Før og efter billede af min veninde - nogen af jer husker ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.758 visninger
35 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Pia.

nok min skønne veninde Pia. Jeg har vist billeder af hende før, men det var hun ikke helt færdig - syntes at I som taber jeg skal se hvor stor en forandring 46 kilo gør og så er jeg jo samtidig så stolt af hende at jeg gerne vil vise det til alle.. Hun er også den største grund til at jeg startede hos DDV, selvom jeg jo slet ikke skal tabe så meget ....

Måske det her kan give lidt ekstra motivation.... Jeg bruger i hvert fald hendes billeder til at skubbe mig videre hvis jeg har en mindre krise...

FØR BILLEDE ..... Min skønne dejlige veninde, da hun var en stor pige....

DE HER BILLEDER ER TAGET FOR SJOV... Men det ses tydeligt hvor stor en forandring det har gjort...Det var lige de eneste jeg havde 46 kilo efter...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Koen.

hold da k***! Hun så rigtig sød ud før, men nu er hun da for lækker Det er sq godt gået af hende!

Anmeld

9. juli 2010

K&S

WOW, hvor er det super godt gået...!

Anmeld

9. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

HOLD DA OP hvor ser hun bare HAMRENDE godt ud!!!

Kan godt forstå du er stolt af hende, hvor er hun sej!!!

Held og lykke med dit eget vægttab.

Knus

Anmeld

9. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

HOLD DA OP hvor ser hun bare HAMRENDE godt ud!!!

Kan godt forstå du er stolt af hende, hvor er hun sej!!!

Held og lykke med dit eget vægttab.

Knus

Anmeld

9. juli 2010

Maddox

Hold da op en forandring... Hvor er det super godt gået og hvor er hun smuk

Og sikke da nogle utrolig flotte slanke ben...

Anmeld

9. juli 2010

Pia.

Solajma skriver:

Hold da op en forandring... Hvor er det super godt gået og hvor er hun smuk

Og sikke da nogle utrolig flotte slanke ben...

Ja hun har så sindsygt flotte brune ben - altid... lige meget hvad tid på året.... Hun er en smuk pige og en dejlig pige og har stadig begge ben på jorden som hun altid har haft, men hun stråler af selvtillid og nyder hendes nye jeg...  Nu drømmer hun bare om at få lavet sin mave og en dag sine bryster - det ses jo tydeligt uden tøj på at hun har været en meget stor pige...

Anmeld

9. juli 2010

Millesmammi

hold da kæft, godt gået!

Anmeld

9. juli 2010

ChatH

Pia. skriver:

nok min skønne veninde Pia. Jeg har vist billeder af hende før, men det var hun ikke helt færdig - syntes at I som taber jeg skal se hvor stor en forandring 46 kilo gør og så er jeg jo samtidig så stolt af hende at jeg gerne vil vise det til alle.. Hun er også den største grund til at jeg startede hos DDV, selvom jeg jo slet ikke skal tabe så meget ....

Måske det her kan give lidt ekstra motivation.... Jeg bruger i hvert fald hendes billeder til at skubbe mig videre hvis jeg har en mindre krise...

FØR BILLEDE ..... Min skønne dejlige veninde, da hun var en stor pige....

DE HER BILLEDER ER TAGET FOR SJOV... Men det ses tydeligt hvor stor en forandring det har gjort...Det var lige de eneste jeg havde 46 kilo efter...

Hold da kæft!!! WAUW

Anmeld

9. juli 2010

Lou87

Kan godt forstå du bruger hende som motivation - WAUUW

Og ja det er det mest ærgelige, at huden ikk kan "følge med" når man taber sig... Men koster det ikk en formue og få lavet mave og bryster ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.