Før og efter billede af min veninde - nogen af jer husker ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Pia.

Lou87 skriver:

Kan godt forstå du bruger hende som motivation - WAUUW

Og ja det er det mest ærgelige, at huden ikk kan "følge med" når man taber sig... Men koster det ikk en formue og få lavet mave og bryster ??

Jo det Koster selvfølgelig noget - men hun har søgt om at få det lavet - pga. det store vægttab... så hun håber at det bliver godkendt - hun fik afslag på sin mave sidste år, men der havde hun heller ikke tabt så meget som nu - nu er hun færdig og med en flot og sund BMI, så nu har hun søgt igen... så vi krydser fingre for det lykkes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Lou87

Pia. skriver:

Jo det Koster selvfølgelig noget - men hun har søgt om at få det lavet - pga. det store vægttab... så hun håber at det bliver godkendt - hun fik afslag på sin mave sidste år, men der havde hun heller ikke tabt så meget som nu - nu er hun færdig og med en flot og sund BMI, så nu har hun søgt igen... så vi krydser fingre for det lykkes...

Oki... det vidste jeg slet ikk man ku, men det da fedt nok !
Det ville da være fint og få det som belønning oven på sådan en flot kamp
Har dog godt hørt at hvis man feks har for store bryster at det skader ryggen at man kan få det dækket... så det jo kun fint nok det andet også

Anmeld

9. juli 2010

Pia.

Lou87 skriver:

Oki... det vidste jeg slet ikk man ku, men det da fedt nok !
Det ville da være fint og få det som belønning oven på sådan en flot kamp
Har dog godt hørt at hvis man feks har for store bryster at det skader ryggen at man kan få det dækket... så det jo kun fint nok det andet også

Jo det kan man sagtens få dækket men det skal selvfølgelig være slemt og plage en både psykisk og fysisk, og så skal det vuderes ud fra nogen som mener at have forstand på det

Knus Pia.

Anmeld

9. juli 2010

LotteN

waauuh. det er godt nok lot. hold da helt op man. Det ligner jo slet ikke den samme person...

Er helt målløs. hvilken kamp det må have været og så har hun gjort det og ser bare drøn godt ud. waauuhh. godt klaret må jeg sige!

Anmeld

9. juli 2010

Stepmom87

Hold da fast, det er squ flot klaret..

Anmeld

9. juli 2010

lonemus

Pia. skriver:

nok min skønne veninde Pia. Jeg har vist billeder af hende før, men det var hun ikke helt færdig - syntes at I som taber jeg skal se hvor stor en forandring 46 kilo gør og så er jeg jo samtidig så stolt af hende at jeg gerne vil vise det til alle.. Hun er også den største grund til at jeg startede hos DDV, selvom jeg jo slet ikke skal tabe så meget ....

Måske det her kan give lidt ekstra motivation.... Jeg bruger i hvert fald hendes billeder til at skubbe mig videre hvis jeg har en mindre krise...

FØR BILLEDE ..... Min skønne dejlige veninde, da hun var en stor pige....

DE HER BILLEDER ER TAGET FOR SJOV... Men det ses tydeligt hvor stor en forandring det har gjort...Det var lige de eneste jeg havde 46 kilo efter...

WOW, nogle flotte billeder ;

Jeg kan godt huske hende......lever hun så stadig efter ddv?? Var det ikke hende der var konsulent i Køge?? - er hun stadig konsulent??

Kæmpe motivation

NU mangler vi bare et før og efter billed af dig, plus, minus 11 kilo, søde

Anmeld

9. juli 2010

Pia.

Hvor er I søde alle sammen, hun skulle næsten her ind og se alle jeres søde hilsner.. Det ville betyde meget for hende... men jeg giver dem videre og gør hende glad...

Det sværeste for hende er faktisk alt den opmærksomhed hun pludselig får - fra at være den altid glad tykke pige som hun jo var til pludselig at blive en pige andre lægger mærke til og som pludselig syntes hun er lækker... Det har hun det svært med - og det tror jeg også lidt hendes mand har *S*

Anmeld

9. juli 2010

Pia.

lonemus skriver:

WOW, nogle flotte billeder ;

Jeg kan godt huske hende......lever hun så stadig efter ddv?? Var det ikke hende der var konsulent i Køge?? - er hun stadig konsulent??

Kæmpe motivation

NU mangler vi bare et før og efter billed af dig, plus, minus 11 kilo, søde

Hun lever stadig efter DDV's kost - det er bare blevet en del af hendes liv at leve sådan... Men hun vejer ikke sin mad mere hun har selv kontrol over det ... Hun kan også sagten tage ud og spise god mad og drikke vin og så stadig have kontrol over hendes indtag og tilbage på vognen igen... Hun motionere også rigtig meget ...

nej hun er ikke konsulent mere, desværre - ville ellers gerne gå hos hende...

Jeg har lovet at I får før og efter billede og det skal I nok få lige så snart jeg er færdig... SMILER...

Knus Pia.

Anmeld

9. juli 2010

Enayia

WOW hun er fanme blevet flot, HOLD KÆFT det er bare for sejt!!!!!

Anmeld

9. juli 2010

lonemus

Hun lever stadig efter DDV's kost - det er bare blevet en del af hendes liv at leve sådan... Men hun vejer ikke sin mad mere hun har selv kontrol over det ... Hun kan også sagten tage ud og spise god mad og drikke vin og så stadig have kontrol over hendes indtag og tilbage på vognen igen... Hun motionere også rigtig meget ...

nej hun er ikke konsulent mere, desværre - ville ellers gerne gå hos hende...

Jeg har lovet at I får før og efter billede og det skal I nok få lige så snart jeg er færdig... SMILER...

Knus Pia.

Men hvordan lever hendes mand og børn så - spiser de osse ddv-mad, selvfølelig i andre mængder, men har de accepteret den kost i huset?? Det tror jeg bliver umuligt her i huset!!

Skide flot klaret af hende!

- og dig, jeg glæder mig til at se billederne )

Knus fra Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.