den bedste dag, blev den værdste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

oo

det ER bare svært og utrolig barskt at miste - uanset hvornår det sker jeg håber I hurtigt er - om ikke andet så fysisk - igennem det her og klar til at prøve igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

VIPpigen

Kan ikke finde på meget at skrive. Men har læst det, og vil tænke på jer, og håber lykken snart tilsmiler jer.

Stor  Herfra.

Anmeld

23. juli 2010

Dansker i England

Ville bare sende dig et knus. Jeg ved, hvad du går igennem. Husk at hvile nu- du kommer til at være frygteligt træt i et stykke tid, men det går over igen. Skriv hvis du har brug for at snakke.
Knus

Anmeld

23. juli 2010

LinLin

Først et stort kram!

Og så vil jeg fortælle dig oat jeg også har prøvet at abortere (nov sidste år) - det var rigtigt hårdt og meget ubehageligt! - men det din læge sagde om at det er nemmere at blive gravid passer i hvert fald på mig; 5 uger efter aborten stod vi med en positiv test igen

for at det går hurtigt for Jer også - når I er klar til at prøve igen!

Anmeld

23. juli 2010

NessaXenia

vi vil gøre alt for at de 2 streger er der igen meget snart, hvor er I søde altså.. tak

Anmeld

23. juli 2010

Miia90

KÆMPE KRAMMER til dig og manden.

mine øjne blev helt våde

Anmeld

24. juli 2010

NessaXenia

Miia90 skriver:

KÆMPE KRAMMER til dig og manden.

mine øjne blev helt våde

taaak

Anmeld

24. juli 2010

Kaufie

Først en krammer til dig - det gør ondt når den spirende glæde pludselig vendes til sorg.

Dernæst trøst: det, du har oplevet nu, sker for LANGT flere end man tror. De fleste vil blot tro det er en forsinket og lidt kraftigere mens. Jeg mener faktisk at hver 2. kvinde vil have oplevet det samme -men måske ikke være klar over det.

Det er bare om at nyde hinanden og det skulle være rigtigt nok at kroppen har nemmere ved at blive gravid lige efter en spontan abort, da hormonniveauet stadig er forhøjet en tid efter..

Mette, med søn på 3 år, abort i 9+0 og nu gravid med lillesøster 21+4

Anmeld

24. juli 2010

NessaXenia

Kaufie skriver:

Først en krammer til dig - det gør ondt når den spirende glæde pludselig vendes til sorg.

Dernæst trøst: det, du har oplevet nu, sker for LANGT flere end man tror. De fleste vil blot tro det er en forsinket og lidt kraftigere mens. Jeg mener faktisk at hver 2. kvinde vil have oplevet det samme -men måske ikke være klar over det.

Det er bare om at nyde hinanden og det skulle være rigtigt nok at kroppen har nemmere ved at blive gravid lige efter en spontan abort, da hormonniveauet stadig er forhøjet en tid efter..

Mette, med søn på 3 år, abort i 9+0 og nu gravid med lillesøster 21+4

tusind tak

du har så meget ret

er glad på dine vegne at du er gravid igen

Anmeld

25. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Hvor er det trist det er så hårdt at abortere

for du snart bliver gravid igen

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.