Det der med at bruge sut..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Vingummien

Emil fik en rund af en sygeplejerske på sygehuset og han åd den rå

Han elskede den, og elsker stadig at bruge sut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

charlottekri skriver:

her begyndte min datter først at bruge sutten da jeg holdt op med at amme... 10 mdr gammel !!!! så kan desværre ikke give dig nogle gode fif, da vi selv kæmpede en brav kamp..

Arg, 10mdr. gammel!?  Jeg tror lige så godt jeg kan opgive den sut... Synes bare det er lidt skidt med den tommelfinger!

Jeg har prøvet rigtigt mange forskellige sutter snart... Store og små runde og flade.. Latex og gummi...Hmm...  Fandt lige dem alle sammen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2010

B&J

min dreng tog den lige den første dag og vil aldrig tage den mere ud ryger den hver eneste gang

Anmeld

31. juli 2010

..

Hvorfor er det I så gerne vil have jeres børn til at bruge sut

Anmeld

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

Tilmeldt skriver:

Arg, 10mdr. gammel!?  Jeg tror lige så godt jeg kan opgive den sut... Synes bare det er lidt skidt med den tommelfinger!

Jeg har prøvet rigtigt mange forskellige sutter snart... Store og små runde og flade.. Latex og gummi...Hmm...  Fandt lige dem alle sammen!

Min datter havde samme "problem", med at den faldt ud hele tiden, så jeg tog en stofblee og puttede i den, så den var lidt tungere. (Om dagen) og så gik der ikke ret længe inden, hun fandt ideen med det der sutteri ;)

Anmeld

31. juli 2010

Macrolf skriver:

For mit vedkommende så er det for at ha en 'trøster' og fordi jeg synes det er bedre med en sut, end tommelfingeren.. Tror sutten er noget nemmere at tage fra hende, end tommelfingeren er!!

Anmeld

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

Macrolf skriver:

Fordi det udvilker deres kæbemuskler = mundmotorik ;)

(Min datter er præmaturbarn, og der får de dem, så de også udvikler sutteteknikken)

Anmeld

31. juli 2010

Tina2

Min datter tog sutten med det samme og vores søn måtte jeg kæmpe med i 4 mdr, men nu er han også så overdrevet glad for den, så det blir svært nu til jul, for der kommer julemanden nemlig og henter den;-)

Vi har kun brugt MAM sutter....

Anmeld

31. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

ikke alle børn vil/kan bruge sut......

min søn på nu 6½ månede NÆGTER at bruge den han vil heller ikk tage flaske.. han have det på samme måde at hvis en sut skulle bruges skulle jeg holde den.... træls man ikk kan bruge den lige til lidt træst når han skal sove men ellers er det fint nok han ikk bruger den så skal jeg jo ikk vende ham af den igen

Anmeld

31. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her har vi begge gange brugt de runde sutter. Vi begyndte først, at give sut, da de var ca. 3 uger. Dette skyldes, at jeg havde problemer med, at amme og ville have det op og kører før sutten kom på banen.

De har begge stort set taget den med det samme, men havde også lidt svært ved, at holde på den. Jeg lagde som regel en stofble foran sutten når de sov, så havde de lidt nemmere ved, at holde på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.