Babyer og narkose...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Undskyld, kender følelsen  Hun havde svært ved at komme ud til sidst..lå og hoppede i bækkenet og fik slugt fostervand. Jeg blev til sidst klippet og så kom hun ud..men ja det var voldsomt for jeg var helt groggy efter de mange timer og forstod ikke at de pludselig kørte væk med hende..det var voldsomt! Fik først lov til at se hende to timer senere

Uff - det var da lidt voldsomt, hva`! Og hårdt at hun skulle væk fra dig. Jeg kan godt huske at det endte med at hun kom ud på den måde, men ikke at hun var et smut omkring neonatal.

Det er fandme bare godt at de er så dygtige og forsigtige i forbindelse med at de bringer vores børn til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Uff - det var da lidt voldsomt, hva`! Og hårdt at hun skulle væk fra dig. Jeg kan godt huske at det endte med at hun kom ud på den måde, men ikke at hun var et smut omkring neonatal.

Det er fandme bare godt at de er så dygtige og forsigtige i forbindelse med at de bringer vores børn til verden

Helt sikkert og de er jo SÅ dygtige på Riget  Jeg ved godt, at de forklarede mig at hun skulle væk. Tror bare ikke at jeg kunne rumme det på det tidspunkt og først måtte se hende efter et par timer..kan huske, at jeg råbte Hey hvor skal I hen med hende? selvom de lige havde fortalt mig det..haha

Kors hvor blir man sårbar når man får et barn, tanken om at der kan ske dem noget er jo ubærlig!!

Anmeld

12. juli 2010

Tjuls

dorthemus skriver:

Ej puha hvor forfærdeligt

Det var rigtigt grimt.. Synes også det var slemt at vi ikke måtte være der.. Vi måtte hellere ikke køre med i ambulancen nogen af os, eller køre bagefter den pga. hans tilstand.. Så det er de væreste følelser jeg nogensinde har haft..

Han har haft kramper 2 gange efter, men heldigvis ikke så voldsomt. Men det er stadig slemt nok som forælder..

Det her var et par dage efter udskrivelsen, hvor han blev 1 år. Man kan se i hans øjne han er meget mat og udkørt.

Hvor han normalt ellers strålede som sådan ..

Nu er han 3, fylder 4 år på torsdag, og han er en glad og frisk dreng, uden kramper det sidste år, så vi håber den tid er overstået..

Min lille skønherlighed

Jeg har ikke været herinde noget tid, så tillykke med Runa.. Sikke en dejlig pige Og jeg ønsker jer alt held og lykke når tiden kommer. Det skal hun nok klare fint :-)

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Tjuls skriver:

Det var rigtigt grimt.. Synes også det var slemt at vi ikke måtte være der.. Vi måtte hellere ikke køre med i ambulancen nogen af os, eller køre bagefter den pga. hans tilstand.. Så det er de væreste følelser jeg nogensinde har haft..

Han har haft kramper 2 gange efter, men heldigvis ikke så voldsomt. Men det er stadig slemt nok som forælder..

Det her var et par dage efter udskrivelsen, hvor han blev 1 år. Man kan se i hans øjne han er meget mat og udkørt.

Hvor han normalt ellers strålede som sådan ..

Nu er han 3, fylder 4 år på torsdag, og han er en glad og frisk dreng, uden kramper det sidste år, så vi håber den tid er overstået..

Min lille skønherlighed

Jeg har ikke været herinde noget tid, så tillykke med Runa.. Sikke en dejlig pige Og jeg ønsker jer alt held og lykke når tiden kommer. Det skal hun nok klare fint :-)

Tak  Nårh hvor er han sød, kan sagtens se at han ikke er helt på toppen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.