Hejsa.
Bare rolig, din baby kan sagtens have det fint selv om den er lidt langsom med at ville ud. Jeg har 3 børn indtil videre og de havde bestemt heller ikke travlt.
Den første gik vandet godt nok på den dag jeg havde termin men der kom absolut ingen veer.. så jeg blev sat igang 2 dage efter.. tog dog 3 stikpiller og ve-drop før han ville ud, så han kunne sagtens have blevet derinde.
Den næste blev jeg sat i gang da jeg var 2 unger over tiden... men her var 1 stikpille dog nok til at han ville ud...
Den sidste ( indtil nu... skal føde igen til oktober, dog med en anden far, så måske kommer det til at gå anderledes..) kom heldigvis uden hjælp... 1 uge over terminen.. men skanningen havde rykket terninen 1 uge fordi hans hoved har smalt.. for lille når de målte tværsnit men fint når de målte omkreds.. så jeg er ret sikker på det faktisk også var 2 uger over tiden.
Og alle mine børn har haft det fint!!!! Både i maven og bagefter.
Jeg læste i en bog...
at det er indkodet i barnets gener fra både mor og far hvornår det vil fødes... derfor jeg har et lille håb om ikke at skulle vente 2 uger ekstra denne gang...
Du må bare være tålmodig lidt endnu.
Knus og held og lykke herfra.
Hilsen Susanne
Anmeld