nå tøser, nogen der er med på at ændre kostvaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Susan1978

jeg er simpelthen blevet så lad hvad mine sunde kostvaner angår. jeg ved godt der er blevet lavet en før rund nu sund debat, men ville lige høre herinde om der var nogen der havde lyst til at følges med mig. jeg er jo fortaler for vægtvogterne, fordi man der selv kan sammensætte mad man kan lide. ;) har lige købt Lene Hanssons bog slank og sund på 8 uger, shit der er bare så meget jeg ik kan lide og der står jo ingen steder hvad man kan erstatte med, så gir jeg op på forhånd, så den blir solgt videre igen. :$ jeg starter ferie fra på mandag også vil jeg se om det kan blive starten på mit nye liv, nu skal der sku drastiske ændringer til. :@ jeg har gjort det før og jeg VIL igen. ( fuck hvor mange gange har man dog ikke sagt det) men nu kan jeg altså ikke holde det ud mere.. er fandme begyndt at skæve til shokolade hylden når jeg handler.. føj.>( Men det jeg tænker er om der er nogen der vil følges med mig og spise efter vægtvogternes principper og point? (C) ved ik hvad jeg skal skrive andet end jeg ved jeg kommer til at mangle nogle sparringspartnere med tiden og hvem andre end mine dejlige tøser herinde kunne det da være. (L) nå men det kan jo også være at i alle bare er så sunde og fyldte med energi at i ik behøver være med... :D sød lille vits ik.. (kender jer jo) kæmpe knus Susan som har været til den sidste omgang spinning inden sommerferien.. :'( - men kæft det var hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

ka li ja

jamen jeg tænkte lige det samme i dag!!!

så skal vi starte på ny, som sidst. jeg er nemlig gået helt i stå og spiser usundt!!...

Anmeld

25. juni 2008

Susan1978

du er min rullesten. !

så kan vi støtte hinanden i madplaner osv..

fedt hvis du gider være med på den.

men det ku være vi skulle bruge den anden tråd fremover hvis det er, nogle kan gå hen og blive træt af vores point.

vores første opgave er her i weekenden at få flyttet alt usundt der kan få os i fordærv.

og så skal vi ha lavet en madplan for aftensmaden inden søndag aften. Er du med?

:)

(H)Susan

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

den skal jeg lige ha igen?

vi skal nå at spise alt vores slik inden mandag morgen

og madplanen?
er det aftensmad hele ugen, eller hvordan foregår det?

Anmeld

25. juni 2008

Anja

Jeg har lige vendt den med manden og har fået ok for at hoppe med på vognen

Ja, jeg er gravid, men vejer jo 20 kg for meget så jeg har fået "tilladelse" til at tabe mig lidt om ikke andet så i al fald holde vægten .....

Anmeld

25. juni 2008

Susan1978

Fedt Anja..

ja du ville måske kunne undgå at tage yderligere på... ville da være fedt.. :-)

kæmper sgu stadig med 4 kilo fra graviditeten . 8D og det er nu efterhånden 1 år siden.

musling... du behvøver jo ik spise det.. men du ved alt det grimme, skal jo ik ligge og friste.. noget snoller kan man jo godt spise - husker du nogen af tingene med få point?

gajol
sodavandsis
1 skildpadde
negerbolle
popcorn light
saltstænger
mentos

det var bla nogen af de ting jeg nød når det skulle være.

ihh glæder mig helt over at i vil være med.

ja lad os lave en ugeplan over aftensmaden, så er det nemli meget nemmere at regne resten af dagen ud når man på forhånd ved hvad man skal bruge af point om aftenen. ;)

+ det er nemmere og meget federe at få handlet det meste ind på 1 gang. så sker der også meget mindre impulskøb.

knus

Anmeld

25. juni 2008

Susan1978

vi kan også sige jeg laver en ugeplan og i får den, så kan i jo bruge den som i vil, evt bare til inspiration eller bytte lidt ud.. eller måske synes i den er go..

??

Anmeld

25. juni 2008

Anja

Er spændt på, hvad manden siger til, hvis jeg præsenterer ham for en madplan for aftensmad hele ugen for det plejer at være hans job :)

Han laver flittigt en madplan til hver uge udfra hvad vi har i fryseren og hvad han har på tilbud i butikken ....

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

syret nok..
jeg fatter ikke at lave en madplan og holde den!, det må være mitmål. jeg vil da gerne ha din madplan, og så kan jeg selv redigere i den ud fra hvad vi kan li. det kunne være fedt!

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

må jeg være med...jeg vil så gerne forsøge at tage mig bare en smule sammen her op til det dumme bryllup, men jeg ved da slet ikke hvad der sker for mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.