Vi blev gift i onsdags på rådhuset og brugte omkring 2000-2500 på det hele og vi var 26 personer... Meget afslappet da jeg er meget højgravid 
Kjolen fandt jeg i en Vila butik til 150 kr og manden havde selv tøj. Ellers lavede vi alt mad selv, der var buffet med pastasalat, broccolisalat, kartoffelsalat, grillede pølser og kylling, frikadeller samt brød.
Af drikkevarer var der øl, vand og vin...
"Festen" blev holdt i vores dejlige skønne have, hvor vejret var perfekt.
Vi blev gift kl 14 og de sidste gæster gik kl 19. Helt perfekt da jeg var FÆRDIG der
og jeg er først ved at komme ovenpå nu her i denne her uge...
Men men engang skal vi holde en rigtig fest, og gerne en havefest som denne. Jeg har stået for og arrangeret nok bryllupper hvor prisen er endt på den forkerte side af 200.000 (ifølge mig er det for meget). Det er jo selvfølgelig en smagssag, men i min familie og omgangskreds er vi slet ikke til at sidde ned til en 5-retters menu, med taler og sange osv. Jeg vil hellere have noget buffet eller lign, så folk kan snakke sammen og hygge, og ikke først når kl er midnat og alle er stive... Men altså det skal stadig være super mad med super vine og MASSER AF CHAMPAGNE! og jeg gider ikke lave noget selv den dag. 

Anmeld