Hvad kostede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

L.J.L

Thalia skriver:

Jeg vil af uransagelige årsager vildt gerne vies af Elvis - vel at mærke mens jeg er iført en eller anden tilfældig lånebrudekjole. Og så skal der bare tages vold mange billeder 

Ja, jeg glemte selv lige at nævne at "præsten" skulle være "Elvis" Intet mindre kan da gøre det

Ejjj det ville da være den fedeste oplevelse!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

henh01 skriver:

Hej.

HVad kom jeres drømme bryllup til at koste (inkl tøj, mv) og hvordan fejrede i det?

Min mand og jeg blev gift den 15-03-08

Vores bryllup kom op og koste 45000kr med det hele.. (plus - minus) 

havde den perfekte kjole den passede perfekt og følte mig som en million da jeg havde den på  og brudebukketten som min mand havde fået lavet var SÅ flot...... Vores ringe er i 14karat guld med gravering..

vi have et frosamlingshus der blev pyntet fint op, vi bestilte 3 rettes menu fra kokken og jomfruen..

Der var tunmouse til forret

Der var 3 forskellige slags kød og kartofler + salater til hovederet

og æbletrifli til dessert

+ 3.lags bryllupskage og alt det andet til kaffebord..

Der var masservis af drikkelse af øl-vand-og vin

inkl. havde vi mænd på. 3 i køkken + servere og en til at styrer musikken..

Så der manglede ikke noget..

Anmeld

27. juli 2010

TbCp

linselouise skriver:

Og skal det lige nævnes at størstedelen af festen rent faktisk også blev holdt i garagen/carporten

Ja, jeg mener jo personligt ikke at det er pengene der gør dagen perfekt, men dem man er omgivet af

Lige præcis
Min kjole var forøvrigt købt 3 nummer for stor på trendsales... jeg var højgravid

Anmeld

27. juli 2010

Lise

Jeg blev gift forrige lørdag - det kostede ikke så meget..

Vi blev gift på rådhuset, og udvekslede ikke ringe.

Havde inviteret til uformelt havegilde fra kl 14. Hertil havde vi købt et brugt partytelt og lejet borde og stole (+duge, vinglas, termokander). Med vilje havde vi ikke borde/stole til alle, da vi ikke ønskede at folk skulle sidde fast - men i stedte at de skulle "mingle".

Vi lavede en buffet bestående af 8 retter (tapas) som vi fik leveret af et cateringfirma (meget lækkert!!!), og så supplerede vi med ostebord, frikadeller, pølsehorn (mange børn), lakseroulade, minisandwich og tomat/mozzarella-sticks. Vi havde en dame i køkkenet til at klare alt det praktiske derude.

Bryllupskagen fik jeg en bekendt til at lave.

Drikkevarer var blevet indkøbt i Tyskland - vi havde riiiiigeligt med kolde øl, sodavand og rød/hvid/rosevin. Og champagne til efter vielsen naturligvis.

Til dem der blev hængende serverede vi om aftenen en røvfuld pastasalat og smed en masse kød på grillen.

Vi havde en super fantastisk dag, hvor vi smed de sidste ud kl 2:30. Vi var 51 i alt, hvoraf 18 var børn, i vores bette have.

Og så til prisen. Jeg har talt sammen at vi fik det hele for ca 15.000 kr - og der var masser, MASSER, af mad og drikkevarer.

Det var den helt perfekte måde for mig at gøre det på, da jeg kunne invitere alle dem jeg havde lyst til, uden at skulle bekymre mig om dyre kuvertpriser mv....

Lise

Anmeld

28. juli 2010

MetteA

Jeg blev gift d. 5. juni 2010, og vores bryllup kostede ca. 70.000 kr.

Vi fik bryllupslagkagen af mine svigerforældre.

Vi holdt receptionen i mine forældre´s have, og festen i et forsamlingshus. Vi havde lejet service, duge mm., for at det blev lidt mere lækkert, end med normal service fra forsamlingshuset.

Der var absolut ikke sparet på nogle områder.

Der var 80 personer med - alle var med til både reception og fest.

Vi har en kammerat der er kok, som lavede den lækreste middag til os.

Anmeld

28. juli 2010

Mamalou

linselouise skriver:

Vores kostede godt 10000,- og dem betalte mine svigerforældre, så vi gav faktisk stort set ikke en krone, andet end et billigt jakkesæt på bud til Jeppe og en fin kjole til mig købt på Ebay.

Vi blev gift på Rådhuset, og holdte festen i mine svigerforældres have. Vi var 35 personer, og fik buffet udefra, med alle mulige lækre ting. Desserten var bryllupskage fra den lokale bager og natmaden var tomatsuppe. Naboens datter serverede med en veninde.

Den dejligste og mest romantiske dag, lige efter vores hoved

Det er lige min stil!

Dejligt med lidt inspiration 

Kh. Louise

Anmeld

28. juli 2010

L.J.L

Lolise skriver:

Det er lige min stil!

Dejligt med lidt inspiration 

Kh. Louise

Anmeld

28. juli 2010

Lullaby

15000. Mad fra kokken og jomfuen, damer i køkkenet, buffet, drikkevarer, 50 mennesker, kirke, tøj, ringe til os og bella. En enkelt overnatning på et lækkert motel

Anmeld

30. juli 2010

LC

Vi blev gift for lidt over 2 måneder siden, og endte med at give omkring 100.000kr for det.

Var i kirken kl 15. til vielse og barnedåb, og efterfølgende fest i et forsamlingshus.

Vi havde buffet, dog lavet som forret, hovedret og dessert. efterfølgende kaffe og kage bord, og pizza til natmad.

Vi var 130mennesker til festen. lidt flere i kirken.

Anmeld

8. august 2010

Malene84

misslea skriver:

Vi blev gift d. 2. aug. 2008

Vi brugte ca. 160.000 kr (tilskud fra begge sæt forældre)

det så sådan ud:

Vielse i Holmens kirke kl. 13.00

Alle gæsterne (ca. 140) blev hentet i busser og kort til receptionen.

Vi fik taget billeder og kørt til receptionen, hvor gæsterne imellemtiden havde fået serveret frugtspyd, snacks, hvidvin m. hyldeblomst osv. Gæsterne tog imod os på en rød løber, hvor der blev kastet ris.

Derefter bryllupskage

80 gæster var inviteret til middag, som foregik samme sted, blot I andre lokaler.

Vi fik 4 retter mad, appetizer, forret, hovedret og dessert! Maden var ABSOLUT FOR LÆKKER!!!

Kl. 22.30 var der kaffebord med hjemmebagte småkager, Magasin chokolade, og en lille én til kaffen.

Kl. 23.45 dansede vi brudevals - og derefter blev FESTEN sat igang...!!!

Vi havde lejet en DJ, en proffesionel bar og fadøls anlæg.... det var simpelthen den aller bedste fest, jeg nogensinde har været med til!!!

De sidste gæster (ca. 30 stk) gik hjem kl. 08.00 om morgenen og fulgtes med os ud i taxaer... puhaaa....!!

Det skal lige siges, at festen blev holdt i private lokaler, som vi havde lånt helt gratis.... et fantastisk sted... med plads til ALT!!!

Præcis en uge efter tog vi på bryllupsrejse - 3 uger til Singapore og Bali.... SÅ deeeejligt!!!

Det er RIGTIG mange penge at bruge - men det var det HELE værd!!! Den bedste og mest romatiske dag i vores liv....

Nøøøøj hvor er du smuk - hvor er din kjole fra?

uuuhhh jeg ska giftes næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.