er også ham der sagde jeg skulle komme igen når jeg blev gravid igen.. er der nogen der ved om man så skal betale?? eller bare om det måske er meget.. ja undskyld et lidt dumt ??

Anmeld

3. august 2010

mettemaj

Det lyder lidt dyrt med de 1000,- for en scanning, men det er måske også for flere gange eller? Jeg bor i Hadsund i Nordjylland, og ved at man kan få det lavet i Aalborg til 600,- og i Hobro til 500,- men måske er der forskel på hvad man får

Jeg har aldrig hørt om at det skulle koste noget hos ens gyn, så det tror jeg bestemt ikke at det gør. Det er kun hvis man selv vælger at få en scanning ved en privat klinik. Jeg kan ikke få en scanning, da jeg ikke har arborteret, så det er på egen regning (heldigvis kan man vist godt sige...) Men jeg tror du kan være rolig, og regne med at du ikke skal betale noget, det kører igennem det offentlige  Held og lykke!!!

Jeg tror at jeg vil blive scannet i næste uge, for kan ikke vente til 12.uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.