Caroline86 skriver:
hvor længe har du været i gang nu? Der gik noget tid før Laura ville spise en portion, men det hjalp faktisk da der kom lidt smag i
Så du skal da bare i gang med mosen snart! 
Vi er ikke kommet i gang med frokost grød endnu, for det har været så forskelligt hvornår vi har kunnet lave det og det synes jeg ikke hun skal. Det skal være et nogenlunde fast tidspunkt hver dag, ligesom om aftenen.. ellers bliver hun bare forvirret 
og så kommer den løftede pegefinger
du SKAL lave grød hver dag når I er gået i gang... Hvis du misser bare en enkelt dag starter hele processen forfra
Det kom som en stor overraskelse for mig da min sp sagde det, men der havde Laura heldigvis fået hver dag... Jeg troede jo sagtens man lige kunne springe en dag eller 2 over, men NEJ, sagde hun 
mon ikke majsgrød med bønne/æblemos er godt? 
Hejsa igen. Nåååh?? Min Sp sagde, at det ikke gjorde så meget, hvis man missede en enkelt dag eller to - især ikke i starten. Men hun spiste da også noget, så tror det er ok. Men mener heller ikke det er super med for mange afvigelser, fordi det jo forvirrer ;-)
Jeg har også et fast tidspunkt om aftenen, hvor hun får mad. Kan godt forstå du venter, indtil du også har et fast tidspunkt om dagen ;-)
Spændende...hvornår der sker en udvikling. Laura spiser jo fint, siger du, sååå mon ikke det går bedre indenfor den næste måned??
Nu skal jeg ind og lave lækre tunsandwiches til mig og manden. namme nam... (tun fra dåse, naturligvis...fordi det fik jeg at vide, at jeg godt må spise). Kan du forresten spise jordbær uden hun får ondt i mavsen?? Det kan jeg godt...
KRAMMER
Anmeld