Hvad kostede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Muffinmor

Vi blev gift her den 15 july og vi havde selv bare forberedt et lille simpelt bryllup på rådhuset som ikke ville koste mere end 1000kr i mad. Det endte så med at min mor og söstre overtog hele planlägningen og regningen. Det var en så dejlig dag, vi startede med et smut på rådhuset og efter det ud i sommerhuset i havent hvor der var lidt snacks og velkomst drinks. Herefter skiftedes alle mand til at stå i kökkenet og forberede grillen, det var enormt hyggeligt. jeg vil tro at det hele kom til at koste 2-3000kr med ca 20 personer men alt var hjemmelavet og vi har ikke väret på bryllupsrejse. min kjole kostede fx 75kr i veromoda den ga min mor også

Det fedeste var at jeg som var i uge 32 ikke skulle planlägge eller holde styr på noget som helst. jeg kunne bare nyde dagen fuldt ud. og ingen stress op til bryllupet om det hele nu var köbt ind og klaret, jeg skulle  bare tage min kjole på og göre mig fin og möde op på rådhuset. Det kan stärkt anbefales at lade nogle andre overtage kommandoen så man selv bare kan slappe af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Tina2

Vi har snart "blomsterbryllup", dvs 4 års bryllupsdag......  Havde bare den BEDSTE dag, og alt i alt incl bryllupsrejsen blev det omkring 120.000 kr..... Vi sparede selv op....

Jeg fik lige den kjole jeg ville ha, kørte i karet til kirken med min far og Filuca og efter vielsen blev selve taget taget af og Thomas, Filuca og jeg var i parken og få taget billeder med hestevognen, derefter gik turen ud til hotellet, hvor vi var i haven til reception.

Havde inviteret ca 60-65 gæster.

Middag på hotellet om aftenen og så fest + overnatning :-) Helt igennem fantastisk dag :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

Thalia

Vi blev gift den 3. januar 2009 - 27 dage før jeg fødte Victor.

Fordi jeg var højgravid og fordi der er rigtig mange børn i min familie som vi rigtig gerne ville have med, valgte vi en model der hed kirkelig vielse kl 11.00. Reception med frokost, bryllupskage og spontan brudevals hele eftermiddagen, efterfulgt af mere uformel åbent hus arrangement hjemme i lejligheden om aftenen, hvor flere af de venner som ikke var med til receptionen om eftermiddagen, kiggede op og drak champagne og cocktails og spiste bryllupskage - og dansede utroligt meget limbo

Vi overvejede at holde stor aftenfest, men eftersom jeg som sagt var højgravid, besluttede vi at udskyde den del til jeg fylder 30 og selv kan være med til at drikke kulørte drinks :-)

Alt i alt var der 50 mennesker med til receptionen om eftermiddagen, ca. lige så mange i vores lejlighed om aftenen, og vi betalte ca 25.000 for det hele.

Anmeld

27. juli 2010

Jibbe

Vi blev gift i onsdags på rådhuset og brugte omkring 2000-2500 på det hele og vi var 26 personer... Meget afslappet da jeg er meget højgravid

Kjolen fandt jeg i en Vila butik til 150 kr og manden havde selv tøj. Ellers lavede vi alt mad selv, der var buffet med pastasalat, broccolisalat, kartoffelsalat, grillede pølser og kylling, frikadeller samt brød.

Af drikkevarer var der øl, vand og vin...

"Festen" blev holdt i vores dejlige skønne have, hvor vejret var perfekt.

Vi blev gift kl 14 og de sidste gæster gik kl 19. Helt perfekt da jeg var FÆRDIG der og jeg er først ved at komme ovenpå nu her i denne her uge...

Men men engang skal vi holde en rigtig fest, og gerne en havefest som denne. Jeg har stået for og arrangeret nok bryllupper hvor prisen er endt på den forkerte side af 200.000 (ifølge mig er det for meget). Det er jo selvfølgelig en smagssag, men i min familie og omgangskreds er vi slet ikke til at sidde ned til en 5-retters menu, med taler og sange osv. Jeg vil hellere have noget buffet eller lign, så folk kan snakke sammen og hygge, og ikke først når kl er midnat og alle er stive... Men altså det skal stadig være super mad med super vine og MASSER AF CHAMPAGNE! og jeg gider ikke lave noget selv den dag.

