jeg er simpelthen blevet så lad hvad mine sunde kostvaner angår.
jeg ved godt der er blevet lavet en før rund nu sund debat, men ville lige høre herinde om der var nogen der havde lyst til at følges med mig.
jeg er jo fortaler for vægtvogterne, fordi man der selv kan sammensætte mad man kan lide. ;)
har lige købt Lene Hanssons bog slank og sund på 8 uger, shit der er bare så meget jeg ik kan lide og der står jo ingen steder hvad man kan erstatte med, så gir jeg op på forhånd, så den blir solgt videre igen. :$
jeg starter ferie fra på mandag også vil jeg se om det kan blive starten på mit nye liv, nu skal der sku drastiske ændringer til. :@
jeg har gjort det før og jeg VIL igen. ( fuck hvor mange gange har man dog ikke sagt det) men nu kan jeg altså ikke holde det ud mere.. er fandme begyndt at skæve til shokolade hylden når jeg handler.. føj.>(
Men det jeg tænker er om der er nogen der vil følges med mig og spise efter vægtvogternes principper og point? (C)
ved ik hvad jeg skal skrive andet end jeg ved jeg kommer til at mangle nogle sparringspartnere med tiden og hvem andre end mine dejlige tøser herinde kunne det da være. (L)
nå men det kan jo også være at i alle bare er så sunde og fyldte med energi at i ik behøver være med... :D sød lille vits ik.. (kender jer jo)
kæmpe knus Susan som har været til den sidste omgang spinning inden sommerferien.. :'( - men kæft det var hårdt.
Anmeld