Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her har vi en brun manduca. Manden er vild med den. Kan anbefales. Evt. fåes de også mere spændende. Har lige set at der var en brugt en der blev solgt på Slyngebarn.dk
Brun og lyseblå med stor hvid stjerne på. Rigtig fin....
Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fyn skriver: Her har vi en brun manduca. Manden er vild med den. Kan anbefales. Evt. fåes de også mere spændende. Har lige set at der var en brugt en der blev solgt på Slyngebarn.dk Brun og lyseblå med stor hvid stjerne på. Rigtig fin.... Christina
Jeg har en olivengrøn manduca med røde syninger...sååå fin! Og så har jeg lige fået mig en lommeslynge. Hvor er den nem og fylder ingenting
lillespurv19 skriver: ja som overskriften lyder, hvilken skal vi vælge? Vi havde sådan set bestemt os for en Babybjôrn, men så har vi hørt at de ikke støttede ordenligt? Men synes bare de ser så lækre ud!
ja som overskriften lyder, hvilken skal vi vælge? Vi havde sådan set bestemt os for en Babybjôrn, men så har vi hørt at de ikke støttede ordenligt? Men synes bare de ser så lækre ud!
Hejsa Vi har en baby björn bæresele og den er osse rigtig god Har osse godt med støtte
nu har jeg ikke lige læst alle de andre men vi har den nye fra baby björn og vi elsker den, min mor kan enda gå med daniel og hun har vildt dårlig ryg og hun syntes den var så lækker og hvis man stiller den rigtigt kan de sagtens sove der i mens man går med dem og de er nemme af tage ud af den klik klik også putter man barnet ned stedet for af lyfte barnet op.... vi ELSKER vores... håber du finder den rigtige bæresele til jer
dorthemus skriver: Jeg har en olivengrøn manduca med røde syninger...sååå fin! Og så har jeg lige fået mig en lommeslynge. Hvor er den nem og fylder ingenting
lillespurv19 skriver: Valgte en lilla med striber
Valgte en lilla med striber
En manduca? Hvorfra?..skal lige ind og lure
du blir nød til at ha den med d. 3 så jeg lige kan lure hvordan den virker hehe.. også skal du lære mig det inden Dec. vil nemlig gerne ha noget i den stil
dorthemus skriver: En manduca? Hvorfra?..skal lige ind og lure
vingummibamse skriver: du blir nød til at ha den med d. 3 så jeg lige kan lure hvordan den virker hehe.. også skal du lære mig det inden Dec. vil nemlig gerne ha noget i den stil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128