nå tøser, nogen der er med på at ændre kostvaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2008

Anja

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

gad godt men det er nok ikke så smart med den lille bebs i maven, har ind til videre kun taget 8 kg på, men der for sagde vægten ski alligevel 99 kg ude ved lægen... Jeg hader hans vægt min egen sagde "kun" 97,7 i morges...

men når jeg har født kommer jeg stærkt igen med sund mad og motion (håber jeg)..

Betina1978

Kom nu Betina ! Hvis jeg kan, så kan du vel også !!!

:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

ivfmarie

Aiii tak tøser... Nej, det er jo rigtig nok at vægten er ved at være hvr den skal være - men jeg skal strammes op og leve sundere!
Og det viser sig at der er gået løbe-mani i den på min nye arbejdsplads - så jeg skal bare i gang med at løbe, så jeg ikke skuffer alt for meget til diverse hold løb og kvindeløb. Har faktisk lige sagt ja til at deltage i DHL-stafetten i slutningen af august - argh, så skal der bare trænes!

Nå, jeg har bare slet slet ikke tid til at sidde her - jeg skal pakke bil og lave mad til hele weekenden hvor vi skal til familietamtam på Langeland!

God weekend piger - jer er off

(H)

Anmeld

27. juni 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

gad godt men det er nok ikke så smart med den lille bebs i maven, har ind til videre kun taget 8 kg på, men der for sagde vægten ski alligevel 99 kg ude ved lægen... Jeg hader hans vægt min egen sagde "kun" 97,7 i morges...

men når jeg har født kommer jeg stærkt igen med sund mad og motion (håber jeg)..

Betina1978

Kom nu Betina ! Hvis jeg kan, så kan du vel også !!!

:)

Jo det kunne jeg måske nok, men manden vil ikke høre tale om at jeg taber mig mens jeg er gravid, jeg måtte dårligt nok overveje kur mens jeg forsøgte på at blive gravid... Men jeg tænker da over hvad og hvor meget jeg spiser... Og det må gøre det i første omgang...

Betina1978 godt på vej til at blive større end jeg var med Laura...

Anmeld

27. juni 2008

bette

jeg har min egen madplan jeg køre efter hver eneste uge..
har tabt mig 3kg rent fedt på en uge så det virker ihvertfald..8D så ser man lige heidi her pave stolt.. så håber jeg bare det fortsætter i den retning ;)
har ihvertfald kunne sige nej til kage og slik på arbejdet og derhjemme.. fuck man føler sig cool. :P

i weekenden har jeg lov at synde fredag, lørdag eller søndag (en af de dage) og så gælder det jo om ikke at overdrive!!:)

men jeg har også gået til diætist og jeg ved ikke hvad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.