baby.dk møde i københavn. Tilmelding :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

smokin

Synes det skal være om formiddagen/tidlig eftermiddag - Da Malou har tendens til at græde omkring 16-17. men det skal jeg selvfølgelig ikke bestemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Svei

Zette skriver:

Synes det skal være om formiddagen/tidlig eftermiddag - Da Malou har tendens til at græde omkring 16-17. men det skal jeg selvfølgelig ikke bestemme.

Jeg synes også formiddag og så spise frokost sammen...så bliver det ikke så sent for alle os der skal på arbejde næste dag og som skal køre lidt for det... og for alle de små grædebørn...øv, Zette, at det bliver ved...

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Ej ØV Hvor er i mange der skal afsted og rigtig mange jeg gerne vil møde IHHH JEG VIL OGSÅ MED  

Kan I ikke bare tage en dag senere hjem?

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

ja, det er en god plan!

Anmeld

23. juli 2010

smokin

Eva. skriver:

Jeg synes også formiddag og så spise frokost sammen...så bliver det ikke så sent for alle os der skal på arbejde næste dag og som skal køre lidt for det... og for alle de små grædebørn...øv, Zette, at det bliver ved...

Det er altså blevet bedre vil jeg lige skynde mig at sige.. Nu er det kun om eftermiddagen/aften/nat (det er i sig selv hårdt nok, meeen...) Og så er hun bare lidt sensitiv og ikke så glad for at komme over til fremmed, selvom vi ivrigt prøver..

Men ja, jeg stemmer også for 10-11 stykker og så kan man jo selv vælge hvornår man har lyst til at gå...

Anmeld

23. juli 2010

Becks

Håber jeg kan komme med, der er så mange af jer jeg gerne vil møde :-*

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

Kan I ikke bare tage en dag senere hjem?

Ihh gid jeg kunne men vi er lige kommet hjem fra Bulgarien så vi vil nok gerne bare hjem efter en forhåbelig god ferie

Anmeld

23. juli 2010

LRJ

Mig og julie kommer os.. men kan ikk skrive mig på listen da jeg skriver fra mobilen

Anmeld

23. juli 2010

FruPudderkvast

Caroline og Laura

Natasja og Feluca

Tanja og Silja

Mona og Natalie

Eva og Konrad

Lizette og Malou

Maria & Malou Rose

Alexis - forhåbentligt(selvf.) med baby i maven til den tid.

Dorthe og Runa

Tanja og Alexander

Znuzke og Klara/Lukas

Natasja og Villads

Maria og Noah

Mette og Emma

Tanja og Lærke

Michala og Silke

Linda og Jessica (forsigtig tilmelding)

Dea og Livia

Sarah og Anthon

Anmeld

23. juli 2010

fit_fys

Iihh, det lyder rigtig hyggeligt Det kunne være man skulle komme forbi.... Jeg har dog ingen unge endnu, han stikker først hovedet ud ca. to måneder efter

Men er der mange af jer der kender hinanden i forvejen? Det lyder det lidt til, og jeg kender ingen....

Knus Tine, der vidst kommer til at være lidt genert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.