Anne85 skriver:
Nå - nu er jeg gået 10 dage over tid og er efterhånden ved at indstille mig selv på at jeg ikke går igang af mig selv.
Skal til jordemoder imorgen hvor hun vil prøve hindeløsning - men for en uge siden havde jeg stadig 2-3 cm livmoderhals og hun kunne slet ikke komme til at lave en sådan løsning. Og jeg tvivler squ på der er sket særlig meget siden.
er blevet lovet at jeg blir sat igang torsdag hvor jeg er 42+0... så nu begynder jeg jo at spekulere lidt i hvordan det mon vil sætte mig igang. Og vil rigtig gerne høre jeres historie - hvordan blev i sat igang? Og hvor lang tid efter fødte i?
Jeg skal føde på kolding sygehus og har googlet mig frem til en procure derfra fra 2007 (meget kan jo være ændret siden) der står bl.a. at man må forvente at en igangsættelse kan tage 4-5 dage... gisp... tænk lige at gå 19 dage over tid
Hvad er oddsene for det? please fortæl mig at I har født samme dag (eller ihvertfald dagen efter) 
ORKER ikke at være gravid mere...
Jeg blev sat igang da jeg var 38+3 kl.16:00 om eftermiddagen. Fik lagt en stikpille op og blev derefter bedt om at gå ud og spise noget dejligt mad og gå i bio bagefter. Vi kom så tilbage på sygehuset kl.20.30 hvor mine kontraktioner var ret heftige (sammentrækninger) og de valgte derfor at jeg skulle blive natten over og at jeg ikke kunne få en stikpille yderligere. ØØØØØØØØV tænkte jeg!
Gik i seng kl.22 med lettere murren i maven. Kl.00:50 gik vandet i en kæmpe skylle og et kvarter efter havde jeg ret heftige veer.
Så det behøver bestemt ikke tage 4-5 dage - men de skal jo informere om det HVIS den nu kommer derop
Anmeld