den bedste dag, blev den værdste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.512 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

NessaXenia

så er jeg lige hjemvendt fra lægen. Jeg var ekstremt nervøs og var faktisk bange for at sidde og vente på 'dommen'. Men mit navn blev råbt op;

fortalte om mine voldsomme blødninger samt der var en del klumper i. Hun regnede ud på terminsberegnereren at jeg var i 4+4, hun fortog en gynækologisk undersøgelse, var meget tavs, og kom derfefter med dommen; du er ved at abortere.

Det var som at få et slag i hovedet

kunne ikke holde klumpen i halsen tilbage og tårende begyndte at trille ned af kinderne, ikke mindst fordi det er vores ønskebarn, men også tanken om mandens reaktion der lå trygt og sov derhjemme netop hjemvendt fra nattevagt...

Vejen hjem var lang, kedelig og hård, alle de tanker vi havde gjort os, alle de ting vi havde brugt flere timer på at snakke om var pludselig væk

Det eneste positive ved lægebesøget var at lægen fortalte at man efter en ufrivillig abort havde nemt ved at blive gravid igen..

Kom hjem til en sovende mand, som jeg stod ved fodenden og kiggede på mens tårende igen begyndte at løbe; 'skat, baby er væk' og tårende bliv kraftigere..

'nej skat, vel?' og hans øjen blev våde..

Kravlede hen til ham under dynen og der var stille i nok 10 minutter.. fortalte hvad lægen havde sagt og gjort, og fortalte at han ikke måtte bebrejde ham selv for at dette her var sket, vi aftalte også at vi bare måtte prøve igen og vi nok skulle blive den familie vi drømmer om,  vi snakkede lidt og han nullerede i søvn igen, jeg nussede ham på kinden og puttede ham i dynen og listede stille ud..

Her sidder jeg, helt tom indeni og fuld af ord..

Det var ellers i aften, begge vores forældrepar kommer til middag i aften at vi ville fortælle nyheden om en kommende baby, men det bliver der ikke meget af alligevel..

Måtte bare ud med det, tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

lollandpigen

Stort kram til dig allerførst.. Har selv prøvet det 3 gange og det er bestemt ikke noget der er rart.....

Håber virkelig at I kommer over det og ser det som at der var noget galt med det lille foster og naturen gør det der er mest rigtigt at udskille det fordi det er sygt.....

Første gang det skete for mig troede jeg aldrig at jeg ville blive mor men nu har jeg snart 3 dejlige børn så tro på det så skal det nok lykkes......

Tror det er vigtigt at når I prøver igen du ikke tænker over hvad der skete denne gang for så vil frygten sidde i dig og det gør en kuller i hovedet.....

De allerbedste tænker til dig.... og de største  Dorthe

Anmeld

23. juli 2010

NessaXenia

lollandpigen skriver:

Stort kram til dig allerførst.. Har selv prøvet det 3 gange og det er bestemt ikke noget der er rart.....

Håber virkelig at I kommer over det og ser det som at der var noget galt med det lille foster og naturen gør det der er mest rigtigt at udskille det fordi det er sygt.....

Første gang det skete for mig troede jeg aldrig at jeg ville blive mor men nu har jeg snart 3 dejlige børn så tro på det så skal det nok lykkes......

Tror det er vigtigt at når I prøver igen du ikke tænker over hvad der skete denne gang for så vil frygten sidde i dig og det gør en kuller i hovedet.....

De allerbedste tænker til dig.... og de største  Dorthe

tusind tak.

der er ikke andet for end at se det fra naturens side, og der er en naturlig orsag til at fosteret ikke blev siddende..
Det er bare 'op på hesten' igen.

Anmeld

23. juli 2010

Multebær

Oj hvor er det trist. Det er jeg ked af at høre.

Jeg håber det lykkedes for jer snart. Hvor er det dejligt i har hinanden i den svære tid.

Anmeld

23. juli 2010

lululupo

avvvvv

Anmeld

23. juli 2010

Silvermist1

Hvor føler jeg dig med jer begge to, til tider er livet bare pisse uretfærdigt og barskt. Jeg håber inderligt at I finder støtte hos hinanden og dem der står jer nær, fordi at det er ubeskrivelig hårdt at miste

Og jeg håber at I snart bliver forældre til en lille én, når I selv føler at I har overskud til at prøve igen. Jamen hvad kan man dog sige i sådan en situation... Sender dig varme tanker, med håb om at I snart får jeres drøm opfyldt.

Anmeld

23. juli 2010

smokin

Vil bare sende dig et knus og fortælle at jeg har læst din indlæg!

Anmeld

23. juli 2010

Trolde_mor

Sidder bare med tårer ned ad kinderne..

Åhh føler sådan med jer. Håber virkelig at det lykkes jer hurtigt at blive gravide igen og at jeres drømmebaby kommer til jer, sund og rask..

Måske det hjælper at tænke at den lille ikke var helt rask og at det var derfor du aborterede og at det er bedre det sker så tidligt.. men ihh.. er bare SÅ uretfærdigt..

Du får lige et kæmpe for ihh hvor må det være ulideligt

Anmeld

23. juli 2010

B&J

åhh mine øjne jeg sender jer lige en mega krammer.. hvor er jeg bare ked af det på jeres vejne.... kan slet ikke forstille mig følelsen.... men håber som lægen sagde i ville hurtig blive gravide og få jeres ønske barn det har i fortjent

Anmeld

23. juli 2010

NessaXenia

hvor ér I bare fantastiske

det varmer dybt inde i hjertet de ting i skriver, hvor er det bare utrolig dejligt.

og ja, det er 'dejligt' at det er sket så tidligt i forløbet og ikke senere, selvom det stadig er uretfærdigt.

Takker inderligt for jeres støtte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.