Pia. skriver:
Det er Pia der laver mad hjemme hos dem og de spiser alle sammen det sammen.... DDV mad er jo alm. mad Lone - det er jo ris, pasta, kartofler, kød, bøffer, kylling, fisk, frikadeller og en masse grønt, så de lever jo normalt kan man sige, det samme gør jeg jo også her - mine børn spiser også det samme som mig, de får selvfølgelig bare ikke vejet deres mad... Men jeg lever jo normalt og må få de forskellige ting bare i afmålte portioner... Og som du ved x antal æg og x antal frugt om ugen m.m... så her lever vi ens...
Knus Pia.
Ja, jeg ved godt ddv er helt almindelig mad, lavet fra bunden. Men de gange jeg har fulgt programmet har et især været meget svært for min mand, at efterleve den mad! Du skal jo regne med, at i den verden både jeg og min mand er vokset op i, er det her jo ikke alm. mad - det er derimod alt det fede mad!!! Jeg ved i dag, som voksen og mor til to, at det er helt forkert, fed mad er ikke noget vi skal byde vores krop. Men den er svær at få vendt om - især når man har en mand som ikke vejer for meget og bare kan spise, hvad han lyster!!!!
Lone 
Anmeld