lisbethita skriver:
Hej Februar og Marts-børn!!!
Jeg begynder at mærke, at hun har brug for mere mad end min modermælk, så jeg påtænker at starte så småt med mad.
Hvad med jer? Er I begyndt?? Og hvad startede I så med at give dem? Lavede I selv eller gav I købe-mad??
Glæder mig til at høre fra jer 
Hey:0)
Åhh ja Anton bliver også snart 4 mdr og i overvejer også at gå i krig, men overvejer også at vente lidt længere endnu da han ikke er begyndt at vise tegn endnu til at skulle have andet end erstatning endnu og sover jo også 10 timer i streg om natten, men synes bare det er så hyggeligt det med grød:0)
Mht mad, så er jeg lidt af en gammeldaws freak, jeg laver alt hvad jeg kan komme til fra bunden selv, er lidt sådan at jeg gerne vil styre hvad der er i:0) Fx synes jeg selv at kartoffelmos lavet på pulver er så - sorry - vammelt og så kunne jeg heller aldrig finde på at servere det fra mit barn:0)
Da jeg fik Asta lavede jeg også alt selv, og synes faktisk aldrig at det var anstrengende eller tidskrævende:0) Jeg fik varm mad hver aften og kogte jo bare lidt ekstra til hende:0) Øllebrød, risgrød, majsgrød ja alt grød er lige så hurtigt at lave selv som at lave de der pakker:0) Du har bare en gryde der skal skylles:0)
Og så er det altså en fornøjelse at stå og købe produkterne til at lave grøden - der fåes så meget lækkert - især fra urtekram - kan huske Asta fik en grød der hed bamsegrød - den var bare så god :0)
Jeg skal lige have læst anbefalingerne for hvad de anbefaler at give dem på 4 mdr. De har nemlig ændrret sig markandt siden jeg fik Asta, hun startede neemlig ud på kartoffelmos - hvilket var helt uden problemer - men det er vist ikke lige så moderne nu:0)
Knus

Anmeld