Anmeld

27. juli 2010

TbCp

linselouise skriver:

Vores kostede godt 10000,- og dem betalte mine svigerforældre, så vi gav faktisk stort set ikke en krone, andet end et billigt jakkesæt på bud til Jeppe og en fin kjole til mig købt på Ebay.

Vi blev gift på Rådhuset, og holdte festen i mine svigerforældres have. Vi var 35 personer, og fik buffet udefra, med alle mulige lækre ting. Desserten var bryllupskage fra den lokale bager og natmaden var tomatsuppe. Naboens datter serverede med en veninde.

Den dejligste og mest romantiske dag, lige efter vores hoved

Det lyder næsten som vores bryllup

Vi brugte 10.000 (som min mor gav), nærmeste familie + et par venner. Vi holdt det hjemme i vores garage, buffet udefra, min mor havde lavet et par kager.
Det var rigtig rigtig fint og lige som vi gerne ville have det

Anmeld

27. juli 2010

henh01

Jeg tror vi kan gøre vores for 60000 kr hvilket jeg synes er nok for en fest Men det bliver kun "så dyrt" fordi vi vil holde det i et selskabslokale hvor der er inkl personale, alt mad, fri bar og opdækning. Så man skal faktisk ikke tænke på andet end at komme og hygge sig. Det bliver ca 40000 kr mad til de 44 pers vi ville inviterer (uden børn!) Derudover kommer der kjole, tøj til gommen og vores snart 2 børn, fotograf, bryllupskage og evt kørsel fra kirken. Ringene vil være vores kommende forlovelses ringe der bliver pudset op da vi har fundet de ringe vi vil have som koster 9000 kr - derfor er det passende at bruge disse som vielses ringe

Der er heldigvis 2 år endnu så kan jo lige nå at spare op

Anmeld

27. juli 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Det lyder næsten som vores bryllup

Vi brugte 10.000 (som min mor gav), nærmeste familie + et par venner. Vi holdt det hjemme i vores garage, buffet udefra, min mor havde lavet et par kager.
Det var rigtig rigtig fint og lige som vi gerne ville have det

Og skal det lige nævnes at størstedelen af festen rent faktisk også blev holdt i garagen/carporten

Ja, jeg mener jo personligt ikke at det er pengene der gør dagen perfekt, men dem man er omgivet af

Anmeld

27. juli 2010

Thalia

linselouise skriver:

Og skal det lige nævnes at størstedelen af festen rent faktisk også blev holdt i garagen/carporten

Ja, jeg mener jo personligt ikke at det er pengene der gør dagen perfekt, men dem man er omgivet af

Jeg er helt enig i at det ikke er pengene der afgør om man har et godt bryllup. Vi kunne i hvert fald ikke komme på en eneste ting vi ville have gjort anderledes ved vores bryllup.

Men derfor arbejder jeg alligevel på at overtale manden til at vi skal gifte 3-4 gange mere. Fx i Las Vegas og på et bjerg i Africa og på en Strand i Thailand og og og...

Anmeld

27. juli 2010

L.J.L

Thalia skriver:

Jeg er helt enig i at det ikke er pengene der afgør om man har et godt bryllup. Vi kunne i hvert fald ikke komme på en eneste ting vi ville have gjort anderledes ved vores bryllup.

Men derfor arbejder jeg alligevel på at overtale manden til at vi skal gifte 3-4 gange mere. Fx i Las Vegas og på et bjerg i Africa og på en Strand i Thailand og og og...

Åh altså, hvis vi engang kommer til Las Vegas, hvilket vi går og drømmer om, så tvinger jeg ham simpelthen til at blive gift igen i et af de der totalt stereotype kapeller Det MÅ jeg simpelthen bare opleve

Anmeld

27. juli 2010

Thalia

linselouise skriver:

Åh altså, hvis vi engang kommer til Las Vegas, hvilket vi går og drømmer om, så tvinger jeg ham simpelthen til at blive gift igen i et af de der totalt stereotype kapeller Det MÅ jeg simpelthen bare opleve

Jeg vil af uransagelige årsager vildt gerne vies af Elvis - vel at mærke mens jeg er iført en eller anden tilfældig lånebrudekjole. Og så skal der bare tages vold mange billeder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.