den bedste dag, blev den værdste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

NessaXenia

HenrietteBuchvadt skriver:

Hvor er det trist det er så hårdt at abortere

for du snart bliver gravid igen

Kram

jah det er det godt nok.

tusinde tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Ann.

Åh nej nej nej

Det er jeg bare så ked af at hører!

Anmeld

25. juli 2010

lisbethita

Nina Sophia skriver:

så er jeg lige hjemvendt fra lægen. Jeg var ekstremt nervøs og var faktisk bange for at sidde og vente på 'dommen'. Men mit navn blev råbt op;

fortalte om mine voldsomme blødninger samt der var en del klumper i. Hun regnede ud på terminsberegnereren at jeg var i 4+4, hun fortog en gynækologisk undersøgelse, var meget tavs, og kom derfefter med dommen; du er ved at abortere.

Det var som at få et slag i hovedet

kunne ikke holde klumpen i halsen tilbage og tårende begyndte at trille ned af kinderne, ikke mindst fordi det er vores ønskebarn, men også tanken om mandens reaktion der lå trygt og sov derhjemme netop hjemvendt fra nattevagt...

Vejen hjem var lang, kedelig og hård, alle de tanker vi havde gjort os, alle de ting vi havde brugt flere timer på at snakke om var pludselig væk

Det eneste positive ved lægebesøget var at lægen fortalte at man efter en ufrivillig abort havde nemt ved at blive gravid igen..

Kom hjem til en sovende mand, som jeg stod ved fodenden og kiggede på mens tårende igen begyndte at løbe; 'skat, baby er væk' og tårende bliv kraftigere..

'nej skat, vel?' og hans øjen blev våde..

Kravlede hen til ham under dynen og der var stille i nok 10 minutter.. fortalte hvad lægen havde sagt og gjort, og fortalte at han ikke måtte bebrejde ham selv for at dette her var sket, vi aftalte også at vi bare måtte prøve igen og vi nok skulle blive den familie vi drømmer om,  vi snakkede lidt og han nullerede i søvn igen, jeg nussede ham på kinden og puttede ham i dynen og listede stille ud..

Her sidder jeg, helt tom indeni og fuld af ord..

Det var ellers i aften, begge vores forældrepar kommer til middag i aften at vi ville fortælle nyheden om en kommende baby, men det bliver der ikke meget af alligevel..

Måtte bare ud med det, tak fordi du læste med

Puha altså.....fik totalt tårer i øjnene efter at læse dit indlæg!!!!! Hvor er det frygteligt at høre, søde!!!! Jeg håber, at når I kommer jer over denne oplevelse, at I meget hurtigt bliver gravide igen!

Du får den største krammer, der findes 

Alt det bedste til dig! Krydser  for jer!!

Anmeld

25. juli 2010

Bare mig..

Puha, nu sidder jeg skisme da helt med tårer i øjnene

Det er jeg dælme ked af at hører..

Et stortherfra, selv om det nok ikke hjælper det store lige nu...

Jeg alt hvad jeg har for, at i snart er gravide igen, og at det så vil blive der!!!

Alt mulig held og lykke skal I have herfra!

Anmeld

26. juli 2010

NessaXenia

lisbethita skriver:

Puha altså.....fik totalt tårer i øjnene efter at læse dit indlæg!!!!! Hvor er det frygteligt at høre, søde!!!! Jeg håber, at når I kommer jer over denne oplevelse, at I meget hurtigt bliver gravide igen!

Du får den største krammer, der findes 

Alt det bedste til dig! Krydser  for jer!!

årh tuuuusinde tak søde

vi vil gøre alt der står i vores magt for at få et sundt og raskt barn, det er helt sikkert!

tusinde tak for en dejlig krammer,

Anmeld

26. juli 2010

NessaXenia

~~M.Nielsen~~ skriver:

Puha, nu sidder jeg skisme da helt med tårer i øjnene

Det er jeg dælme ked af at hører..

