Hvilken bæresele skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

vingummibamse

lillespurv19 skriver:

Skal jeg nok, vil have den med overalt er totally in låååååve med den

lækkert...  havde nemlig en til Noah... men den var noget være møg... fik simpelthen SÅ ondt i ryggen af den... så den her gang er jeg lidt på jagt efter noget alternativt.. som også  meget gerne må være praktisk at amme i.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Koen.

vingummibamse skriver:

lækkert...  havde nemlig en til Noah... men den var noget være møg... fik simpelthen SÅ ondt i ryggen af den... så den her gang er jeg lidt på jagt efter noget alternativt.. som også  meget gerne må være praktisk at amme i.. hehe

det er ihvertfald kanon, men tror ikke man kan amme i den måske, aner det ikke, har ikke prøvet da trunten er på flasken Så sq det nok være sådan noget som den ringslynge jeg har, den tror jeg var god til det formål! Men så er det nok os det eneste det bras duer til

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

lillespurv19 skriver:

ja som overskriften lyder, hvilken skal vi vælge? Vi havde sådan set bestemt os for en Babybjôrn, men så har vi hørt at de ikke støttede ordenligt? Men synes bare de ser så lækre ud!

I stedet for en bæresele vil jeg varmt anbefale en slynge Jeg har den der bliver kaldt "skildpadden". Har også en veninde der investerede i den. Og det er ærligt taget de bedste 550 kr jeg nogensinde har givet ud

Den kan bruges på mange forskellige måder, fra nyfødt op til de er 4 år.

Vægten sidder på hoften. Og bebs kan både ligge i den, sove i den, ammes i den (uden nogen har en ide om at det er det der foregår), sidde i den, sidde på ryggen.

Der er så uendeligt mange muligheder ved den. Og den kan bruges inde, såvel som ude.

Jeg brugte den især inde når min datter ikke ville sove, og opvasken skulle tages. Så lå hun stille og roligt og pludrede imens jeg fik lavet en masse

Held og lykke

Knus

Anmeld

22. juli 2010

vingummibamse

lillespurv19 skriver:

det er ihvertfald kanon, men tror ikke man kan amme i den måske, aner det ikke, har ikke prøvet da trunten er på flasken Så sq det nok være sådan noget som den ringslynge jeg har, den tror jeg var god til det formål! Men så er det nok os det eneste det bras duer til

hehe gider da ikke noget bras..

den må du også tage med d. 3 hehe så kan jeg nær studere den også...

Anmeld

22. juli 2010

Koen.

Milla-Victoria's mor skriver:

I stedet for en bæresele vil jeg varmt anbefale en slynge Jeg har den der bliver kaldt "skildpadden". Har også en veninde der investerede i den. Og det er ærligt taget de bedste 550 kr jeg nogensinde har givet ud

Den kan bruges på mange forskellige måder, fra nyfødt op til de er 4 år.

Vægten sidder på hoften. Og bebs kan både ligge i den, sove i den, ammes i den (uden nogen har en ide om at det er det der foregår), sidde i den, sidde på ryggen.

Der er så uendeligt mange muligheder ved den. Og den kan bruges inde, såvel som ude.

Jeg brugte den især inde når min datter ikke ville sove, og opvasken skulle tages. Så lå hun stille og roligt og pludrede imens jeg fik lavet en masse

Held og lykke

Knus

hejsa Havde en ringslynge og det var virkelig penge ud af vinduet desværre, men har nu anskaffet mig en manduca bæresele og det er bare guld!

Men tak for rådet

Anmeld

22. juli 2010

Koen.

vingummibamse skriver:

hehe gider da ikke noget bras..

den må du også tage med d. 3 hehe så kan jeg nær studere den også...

hehe Den virker som den skal, men er ikke noget for mig! Og prinsessen er for stor til at ligge ned i den og spræller for meget lit at sidde Så pest eller kolera eheh..

Ender sq da med jeg skal have en kuffert med

Skal nok huske dem begger

Anmeld

22. juli 2010

dorthemus

lillespurv19 skriver:

Fra mamaslife.dk

Har lige luret...rigtig fin!!! Tillykke med den

Anmeld

22. juli 2010

Koen.

dorthemus skriver:

Har lige luret...rigtig fin!!! Tillykke med den

Tak

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

lillespurv19 skriver:

hejsa Havde en ringslynge og det var virkelig penge ud af vinduet desværre, men har nu anskaffet mig en manduca bæresele og det er bare guld!

Men tak for rådet

Er helt enig med dig i at ringslynger er noget bras

Der er nu også KÆMPE forskel på en ring-slynge og en skildpadde Men nu har du fundet noget der passer til jer

Tillykke med den

Knus

Anmeld

22. juli 2010

vingummibamse

lillespurv19 skriver:

hehe Den virker som den skal, men er ikke noget for mig! Og prinsessen er for stor til at ligge ned i den og spræller for meget lit at sidde Så pest eller kolera eheh..

Ender sq da med jeg skal have en kuffert med

Skal nok huske dem begger

hehe super... ellers kan vi jo altid finde en anden dag hvor jeg kan indspisere dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.