Februar - martsbørn! Hvad gør I med mad? Hvad giver I dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

næææh!!! Tillykke med hende 4 mdr. er bare en milepæl, synes jeg! Tænk at min bølle blev 5 mdr. i søndags

Jeg tynder grøden op med modermælk! Malker typisk ud lige inden, men nogle gange gør jeg det om morgenen og så står det bare i køleskabet klar til brug - så køler det også grøden lidt når det kommer i

Tænk... Jeg som troede jeg ikke ville kunne amme mere end MAX 3 mdr Har mælk nok til at fodre en mindre landsby

Har du planer om snart at starte på frugt- og grøntsagsmos? Det kribler vel i fingrene?

Ih...tillykke med de 5 mrd i søndag !!! Ihhhh...store piger!!!!

JJJAAAAA det kribler og krabler for at lave mos, kan jeg love dig for. Jeg har mælk i fryseren fra hospitalet, som jeg bruger. Men jeg burde malke lidt ud, da jeg bruger meget lidt her i starten. Har du en pumpe så mon-...? Undskyld jeg spørger sådan. Total spørgejørgen, ha ha!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbethita skriver:

Ih...tillykke med de 5 mrd i søndag !!! Ihhhh...store piger!!!!

JJJAAAAA det kribler og krabler for at lave mos, kan jeg love dig for. Jeg har mælk i fryseren fra hospitalet, som jeg bruger. Men jeg burde malke lidt ud, da jeg bruger meget lidt her i starten. Har du en pumpe så mon-...? Undskyld jeg spørger sådan. Total spørgejørgen, ha ha!!!

ja, jeg har en elektrisk Avent

Er super glad for den... Jeg har bare været alt for dårlig til at bruge den mælk jeg har lagt i fryseren den kan jo"kun" holde sig i 3 mdr. så jeg har været nødt til at smide nogle portioner væk som er blevet for gamle...

Anmeld

20. juli 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

ja, jeg har en elektrisk Avent

Er super glad for den... Jeg har bare været alt for dårlig til at bruge den mælk jeg har lagt i fryseren den kan jo"kun" holde sig i 3 mdr. så jeg har været nødt til at smide nogle portioner væk som er blevet for gamle...

Nej, den kan holde sig i 6 mrd. Det fik jeg at vide på hospitalet. Min virker fin - og lugter fint også og det er 4 mrd gammelt. Så jeg bruger mit det hele :-) 

En skam du har smidt det væk, så .....

Anmeld

20. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbethita skriver:

Nej, den kan holde sig i 6 mrd. Det fik jeg at vide på hospitalet. Min virker fin - og lugter fint også og det er 4 mrd gammelt. Så jeg bruger mit det hele :-) 

En skam du har smidt det væk, så .....

ej hvor buh! de sagde 3 mdr til mig!!!

Nå, men det kunne jo alligevel ikke holde til flytningen, så det kan være det samme...

Men det er da rart at vide med de 6 mdr hvis jeg skulle finde på at smide noget i fryseren igen

Anmeld

20. juli 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

ej hvor buh! de sagde 3 mdr til mig!!!

Nå, men det kunne jo alligevel ikke holde til flytningen, så det kan være det samme...

Men det er da rart at vide med de 6 mdr hvis jeg skulle finde på at smide noget i fryseren igen

Ja....jeg spurgte flere - både på hospitalet OG Sp...og de sagde det samme. For at være HELT SIKKER, så lugter/dufter jeg altid til det inden jeg bruger det. 

Jaa....de kalder det de gyldne dråber, og de er jo ligefrem penge værd, så det er en stor skam du har smidt det ud. Desuden er det lidt nostalgisk at gå og se på dato og tidspunkterne, he he....

Så sover lille-pigen endeligt. Hun gad ikke sove til aften...normalt sover hun 19-20 tiden, men i dag skulle vi lige kæmpe lidt. Hun græder ikke...ligger bare og snakker/pludre. Den sidste tår mælk hjalp ;-) 

SKØNT....nu er det mor og far tid :-)

Anmeld

16. august 2010

Rasmus-Emil

Vi giver Grød.. først 4+ og så skifte til 6+.. hvor vi så lejlighedsvis blander fx most (kogt)broccoli, gulerødder osv i .. 29.95 pr pakke og holder i nogle dage.. har man tiden og lysten, kan man selvf lave alt fra bunden.. vi er nu glade for købe og er så også sikre på at der er det i han har brug for..

(R-M)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.