Hvad kostede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

AnneBJ

Valle81 skriver:

Hejsa,

Vi skal godt nok først gifttes den 14 maj 2011, men har næsten planlagt det hele og kan stort set sige at det kommer til at koste aller max 40.000:0)

Det skal fejres sådan her:

Der inviteres omkring 45-50 mennsker -

Det skal holdes i et forsamlingshus

Menu:

Snacks med en velkomstdrinks

Helstegt pattegris med alt der tilhører

Så har vi lejet en softice maskine og så er det ta selv med alt hvad hjertet begærer.

Så kommer der kaffe bord og bryllupskage

Natmad er en pølsebod der bliver rullet ind (min onkels) og så er der hotdogs:0)

Vi har lejet en jukebox til musik, og der vil blive købt øl, vin sodavand sprut osv i Tyskland:0)

Jeg skal være hvid brud og vi har tre børn der skal have tøj, vi skal have serveringspersonale.

Vielsesringe, borddækning, blomster osv er også med i de max 40.000:0)

Vi har valgt som vi har valgt, da vi ikke er til sådan en fest hvor man er lænket til et bord i maaaaaaaaange laaaaaaaaaaaaaaange timer, så vi vælger anderledes og håber det bliver ren fest og glade dage istedet for ondt i numsen og alt for mange taler:0)

Årh det lyder bare som den skønneste fest - sådan én glæder vi os også til at holde om nogle år! Glæder mig til at læse om den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

silden85

vi har brugt 7800 ca. jeg har lejet en kjole ved lilly, og min kæreste har brugt sit jakkesæt sidst år, men har fået en ny skjorte og slips og vest vi skal hold festen på en restaurant og vi bliver 23 og det er ca. det er ca. 510 kr pr person. 3 retter + kaffe og natmad også har vi købt en kage ved siden af

Anmeld

23. juli 2010

mamalicious

henh01 skriver:

Hej.

HVad kom jeres drømme bryllup til at koste (inkl tøj, mv) og hvordan fejrede i det?

Vores bryllup kostede ca. 80.000 kr. Vi lavede selv al maden dog ikke bryllupslagkagen. Jeg fik min drømmekjole, hos Marianne Carøe. Min mand fik lækkert afslappet tøj og vores drenge ligeså. Vi købte bordpynt, velourduge og drikkevare. lejede en gammel restaurent ovenpå Riskovhallen for absolut INGEN penge.

Hyrede ROCK NALLE, som surprice ( IKKE noget vi hør til hverdag, men det er en senre ALLE kan feste til - unge som gamle) til at spille.

Min Daddy spillede med hans band efter middagen og før Rock Nalle. Vi ønskede en afslappet sommerfest. folk måtte sætte sig hvor de ville, og frabedte os ALLE festsange!!

Det blev den dejligste fest, og gæsterne snakker stadig om den !!!

Det eneste jeg dog ville have priorteret, hvis jeg kunne gøre det om, var huske billeder optil på dagen. Fotograf. Og kørsel fra kirken !!! Festen KAN ikke gøres bedre !!!! ALLE dansede og grinede

Anmeld

23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har godt nok ikke holdt brylllup endnu, men vi regner med, at en tur til USA - mig og ham, og lidt lækkert tøj kan gøre det!

Senere vil vi vies herhjemme, og holde en kæmpe fest for hele familien. Det betyder familie fra hele verden, og mange af det pga. min kulturelle baggrund, og derfor løber det op.

Tør ikke tænke på hvor meget, men nok omkring 100.000 hvis det kan gøre det... Åh det er vildt, hehe.

Anmeld

23. juli 2010

L.J.L

henh01 skriver:

Hej.

HVad kom jeres drømme bryllup til at koste (inkl tøj, mv) og hvordan fejrede i det?

Vores kostede godt 10000,- og dem betalte mine svigerforældre, så vi gav faktisk stort set ikke en krone, andet end et billigt jakkesæt på bud til Jeppe og en fin kjole til mig købt på Ebay.

Vi blev gift på Rådhuset, og holdte festen i mine svigerforældres have. Vi var 35 personer, og fik buffet udefra, med alle mulige lækre ting. Desserten var bryllupskage fra den lokale bager og natmaden var tomatsuppe. Naboens datter serverede med en veninde.

