erfaring med igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

Anne85

Nanna1985 skriver:

Jeg er selv blevet sat igang

kom ind Onsdag D. 26 August 2009 kl. 20:00 og fødte 23 timer & 25 minutter senere

Torsdag D. 27 August 2009 kl. 21:25

Hvordan satte de dig igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Mor til L&S

Hej

Jeg var helt lukket tirsdag aften og blev sat i gang der med en stikpille.

I løbet af natten kom små veer

Kl. 8 om morgenen onsdag tog de vandet

kl. 12.15 var hun født

Såååå det behøver ikke tage lang tid

Held og lykke

Anmeld

12. juli 2010

LIZO

jeg er blevet sat i gang ved begge min fødsler. og har haft 2 meget nemme fødsler. med liam blev jeg sat i gang 40+6. jm mente bestemt ikke jeg var moden nok til det. og ville tage mange mange dage. men lægen havde bestemt at det skulle være sådan..  jeg fik en stik pille kl 9 og igen kl 15. mere skete der ikke den dag.. havde lidt uro i kroppen.. men ikke noget specielt.- næste morgen gik slimpropen.. kom ind igen til en pille kl 9. men  var der ikke brug for. havde åbnet mig 1 cm. så vi blev sendt ud og gå i 2 timer.  det var 30 grader den dag så vi kørte hjem pakket taske gik en lang tur og kørte der ud igen. var nu 3 cm åben. så kl 12 tog de vandet. og vi skulle igen gå en tur. sketer så ikke mere. fik 1 rigtig ve. kl 14 fik jeg ve drop. og 5 min efter kom veer væltene ind over mig med 1 min mellerum. kl 18.50 er jeg 6 cm åben.  19.10 fik jeg pres veer og 19.28 er liam født.

her anden gang. var jeg 39.+. de tog vandet kl 10- var 2 cm åben. fik nogle veer med 10 min mellemrum. så vi gik en lang tur. mere skete der ikke. så 13.15  fik jeg ve drop.(3 cm) og igen kom veer væltene ned over mig med 1 min mellerum. jm fik mig op på alle 4 først og så ud på gulvet. så da jeg fik pres veer 14.43 var havde jeg fået hende helt ned. uden at presse.. så de stillinger hjælper altså   og 14.45 er hun født på 1 1/2 pres ve..

held og lykke me det

Anmeld

12. juli 2010

XXSS

Anne85 skriver:

Ja jeg har faktisk lidt krise over hva søren man gir sårn en lille størrelse på af tøj hvis vi har temperaturer som vi har haft i weekenden  Heldigvis ser temperaturen ud til at falde lidt den kommende uge.... og nøøøj hvor jeg nyder at det regner idag (her i Kolding har det væltet ned de sidste mange timer)

Jaa jeg tror bare det bliver en ble og så ikke mere..  Her bager solen bare og det har den gjort hele dagen i hvert fald de 30 grader.. Jeg har taget mit bad nr. 2 - pyyyeee det hagler af mig, ret ubehageligt

Anmeld

12. juli 2010

CHD

Sikke en spændende tråd, og heldigvis har de fleste af jer gode erfaringer med at blive sat i gang. Er selv i 41+1 og skal op på FG onsdag til tjek. Har været så nervøs for at blive sat i gang, da jeg har hørt så mange skrækhistorier om at det trækker ud og tager rigtig lang tid. Skønt at læse jeres oplevelser om det modsatte .

Desværre kan jeg ikke lade være med at tænke på om min søn derinde har væske nok at leve af, og om min moderkage stadig fungerer så han får noget næring. Krydser selvfølgelig fingre for at gå i gang af mig selv NU, men hvis ikke det sker, glæder jeg mig til at blive tjekket onsdag og høre hvordan han har det.

Held og lykke til alle med de forestående fødsler. Nu varer det ikke længe før vi holder vores små elskede børn i armene

Carina

Anmeld

16. juli 2010

Nanna1985

Anne85 skriver:

Hvordan satte de dig igang?

Jeg blev sat igang med et ballonkateter, fordi jeg fik kejsersnit første gang..

Anmeld

16. juli 2010

MorTilGustav

Du er velkommen til at læse min fødselsberetning  SUPER fødsel efter igangsættelse m stikpiller: https://www.baby.dk/debat/30843pi1/foedselsberetninger/saa-kom-min-bette-mand-ud-.aspx#GoToMessage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.