Et stortherfra, selv om det nok ikke hjælper det store lige nu...

Jeg alt hvad jeg har for, at i snart er gravide igen, og at det så vil blive der!!!

Alt mulig held og lykke skal I have herfra!

tak smukke, det er også rigtig hårdt..

Dit indlæg hjælper virkelig, uden tvilvl

Tak for babystøv

Anmeld

26. juli 2010

Enayia

Nina Sophia skriver:

så er jeg lige hjemvendt fra lægen. Jeg var ekstremt nervøs og var faktisk bange for at sidde og vente på 'dommen'. Men mit navn blev råbt op;

fortalte om mine voldsomme blødninger samt der var en del klumper i. Hun regnede ud på terminsberegnereren at jeg var i 4+4, hun fortog en gynækologisk undersøgelse, var meget tavs, og kom derfefter med dommen; du er ved at abortere.

Det var som at få et slag i hovedet

kunne ikke holde klumpen i halsen tilbage og tårende begyndte at trille ned af kinderne, ikke mindst fordi det er vores ønskebarn, men også tanken om mandens reaktion der lå trygt og sov derhjemme netop hjemvendt fra nattevagt...

Vejen hjem var lang, kedelig og hård, alle de tanker vi havde gjort os, alle de ting vi havde brugt flere timer på at snakke om var pludselig væk

Det eneste positive ved lægebesøget var at lægen fortalte at man efter en ufrivillig abort havde nemt ved at blive gravid igen..

Kom hjem til en sovende mand, som jeg stod ved fodenden og kiggede på mens tårende igen begyndte at løbe; 'skat, baby er væk' og tårende bliv kraftigere..

'nej skat, vel?' og hans øjen blev våde..

Kravlede hen til ham under dynen og der var stille i nok 10 minutter.. fortalte hvad lægen havde sagt og gjort, og fortalte at han ikke måtte bebrejde ham selv for at dette her var sket, vi aftalte også at vi bare måtte prøve igen og vi nok skulle blive den familie vi drømmer om,  vi snakkede lidt og han nullerede i søvn igen, jeg nussede ham på kinden og puttede ham i dynen og listede stille ud..

Her sidder jeg, helt tom indeni og fuld af ord..

Det var ellers i aften, begge vores forældrepar kommer til middag i aften at vi ville fortælle nyheden om en kommende baby, men det bliver der ikke meget af alligevel..

Måtte bare ud med det, tak fordi du læste med

Kære du!

Hvor er det forfædeligt at læse og uretfærdigt! Uanset hvor langt man er, så er det hårdt at miste, for med det mister man også drømmende. Jeg føler oprigtigt med dig! Nogle gange forstår man slet ikke når et liv skal forsvinde der knapt er begyndt!

Kan SAGTENS forstå din smerte, sorg og skuffelse. Men tro mig, selvom det er svært nu, bliver det bedre med tiden.

Som andre også siger, prøv igen hvis i har mod på det!

Sender dig et stort medfølene klem og håber på det bedste for jer! Knus Enayia

Anmeld

26. juli 2010

NessaXenia

Enayia skriver:

Kære du!

Hvor er det forfædeligt at læse og uretfærdigt! Uanset hvor langt man er, så er det hårdt at miste, for med det mister man også drømmende. Jeg føler oprigtigt med dig! Nogle gange forstår man slet ikke når et liv skal forsvinde der knapt er begyndt!

Kan SAGTENS forstå din smerte, sorg og skuffelse. Men tro mig, selvom det er svært nu, bliver det bedre med tiden.

Som andre også siger, prøv igen hvis i har mod på det!

Sender dig et stort medfølene klem og håber på det bedste for jer! Knus Enayia

tusinde tak.

Ja det er ikke fair at sådan et lille liv skulle gå til grunde, men vi er inde i kampen igen og vi prøver "bare" igen

og rigtig mange gange tak for din medfølelse, det betyder meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.