Så vil jeg åbne ballet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Nat

Det koster ikke noget at blive skannet hos din egen gyn. Det er kun, hvis du vælger en privatklinik/hospital.

Selv skal jeg skannes i dag hos egen gyn - det er gratis -, og jeg kan slet ikke foretage mig noget af bar spænding. Bare den lille nu er der og blinker og vokser som den skal!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

mettemaj

Ej hvor fantastisk! Hvor langt er du henne?

Og er det fordi du har aborteret tidligere, eller hvorfor er du blevet henvist til en gyn???

Jeg krydser alt for dig, og skriv endelig når du kommer hjem, om hvordan det er gået.

Knus Mette

Anmeld

4. august 2010

birthee

Jeg vil da også gerne være med her, med termin 9.4.2011... glæder mig rigtig meget til de 12 første uger er gået...

Anmeld

4. august 2010

mettemaj

Hej Birthee.

Velkommen til  Ja jeg kender det alt for godt, jeg er i 7.uge og syntes at det går ALT for langsomt! Hvor langt er du?

Kh Mette

Anmeld

4. august 2010

lille83

det lyser godt, med det er gratis, men ville egenligt også heller selv betale for så vidste man det hele nok er som det skal være

MEN det er det denne gang, glædet mig meget til at se et lille blink.

held og kykke til jer også med scanningerne.

Anmeld

5. august 2010

Nat

Vi fik set den lille med blink og det hele  Det var meget fantastisk og billedet hænger nu på køleskabet.

Til Mettemaj så fik vi tilbudt scanning, da jeg har aborteret flere gange tidligere. Eller det vil sige, at fostret gik til på et meget tidligt stadie.

Nu er der bare nakkefolden den 25.

Anmeld

5. august 2010

mettemaj

Stort tillykke Nat! Er bare glad på jeres vegne

Jeg har tænkte mig at ringe og bestille en tid til scanning til næste uge, for så er jeg i 8.uge og så burde det vel være rimelig sikkert at se et blik... hvis der er et   men det SKAL der bare være.

Er bare bange for at der er noget galt, da jeg slet ikke har haft kvalme endnu, men ved også at det ikke er allle der for det, og inderst inde ønsker jeg jo heller ikke at have det dårligt  MEN mine bryster er vokset en del og er super ømme, så det må vel også være et tegn... Håber bare så meget, for nu har jeg været ved lægen og har mentalt 100 procent sat mig op efter at få en baby i marts  

Er der andre som heller ikke har haft så mange symptomer??

Anmeld

5. august 2010

Sidse

STORT tillykke til jer alle sammen

Anmeld

6. august 2010

mettemaj

mange tak sidse

Anmeld

6. august 2010

mettemaj

Nå en lille opdate på mit liv...

Igår aftes fik jeg lette blødninger, og det samme her til morgen, så jeg blev rigtig ked af det og bange og kontaktede min læge.

Han ringede tilbage til mig, og sagde at han havde fået en tid til mig på Aalborg sygehus, så jeg kunne blive tjekket efter. Jeg fik så kraftige smerter, at jeg følte jeg skulle besvime i eftermiddags

Nå men, jeg blev scannet på sygehuset, og det så ikke ud til at der sad mere blød og lige nu så det normalt ud. Han var kun reservelæge og meget ung, så han var lidt usikker på det hele...

Jeg fik taget en blodprøve og skal have taget en mere på mandag, og så kan jeg få afvide på tirsdag/onsdag om mine HCG tal er steget, og hvis de er det, skulle det betyde at lille spunk vokser som den skal  Jeg er lidt nervøs, og tænker på det hele tiden. Vi håber så meget det lykkedes for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.