Før og efter billede af min veninde - nogen af jer husker ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

bullerbassen

WAUW WAUW - Hold da fast , så flot en pige .

Godt gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Tina2

Hooold da kæft en sprød sild der  Det er bare MEGA godt gået! Hvor er hun sej, og dig også Pia!!! Du skal bestemt nok nå dit mål!!!!!

Anmeld

10. juli 2010

Sisley

Jesus! man skulle næsten tro det var to forskellige piger!

Anmeld

10. juli 2010

Svei

Hende har vi da vidst set... vil hellere se et før efter af dig..

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Tina2 skriver:

Hooold da kæft en sprød sild der  Det er bare MEGA godt gået! Hvor er hun sej, og dig også Pia!!! Du skal bestemt nok nå dit mål!!!!!

Tak ja jeg ved også jeg når mit mål uden tvivl og så er det så fedt at få alt den gode støtte...  tak for de søde ord... Ja hun er nemlig super sej...

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Sisley skriver:

Jesus! man skulle næsten tro det var to forskellige piger!

Ja man kan slet ikke se det er hende... Hun er også helt forandret... Men heldigvis ikke som person - hun er stadig en dejlig varm pige som jeg også skrev tidligere - med begge ben på jorden...

Knus Pia.

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Hende har vi da vidst set... vil hellere se et før efter af dig..

Det kommer når jeg er færdig ... skrev jeg også længere oppe.

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Hold da op hvor er det bare super FLOT. 

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Diana... skriver:

Hold da op hvor er det bare super FLOT. 

Ja det er det... Tit har man set sådan nogle før og efter billeder... og jeg må da indrømme jeg har tænkt Arrrr kan det virkelig passe... Men når det så er en man kender i levende live så er det bare pludselig noget helt andet...

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

lonemus skriver:

Men hvordan lever hendes mand og børn så - spiser de osse ddv-mad, selvfølelig i andre mængder, men har de accepteret den kost i huset?? Det tror jeg bliver umuligt her i huset!!

Skide flot klaret af hende!

- og dig, jeg glæder mig til at se billederne )

Knus fra Lone

Det er Pia der laver mad hjemme hos dem og de spiser alle sammen det sammen.... DDV mad er jo alm. mad Lone - det er jo ris, pasta, kartofler, kød, bøffer, kylling, fisk, frikadeller og en masse grønt, så de lever jo normalt kan man sige, det samme gør jeg jo også her - mine børn spiser også det samme som mig, de får selvfølgelig bare ikke vejet deres mad... Men jeg lever jo normalt og må få de forskellige ting bare i afmålte portioner... Og som du ved x antal æg og x antal frugt om ugen m.m... så her lever vi ens...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.