Børn født efter uge 41+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Halbschön

Caracatita skriver:

Min søn vejede 4805 g ved fødslen, men han fik ikke målt noget blodsukker, og vi var hjemme 4 timer efter fødslen. Så der er nok forskel på, hvor man føder?!

Ja det er der nok ja ;-)

Vi fik bare at vide at det var standard procedure... Blodsukkeret for at se om de fik næring nok.. vi skulle have tre stabile inden vi måtte slippes.. Vi fik dem i løbet af hans første levedøgn, men da jeg var førstegangs blev jeg på patienthotellet nogle dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Caracatita

Renée88 skriver:

Ja det er der nok ja ;-)

Vi fik bare at vide at det var standard procedure... Blodsukkeret for at se om de fik næring nok.. vi skulle have tre stabile inden vi måtte slippes.. Vi fik dem i løbet af hans første levedøgn, men da jeg var førstegangs blev jeg på patienthotellet nogle dage

Måske har de også lavet proceduren om??? Min søn er snart 2 år. Jeg var 2. gangs og ønskede bare at komme hjem

Anmeld

9. juli 2010

Halbschön

Caracatita skriver:

Måske har de også lavet proceduren om??? Min søn er snart 2 år. Jeg var 2. gangs og ønskede bare at komme hjem

Det kan så også være ;-)

Hehe.. Min Nicolai er jo "kun" 8mdr.. ;-)

Anmeld

9. juli 2010

MariaJ

Anne85 skriver:

Til jer der har fået store børn der er blevet derinde et par uger over termin: Hvordan med amningen? Min ældste søn er jo som sagt kun født 3 dage efter termin... og han kom jo ud med den såkaldte "madpakke" så han kunne sagtens klare at vente til min mælk løb til... men jeg kan ikke lade vær med at tænke at hvis man går meget over tid så har bebsen brugt "madpakken" inden ankomst - og kan de mon så vente på at min mælk løber til? Eller vil hun måske have brug for erstatning? vil jo gerne hjem fra sygehuset lige efter fødslen - så frygter enhver lille "komplikation"

Her er amningen gået rigtig godt. Johanna kom jo 41+5, så har sikkert haft brugt det meste af sin madpakke, da hun kom ud, men hun har aldrig fået andet end min mælk og har været glad og tilfreds. Hun suttede med det samme og klarede sig fint indtil mælken løb til.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.