Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babymusen skriver: hej jeg kommer også.. sammen med emma (1 år . 3 dage før mødet tihi) bare giv besked om hvor og hva tid vi mødes..
hej
jeg kommer også.. sammen med emma (1 år . 3 dage før mødet tihi)
bare giv besked om hvor og hva tid vi mødes..
kan du ikke skrive Jer på listen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Må man komme med større børn.?... for så ville jeg kombinere en tur til Kbh med et babymøde, selvom jeg ingen baby har...
Må man komme med større børn.?... for så ville jeg kombinere en tur til Kbh med et babymøde, selvom jeg ingen baby har...
Jeg prøver at få rykket min aftale så jeg kan komme med d.29
Håber håber håber
Kommer: Caroline og Laura (6 mdr til den tid) Natasja og Feluca ( 1 1/2 år) Tanja og Silja Mona og Natalie Eva og Konrad Lizette og Malou Alexis - forhåbentligt(selvf.) med baby i maven til den tid.
Kommer:
Caroline og Laura (6 mdr til den tid)
Natasja og Feluca ( 1 1/2 år)
Tanja og Silja
Mona og Natalie
Eva og Konrad
Lizette og Malou
Alexis - forhåbentligt(selvf.) med baby i maven til den tid.
Caroline86 skriver: Hej tøser! Nu har vi besluttet at det bliver d. 29/8 da den var den dag flest havde stemt på Planen er at vi mødes i Kongens Have, men vi tjekker lige vejrudsigten når vi nærmer os og rykker måske på en café i stedet for Indtil videre vil vi bare se hvor mange vi bliver og så tager vi planlægningen senere Jeg glæder mig til at se Jer allesammen!!!! Kommer: Caroline og Laura (til den tid 6 mdr)
Hej tøser!
Nu har vi besluttet at det bliver d. 29/8 da den var den dag flest havde stemt på
Planen er at vi mødes i Kongens Have, men vi tjekker lige vejrudsigten når vi nærmer os og rykker måske på en café i stedet for
Indtil videre vil vi bare se hvor mange vi bliver og så tager vi planlægningen senere
Jeg glæder mig til at se Jer allesammen!!!!
Caroline og Laura (til den tid 6 mdr)
Øv man ikke lige bor i KBH
Renée88 skriver: Øv man ikke lige bor i KBH
I kan da lige tage en tur herover
lav en miniferie ud af det?
håber det går godt hos Jer, søde!
Godt inititativ. Jeg kom gerne, hvis jeg boede i Kbh, men det gør jeg ikke !!!
Men fedt, at I mødes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128