Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv19 skriver: ja som overskriften lyder, hvilken skal vi vælge? Vi havde sådan set bestemt os for en Babybjôrn, men så har vi hørt at de ikke støttede ordenligt? Men synes bare de ser så lækre ud!
ja som overskriften lyder, hvilken skal vi vælge? Vi havde sådan set bestemt os for en Babybjôrn, men så har vi hørt at de ikke støttede ordenligt? Men synes bare de ser så lækre ud!
Vi har den fra babybjørn med ekstra rygstøtte og den er altså super god! Emilie sidder perfekt i den og elsker det
Mette. skriver: Vi har den fra babybjørn med ekstra rygstøtte og den er altså super god! Emilie sidder perfekt i den og elsker det
lillespurv19 skriver: åh dejligt at høre, for vi er vild med babybjôrn, men havde bare hørt at den ikke støttede babyens ryg og bækken nok!
åh dejligt at høre, for vi er vild med babybjôrn, men havde bare hørt at den ikke støttede babyens ryg og bækken nok!
Vores SP siger altså den er fin.. Men jeg vil ikke kloge i det.. Det virker nu til hun sidder rigtig fint og godt i den
Da jeg var au pair brugte jeg babybjörn og jeg fik ekstremt ondt i ryggen, men det var heller ikke den der nyere udgave, der støtter ekstra meget.
Selv bruger jeg en vikle til Albert og den er bare såååå god! Jeg er så glad for mit valg.
Mette. skriver: Vores SP siger altså den er fin.. Men jeg vil ikke kloge i det.. Det virker nu til hun sidder rigtig fint og godt i den
Ranarupta skriver: Da jeg var au pair brugte jeg babybjörn og jeg fik ekstremt ondt i ryggen, men det var heller ikke den der nyere udgave, der støtter ekstra meget. Selv bruger jeg en vikle til Albert og den er bare såååå god! Jeg er så glad for mit valg.
lillespurv19 skriver: Vi har sådan en ringslynge, men den sidder hun bare elendig i, så derfor tænkte at en bære sele måske var bedre
Vi har sådan en ringslynge, men den sidder hun bare elendig i, så derfor tænkte at en bære sele måske var bedre
Ja, det har jeg før hørt om ringslynger.
Men viklen er lidt anderledes. Albert sidder i frø-stilling og falder altid i søvn i viklen.
Ranarupta skriver: Ja, det har jeg før hørt om ringslynger. Men viklen er lidt anderledes. Albert sidder i frø-stilling og falder altid i søvn i viklen.
lillespurv19 skriver: Jeps penge ud af vinduet! Hvad er det for en vikle? Og kan de se noget når de sidder i den? Spørger nok dumt men har ikke styr på alt det man kan få
Jeps penge ud af vinduet! Hvad er det for en vikle? Og kan de se noget når de sidder i den? Spørger nok dumt men har ikke styr på alt det man kan få
Vores vikle er en strækvikle. Det anbefales til nybegyndere, der har børn under 10 kg.Når Albert bliver tungere, så skal vi helt sikkert have en fastvikle.
Barnet kan sagtens vendes, så det kan se ud, men det anbefales ikke, sålænge de er små, da alle indtrykkene kan være for meget. Jeg er desværre ikke klar over alderen i forb. m. dette.
Prøv at kigge på de forskellige bærestillinger her: http://www.mamaslynge.dk/
Vi har sådan en: http://www.trendsales.dk/annoncer/tante-tuts-uglepose-vikle-straekvikle-slynge/15148198?forum=308&road=&search=strækvikle&sort=ID%20DESC&status=1&pn=17&rt=ssr0
Jeg synes, at denne side er rigtigt spændende, når man er nybegynder: http://www.mamaslife.dk/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128