Den dejligste og mest romantiske dag, lige efter vores hoved

Anmeld

23. juli 2010

oo

vi brugte vist 5000 kr i alt på vores drømmebryllup. Vi tog til Ærø og blev gift og var "bare" os to. Vi købte ikke nyt tøj, men jeg havde en brudekrans af brudeslør i håret. Desuden brugte vi penge på ringe (helt almindelige, enkle guldringe med indgravering af navne og dato) og selvfølgelig billetterne fra København til Ærø og tre nætter hos Toldbodhuset B&B på Ærø og så var vi ude og spise om aftenen 

Anmeld

24. juli 2010

prettybutterfly

Da min mand og jeg gerne ville gifte os, men ikke følte vi havde pengene til et stort bryllup, valgte vi at gifte os da Natalie blev døbt. Det fede var, at INGEN(kun min søster og Mortens bror samt 2 venner som skulle være vidner) vidste NOGET som helst om at vi skulle giftes. Første EFTER Natalie blev døbt sagde præsten, at alle de som ikke var i familie med os skulle gå hjem, og resten blive, blev vores familier helt underlige. Jeg gik ud og tog brudeslør på og hentede brudebuket og Morten tog blomst på brystet. Folk gloede en kvart da vi kom ind, for INGEN havde luret den ville komme. Præsten beordrede at min far sku gå hen og ta mig under armen og føre mig op ad gulvet, men selv han anede ikke vi sku giftes(det vidste præsten også godt at ingen vidste)

Det var SUPER fedt. Vi fik selvfølgelig ikke ret mange bryllupsgaver(nogle var dog hurtige til at købe en da det var første søndag i måneden og alle butikker var åbne). Men det var vi også HELT ligeglade med. En nåede endda at skrive en tale til os! Vi holdte det så på restaurant bagefter. Men det blev ikke dyrere end hvad vi alligevel ville have givet hvis det kun var barnedåb. 5000 kr!

Syntes det var en rigtig god og billig måde at gøre det på

Jeg havde købt en hvid (ikke brude kjole) i villa til 400 kr. Brudebuketten fik jeg af min søster, sløret lavede jeg selv, og Morten havde allerede tøjet i forvejen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2010

Mumto3

Vi blev gift for 8 år siden. Det var jo længe før krisen kom, og dengang det var helt 'normalt' at holde kæmpe bryllup. Vores kostede 120.000kr alt inklusiv. Det var en fedt fedt bryllup, lige som vi gerne ville have det!!! -og vi har ALDRIG fortrudt at vi brugte så mange penge på det. Heller ikke nu, 8 år efter! For vi 'lever' stadig af det bryllup. Det var bare så dejlig en dag, så når hverdagen banker på døren, og det hele er lidt grå. Så kigger vi på vores bryllupsbillede, og så bliver vi helt varme og glade inden igen. Vi kan blive ved med at tale om den dag!!! Det er bare så fantastisk at blive gift!!! At sige: JA til hinaden.

Anmeld

24. juli 2010

misslea

Vi blev gift d. 2. aug. 2008

Vi brugte ca. 160.000 kr (tilskud fra begge sæt forældre)

det så sådan ud:

Vielse i Holmens kirke kl. 13.00

Alle gæsterne (ca. 140) blev hentet i busser og kort til receptionen.

Vi fik taget billeder og kørt til receptionen, hvor gæsterne imellemtiden havde fået serveret frugtspyd, snacks, hvidvin m. hyldeblomst osv. Gæsterne tog imod os på en rød løber, hvor der blev kastet ris.

Derefter bryllupskage

80 gæster var inviteret til middag, som foregik samme sted, blot I andre lokaler.

Vi fik 4 retter mad, appetizer, forret, hovedret og dessert! Maden var ABSOLUT FOR LÆKKER!!!

Kl. 22.30 var der kaffebord med hjemmebagte småkager, Magasin chokolade, og en lille én til kaffen.

Kl. 23.45 dansede vi brudevals - og derefter blev FESTEN sat igang...!!!

Vi havde lejet en DJ, en proffesionel bar og fadøls anlæg.... det var simpelthen den aller bedste fest, jeg nogensinde har været med til!!!

De sidste gæster (ca. 30 stk) gik hjem kl. 08.00 om morgenen og fulgtes med os ud i taxaer... puhaaa....!!

Det skal lige siges, at festen blev holdt i private lokaler, som vi havde lånt helt gratis.... et fantastisk sted... med plads til ALT!!!

Præcis en uge efter tog vi på bryllupsrejse - 3 uger til Singapore og Bali.... SÅ deeeejligt!!!

Det er RIGTIG mange penge at bruge - men det var det HELE værd!!! Den bedste og mest romatiske dag i vores liv....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2010

Sommerfuglelarven

Vores bryllup kommer nok til at løbe op i 90.000 kr alt inkl., selve maden, drikkelse, telte, service og underholdning er 50.000 kr - det skal holdes i en slotshave med middelalder tema, og underholdningen består af middelalderdans, middelaldermusik, en trommegruppe kommer og spiller nogle numre for os, og så bliver der guitarspil og sang omkring bål senere på aftenen.

Min kjole kommer nok til at løbe lidt op i prisen, da den skal specialsyes til mig, da den skal være en blanding af middelalder og nutid, P's tøj skal være i hør, og K's kjole skal være i stil med min.

Men der er slet ikke fastlagt nogen dato, da vi selv vil spare op til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.