nå tøser, nogen der er med på at ændre kostvaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

Millebasse

Årh,må jeg også være med?? Synes simpelthen at mit bildæk bare bliver større og større og havde lige besøg af min bedste veninde igår som fødte for 8 mån siden og hun er bare tynd som en ål!!!! :(

Men jeg har virkelig brug for nogen som siger til mig at jeg skal tage mig sammen!!!>(

KRams Camilla - som godt kunne tænke sig at hun bare så en smule godt ud i bikini i sommerferien...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Susan1978

Millebasse skriver:

Årh,må jeg også være med?? Synes simpelthen at mit bildæk bare bliver større og større og havde lige besøg af min bedste veninde igår som fødte for 8 mån siden og hun er bare tynd som en ål!!!! :(

Men jeg har virkelig brug for nogen som siger til mig at jeg skal tage mig sammen!!!>(

KRams Camilla - som godt kunne tænke sig at hun bare så en smule godt ud i bikini i sommerferien...

Hej Camillla..

har du fået alt materialet fra vægtvogterne? de andre har det ved jeg..

Susan

Anmeld

26. juni 2008

Millebasse

Susan1978 skriver:

Millebasse skriver:

Hej Camillla..

har du fået alt materialet fra vægtvogterne? de andre har det ved jeg..

Susan

Hej Susan.

Nej,det har jeg ikke.. Må jeg få det fra dig??

Camilla..

Anmeld

26. juni 2008

Siber

hej søde susan,

Jeg vil rigtig gerne være med! Kom ikke rigtig igang, med vægtv., jeg synes lige det var lidt uoverskueligt!

Men må jeg lave den nemme og springe på din madplan! og når jeg så lærer det, fif osv, så kan det være jeg ikke syens det er så uoverskueligt!

Nu tager vi os sammen tøser

Knus Siber

ps jeg tror jeg vil shoppe på nettet, i stedet for at gå ud i skabet og synde - lige nu er det nemlig lidt synd for mig!(L)

Anmeld

26. juni 2008

Susan1978

Millebasse, du har fået PM... :D

Anmeld

26. juni 2008

Plysbjørnen

gad godt men det er nok ikke så smart med den lille bebs i maven, har ind til videre kun taget 8 kg på, men der for sagde vægten ski alligevel 99 kg ude ved lægen... Jeg hader hans vægt min egen sagde "kun" 97,7 i morges...

men når jeg har født kommer jeg stærkt igen med sund mad og motion (håber jeg)..

Betina1978

Anmeld

26. juni 2008

Kaufie

Susan1978 skriver:

vi kan også sige jeg laver en ugeplan og i får den, så kan i jo bruge den som i vil, evt bare til inspiration eller bytte lidt ud.. eller måske synes i den er go..

??

Åååårrrhhhh, hvis du gider lave madplan, så skal jeg gerne bruge af den - det er nemlig det jeg synes er det sværeste at komme igang med - at få ideerne til aftensmaden.....

Jeg vil også gerne med på vognen - vi er startet i det små - har talt sammen, at jeg må spise for sølle 18 points.... 1 mere end minimum.... Man får jo lyst til at amme fuldtid igen :$

Anyways - mit mål er -5 kg, så jeg når ned på min før-gravid-vægt (og dermed grønt lys fra manden om at starte projekt lillebror/søster (L))

Anmeld

26. juni 2008

ivfmarie

Jeg er klar, Susan!
Jeg starter først på arb 11. aug, så jeg har tiden til det nu. Og jeg skal igang med at løbe så snart fødderne er med på det - skal vi lave motionsmotivatione også - eller bliver det for meget?

Marie - klar på en sparringsrunde

Anmeld

27. juni 2008

Susan1978

ivfmarie skriver:

Jeg er klar, Susan!
Jeg starter først på arb 11. aug, så jeg har tiden til det nu. Og jeg skal igang med at løbe så snart fødderne er med på det - skal vi lave motionsmotivatione også - eller bliver det for meget?

Ej marie, du må altså ik tabe mer... du er bare såååå flot som du er nu. (L)(L)(L)(L)

Men dermed ik sagt at du ik må være med, for mit mål er bare at leve sundere og dyrke mere motion, og det kan alle jo være med til. :P

jeg satser på at få lavet madplan i dag.

Susan

Anmeld

27. juni 2008

ka li ja

Susan1978 skriver:

ivfmarie skriver:

Jeg er klar, Susan!

Ej marie, du må altså ik tabe mer... du er bare såååå flot som du er nu. (L)(L)(L)(L)Men dermed ik sagt at du ik må være med, for mit mål er bare at leve sundere og dyrke mere motion, og det kan alle jo være med til. :P

jeg satser på at få lavet madplan i dag.

Susan

høøøøøøøøørt!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.