Ulykkelig og super spændt på samme tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

mutti25

Er bare bange for om det er optakten, og jeg i morgen tidlig skal vågne op med blod over det hele, og ikke mere være gravid igen igen igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Kløver

puuuh man ved jo slet ikke hvad man skal skrive til sådan et indlæg

Føler virkelig med jer, og kan godt forstå din nærvøsitet

Jeg vil dog komme med et stort tillykke, og håber alt vil gå perfekt denne gang

Anmeld

8. august 2010

mutti25

Tak Maja. Håber vi bestemt osse. men er kun 3mdr siden jeg måtte føde min meget lille og livløse søn, så lige nu ser jeg først positivt på det i morgen, når vi har snakket med lægen.

Anmeld

8. august 2010

Kløver

mutti25 skriver:

Tak Maja. Håber vi bestemt osse. men er kun 3mdr siden jeg måtte føde min meget lille og livløse søn, så lige nu ser jeg først positivt på det i morgen, når vi har snakket med lægen.

åh ha, kan godt forstå du er nærvøs Har du snakket med lægen, kunne læse at du havde pletblødt

Krydser alt, og håber alt er fint

Anmeld

10. august 2010

mutti25

Nogle der har prøvet at pletbløde en aften, for dagen efter at få en masse brunt udflåd ud på en gang? Kan stadig ikke komme i kontakt med min læge, og ingen hospitaler vil tage mig ind til en skanning, idet det ikke er registreret hos egen læge endnu, men hvad f..... hjælper det, når han ikke er til at komme i kontakt med... hurtige svar søges..

Anmeld

10. august 2010

AA10

ej hvor forfærdeligt, kan ikke forstille mig din smerte og kan derfor ikke udtale mig kun give et

Stort tillykke med du er gravid igen, men samtidig hårdt... men man plejer og sige 3 gang er lykkens gang eller alle gode gange tre held og lykke og atter engang tillykke

Anmeld

15. august 2010

SmillaN

Hej

Det gør mig ubeskriveligt ondt , at i har skulle igennem det værst tænkelige. Jeg kan godt forstå din følelse og din bekymring. Du kan bede om, at sygehuset holder meget øje og følger hele din graviditet. For det er længe at gå 9 mdr og være bange og nervøs.

Anmeld

19. august 2010

mutti25

YEAH...  Så fik vi endelig lov til at komme til (før) skanning af vores lille blop. Den har det rigtig godt, ligger hvor den skal, og meget fin lille hjerte blinken.. Vi er bare så glade og lykkelige, ser ud til at det denne gang kommer til at gå godt.. Sys bare llige jeg ville dele det med jer. Kan ikke beskrives med ord hvor glade vi er. Så nu er vi 8+6 henne...

Knus til alle

Anmeld

19. august 2010

birthee

mutti25 skriver:

YEAH...  Så fik vi endelig lov til at komme til (før) skanning af vores lille blop. Den har det rigtig godt, ligger hvor den skal, og meget fin lille hjerte blinken.. Vi er bare så glade og lykkelige, ser ud til at det denne gang kommer til at gå godt.. Sys bare llige jeg ville dele det med jer. Kan ikke beskrives med ord hvor glade vi er. Så nu er vi 8+6 henne...

Knus til alle

Har læst hele debatten, og hvor var det dejligt til sidst at læse at I fik lov at blive skannet og at alt var som det skulle være... Men ring da til egen læge imorgen, og bed om at blive fulgt lidt tættere - det må han/hun da kunne forstå....

mange knus

birthe

Anmeld

19. august 2010

mathildemb

Hvor gør det mig ondt at læse hvad I har været igennem. Det må have været ubeskriveligt hårdt.

Har selv prøvet at miste i 13. uge, og er lige som du gravid igen og også bare mega nervøs for at det skal gå galt igen. Jeg kan desværre ikke give dig nogle gode råd til, hvordan du kan undgå at være så nervøs. Men jeg er ret overbevist om, at hvis du udtrykker din bekymring, og beder om at blive fulgt tæt pga. det du har været igennem, så vil din læge have fuld forståelse for det. Jeg blev tilbudt to tidlige scanninger uden problemer, og hver eneste gang jeg kontakter min læge  med selv de mindste tvivlsspørgsmål, tager hun det alvorligt. Hun siger, at hun gerne vil have jeg skal føle mig tryg. Det hjælper virkelig.

Jeg er glad for at læse, at du fik en scanning idag, og at alt var godt. Håber du er mere rolig nu.

Jeg ønsker virkelig for dig at det må gå godt denne gang

Knus Mathilde 13+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.