baby.dk møde i københavn. Tilmelding :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Tanni

Iihh, det lyder rigtig hyggeligt Det kunne være man skulle komme forbi.... Jeg har dog ingen unge endnu, han stikker først hovedet ud ca. to måneder efter

Men er der mange af jer der kender hinanden i forvejen? Det lyder det lidt til, og jeg kender ingen....

Knus Tine, der vidst kommer til at være lidt genert

Hej Tine

Vil bare lige sige at jeg stort set heller ikke kender nogle... så du kommer ikke til at være den eneste, og ellers må vi bare rotte os sammen

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

fit_fys

Lillepigen10 skriver:

Hej Tine

Vil bare lige sige at jeg stort set heller ikke kender nogle... så du kommer ikke til at være den eneste, og ellers må vi bare rotte os sammen

Knus Tanja

Det kan være jeg tager dig på ordet  Men det kunne jo være vildt hyggeligt at se folk herindefra "in real life"

Tænk hvis man kun kunne huske navnene herindefra og ikke folks virkelige navne... Det ville godt nok komme til at lyde sjovt

Anmeld

23. juli 2010

Svei

Lillepigen10 skriver:

Hej Tine

Knus Tanja

Altså, jeg kender heller ikke en eneste....

Anmeld

23. juli 2010

mek-83

Jeg kender heller ingen

Tror umiddelbart vi er en del der ikke kender nogen, men det er jo så planen at det er det vi gør bagefter

Knus

Anmeld

23. juli 2010

Svei

mek-83 skriver:

Jeg kender heller ingen

Tror umiddelbart vi er en del der ikke kender nogen, men det er jo så planen at det er det vi gør bagefter

Knus

Nemlig....det bliver så hyggeligt...

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
T.K. skriver:

Iihh, det lyder rigtig hyggeligt Det kunne være man skulle komme forbi.... Jeg har dog ingen unge endnu, han stikker først hovedet ud ca. to måneder efter

Men er der mange af jer der kender hinanden i forvejen? Det lyder det lidt til, og jeg kender ingen....

Knus Tine, der vidst kommer til at være lidt genert

dem jeg "kender" det er herinde fra Ikke nogen jeg har mødt, men bare kvinder jeg har talt meget med herinde

Dejligt du kommer med, søde! Er sikker på vi allesammen har lidt baskende sommerfugle i maven når vi skal mødes

knus

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

13~12~09 skriver:

Caroline og Laura

Natasja og Feluca

Tanja og Silja

Mona og Natalie

Eva og Konrad

Lizette og Malou

Maria & Malou Rose

Alexis - forhåbentligt(selvf.) med baby i maven til den tid.

Dorthe og Runa

Tanja og Alexander

Znuzke og Klara/Lukas

Natasja og Villads

Maria og Noah

Mette og Emma

Tanja og Lærke

Michala og Silke

Linda og Jessica (forsigtig tilmelding)

Dea og Livia

Sarah og Anthon

Lone H og Julie

Tine

har vi indtil videre alle med? eller er der nogen i tråden der er glemt?

Anmeld

23. juli 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

har vi indtil videre alle med? eller er der nogen i tråden der er glemt?

Hvor er det vildt at så mange vil med  Håber vejret er dejligt og IKKE for varmt så vi kan være udendørs.

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Hvor er det vildt at så mange vil med  Håber vejret er dejligt og IKKE for varmt så vi kan være udendørs.

det er bare SÅ fedt med den opbakning

Og ja, lad os håbe det bare er lækkert vejr... 20 grader og solskin så vi kan sidde i Haven og nyde hinandens selskab

Anmeld

23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

WHOOOOW!!! Det kræver vist en STOR kage. Jubiii!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.