Hvad kostede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.647 visninger
42 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

henh01

Hej.

HVad kom jeres drømme bryllup til at koste (inkl tøj, mv) og hvordan fejrede i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Fru Dinesen

Vores er kommet op i 30.000 kr 

Det er en stor reseption. Da vi ik er til de der, store bryllups fester hvor man af lige vel ikke, har råd til og have alle med, man gerne vil.

Men der vil stadig være det hele brudevals bryllupskage og dejlig mad.  

Så er det tøj til os alle 4. Ungerne skal være bruge pige og brude svend 

Og så en bryllupsrejse til prag, med 6000 i lommepenge 

og vores bryllup er om 7 dage uhhhh det er snart 

Anmeld

23. juli 2010

henh01

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Vores er kommet op i 30.000 kr 

Det er en stor reseption. Da vi ik er til de der, store bryllups fester hvor man af lige vel ikke, har råd til og have alle med, man gerne vil.

Men der vil stadig være det hele brudevals bryllupskage og dejlig mad.  

Så er det tøj til os alle 4. Ungerne skal være bruge pige og brude svend 

Og så en bryllupsrejse til prag, med 6000 i lommepenge 

og vores bryllup er om 7 dage uhhhh det er snart 

uhh hvor spændende.. Reception hvordan holder I det?

Anmeld

23. juli 2010

silden85

jeg skal giftes her d. 31 juli om en uge ca, puha det er snart, vi har sat 61000 af, men jeg ved ikke helt hvor meget det kommer til at koste endu, for dete r noget med vores forældre vil give lidt

Anmeld

23. juli 2010

henh01

silden85 skriver:

jeg skal giftes her d. 31 juli om en uge ca, puha det er snart, vi har sat 61000 af, men jeg ved ikke helt hvor meget det kommer til at koste endu, for dete r noget med vores forældre vil give lidt

hvad har i brugt endnu på tøj osv?

Anmeld

23. juli 2010

Valle81

Hejsa,

Vi skal godt nok først gifttes den 14 maj 2011, men har næsten planlagt det hele og kan stort set sige at det kommer til at koste aller max 40.000:0)

Det skal fejres sådan her:

Der inviteres omkring 45-50 mennsker -

Det skal holdes i et forsamlingshus

Menu:

Snacks med en velkomstdrinks

Helstegt pattegris med alt der tilhører

Så har vi lejet en softice maskine og så er det ta selv med alt hvad hjertet begærer.

Så kommer der kaffe bord og bryllupskage

Natmad er en pølsebod der bliver rullet ind (min onkels) og så er der hotdogs:0)

Vi har lejet en jukebox til musik, og der vil blive købt øl, vin sodavand sprut osv i Tyskland:0)

Jeg skal være hvid brud og vi har tre børn der skal have tøj, vi skal have serveringspersonale.

Vielsesringe, borddækning, blomster osv er også med i de max 40.000:0)

Vi har valgt som vi har valgt, da vi ikke er til sådan en fest hvor man er lænket til et bord i maaaaaaaaange laaaaaaaaaaaaaaange timer, så vi vælger anderledes og håber det bliver ren fest og glade dage istedet for ondt i numsen og alt for mange taler:0)

Anmeld

23. juli 2010

henh01

Valle81 skriver:

Hejsa,

Vi skal godt nok først gifttes den 14 maj 2011, men har næsten planlagt det hele og kan stort set sige at det kommer til at koste aller max 40.000:0)

Det skal fejres sådan her:

Der inviteres omkring 45-50 mennsker -

Det skal holdes i et forsamlingshus

Menu:

Snacks med en velkomstdrinks

Helstegt pattegris med alt der tilhører

Så har vi lejet en softice maskine og så er det ta selv med alt hvad hjertet begærer.

Så kommer der kaffe bord og bryllupskage

Natmad er en pølsebod der bliver rullet ind (min onkels) og så er der hotdogs:0)

Vi har lejet en jukebox til musik, og der vil blive købt øl, vin sodavand sprut osv i Tyskland:0)

Jeg skal være hvid brud og vi har tre børn der skal have tøj, vi skal have serveringspersonale.

Vielsesringe, borddækning, blomster osv er også med i de max 40.000:0)

Vi har valgt som vi har valgt, da vi ikke er til sådan en fest hvor man er lænket til et bord i maaaaaaaaange laaaaaaaaaaaaaaange timer, så vi vælger anderledes og håber det bliver ren fest og glade dage istedet for ondt i numsen og alt for mange taler:0)

vi overvejede også en havefest med pattegris, men har nok besluttet os at holde det i et selskabslokale hvor der er mad, fri bar, borddækning mv så det eneste man skal tænke på er alt det andet.. Haha Det koster godt nok også 850 kr pr pers, men man slipper for en masse.

Derudover kommer der fotograf, kage, kørsel, tøj osv

Anmeld

23. juli 2010

Fru Dinesen

henh01 skriver:

uhh hvor spændende.. Reception hvordan holder I det?

Jammen vi har gjort det at, dem vi virkelig gerne vil se, de har fået en invitation og alle andre har fået det mundligt. 

Så skal vi være i kirken kl 12, og der efter bliver Receptionen kl 14. 

Der bliver noget dejligt mad. man kan stå med. og selfølig nogle gode drikkevare ... Så bliver der bryllupskage. og vi slutter af med brudevalsen. 

Det hele slutter kl 18. 

Så tager vi på hotel, hvor vi skal ha 5 retters gomet menu, masage og bare hygge.

Dagen efter skal vi til lufthavnen og med fly til prag 

Anmeld

23. juli 2010

Fru Dinesen

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Jammen vi har gjort det at, dem vi virkelig gerne vil se, de har fået en invitation og alle andre har fået det mundligt. 

Så skal vi være i kirken kl 12, og der efter bliver Receptionen kl 14. 

Der bliver noget dejligt mad. man kan stå med. og selfølig nogle gode drikkevare ... Så bliver der bryllupskage. og vi slutter af med brudevalsen. 

Det hele slutter kl 18. 

Så tager vi på hotel, hvor vi skal ha 5 retters gomet menu, masage og bare hygge.

Dagen efter skal vi til lufthavnen og med fly til prag 

Hov måske vigtig vi bliver ca. 80 + - 

Anmeld

23. juli 2010

Nadia&Daniel

Min forlovede's eks-kæreste er lige blevet gift - deres kom til at koste: 92.000

De har IKKE sparet på noget som helst - har sagt til min forlovede, at jeg VIL ikke bruge så meget på vores dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.