Før og efter billede af min veninde - nogen af jer husker ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Svei

Har hun fået fjernet hud...mener jeg du talte om at hendes krop var lidt ødelagt....håber hun kan holde det nu hun er nede på den vægt hun ønsker...krydser for hun er en af de 5%....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Diana...

Pia. skriver:

Ja det er det... Tit har man set sådan nogle før og efter billeder... og jeg må da indrømme jeg har tænkt Arrrr kan det virkelig passe... Men når det så er en man kender i levende live så er det bare pludselig noget helt andet...

Ja nemlig men hold kæft hun ser jo hammer godt ud  Glæder mig til at se før og efter billeder af dig. For med den fart du har på går der jo ikke længe 

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Pia. skriver:

Det er Pia der laver mad hjemme hos dem og de spiser alle sammen det sammen.... DDV mad er jo alm. mad Lone - det er jo ris, pasta, kartofler, kød, bøffer, kylling, fisk, frikadeller og en masse grønt, så de lever jo normalt kan man sige, det samme gør jeg jo også her - mine børn spiser også det samme som mig, de får selvfølgelig bare ikke vejet deres mad... Men jeg lever jo normalt og må få de forskellige ting bare i afmålte portioner... Og som du ved x antal æg og x antal frugt om ugen m.m... så her lever vi ens...

Knus Pia.

Har de ikke en hjemmeside? Hvad med når man er gravid så er det vel lidt anderledes eller? 

Altså jeg synes bare det er helt fantastisk at du har fundet noget der fungere for dig og jeg er skide misundelig  Nu jeg så godt nok gravid men jeg ønsker ikke at tage for meget på så det jo altid noget jeg lægger ud med at taber 6 kg som sidst. 

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Har hun fået fjernet hud...mener jeg du talte om at hendes krop var lidt ødelagt....håber hun kan holde det nu hun er nede på den vægt hun ønsker...krydser for hun er en af de 5%....

ind til videre har hun holdt det i nogle år, men har valgt at tabe noget ekstra.. så det er jeg sikker på hun gør... hendes mave er utrolig flot (syntes jeg, det syntes hun bestemt ikke selv) - det er strækmærker fra hende graviditeter hun gerne vil have væk og så selvfølgelig løs hud og så vil hun gerne have lavet bryster på et tidspunkt, det er dem der har taget størst skade hos hende.

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Diana... skriver:

Har de ikke en hjemmeside? Hvad med når man er gravid så er det vel lidt anderledes eller? 

Altså jeg synes bare det er helt fantastisk at du har fundet noget der fungere for dig og jeg er skide misundelig  Nu jeg så godt nok gravid men jeg ønsker ikke at tage for meget på så det jo altid noget jeg lægger ud med at taber 6 kg som sidst. 

Tror bare du skal leve sundt og normalt søde... men jo du kan gå ind på ddv's hjemmeside - søg i Google.... - der inde kan du finde mange gode råd...

Knus Pia, som også selv er rigtig glad for at have fundet den rigtig løsning for mig.

Anmeld

10. juli 2010

lonemus

Pia. skriver:

Det er Pia der laver mad hjemme hos dem og de spiser alle sammen det sammen.... DDV mad er jo alm. mad Lone - det er jo ris, pasta, kartofler, kød, bøffer, kylling, fisk, frikadeller og en masse grønt, så de lever jo normalt kan man sige, det samme gør jeg jo også her - mine børn spiser også det samme som mig, de får selvfølgelig bare ikke vejet deres mad... Men jeg lever jo normalt og må få de forskellige ting bare i afmålte portioner... Og som du ved x antal æg og x antal frugt om ugen m.m... så her lever vi ens...

Knus Pia.

Ja, jeg ved godt ddv er helt almindelig mad, lavet fra bunden. Men de gange jeg har fulgt programmet har et især været meget svært for min mand, at efterleve den mad! Du skal jo regne med, at i den verden både jeg og min mand er vokset op i, er det her jo ikke alm. mad - det er derimod alt det fede mad!!! Jeg ved i dag, som voksen og mor til to, at det er helt forkert, fed mad er ikke noget vi skal byde vores krop. Men den er svær at få vendt om - især når man har en mand som ikke vejer for meget og bare kan spise, hvad han lyster!!!!

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.